۵۵۳۳۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تقدیر از اوما تورمن و جرمی رنر در جشنواره کارلووی واری

اوما تورمن و جرمی رنر دو بازیگر سرشناس سینمای امریکا در افتتاحیه و اختتامیه پنجاه و دومین جشنواره فیلم کارلووی واری تقدیر می‌شوند.

وب سایت آی ‌سینما: اوما تورمن و جرمی رنر دو بازیگر سرشناس سینمای امریکا در افتتاحیه و اختتامیه پنجاه و دومین جشنواره فیلم کارلووی واری تقدیر می‌شوند. برگزارکنندگان این رویداد سینمایی امروز از اهدای جایزه افتخاری به تورمن ستاره فیلم‌های «بیل را بکش» در شب افتتاحیه جشنواره پنجاه و دوم خبر دادند. رنر بازیگر ۴۶ ساله نامزد اسکار هم در شب هشتم ژوئن و همزمان با اختتامیه این رویداد سینمایی با دریافت جایزه مشابه تقدیر خواهد شد. رنر امسال با تریلر «ویند ریور» اولین ساخته بلند تیلور شریدن در کارلووی واری حضور دارد.
تقدیر از اوما تورمن و جرمی رنر در جشنواره کارلووی واری

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، در این دوره از مهم‌ترین جشنواره سینمایی اروپای مرکزی، فیلم «خوش‌شانس» (Lucky) با بازی یازمینه ترینکا بازیگر ایتالیایی روی پرده می‌رود. ترینکا برای بازی در این فیلم، جایزه بهترین بازیگر بخش «نوعی نگاه» جشنواره فیلم کن امسال را با خود به خانه برد. اما تورمن هم ریاست هیات داوران بخش «نوعی نگاه» را به عهده داشت.

برگزارکنندگان این جشنواره سینمایی همچنین از حضور آنا بروگمان بازیگر ۳۶ ساله آلمانی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی خبر داده‌اند. دیگر اعضای این هیات شامل سارا فلک تدوینگر امریکایی، چیرو گرا کارگردان کلمبیایی، میشل مرکت تهیه‌کننده فیلم تحسین‌شده «او» و استفان اوریک نویسنده نامدار اسلواکی درباره سرنوشت برنده جایزه گوی بلورین تصمیم‌گیری خواهند کرد.

همان‌طور که قبلا هم اعلام شد امسال ۱۲ فیلم در بخش مسابقه این رویداد سینمایی با یکدیگر رقابت می‌کنند. آخرین فیلم‌های کرژیستوف کراوزه فیلمساز فقید لهستانی و جرج اواشویلی کارگردان گرجستانی از جمله آثار راه یافته به این بخش رقابتی هستند. هر دو فیلمساز یاد شده در دوره‌های گذشته موفق به دریافت جایزه گوی بلورین جشنواره سینمایی چک شده‌اند. پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری از ۳۰ ژوئن تا ۸ ژوییه ۲۰۱۷ (۹ تیر تا ۱۷ تیر) برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج