جاباما
۵۵۳۵۴۶
۴ نظر
۵۰۳۴
۴ نظر
۵۰۳۴
پ

ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند

برخی از ستاره ها تمام تلاش شان را می کنند تا اندامی متناسب داشته باشند درحالی که برخی دیگر نه به نظر دیگران بلکه تنها به نظر خود اهمیت می دهند و رژیم های سخت را دنبال نمی کنند.

برترین ها: همه هالیوود را به زیبایی می شناسند، بنابراین برای ستاره هایی که قدم به این دنیا می گذارند، همه چیز سخت تر می شود. آنها مجبورند که همیشه چهره ای شاداب داشته باشند و لباس هایی زیبا به تن کنند اما چیزی که بیشتر از همه به چشم می آید اندام آنهاست. برخی از ستاره ها تمام تلاش شان را می کنند تا اندامی متناسب داشته باشند درحالی که برخی دیگر نه به نظر دیگران بلکه تنها به نظر خود اهمیت می دهند و رژیم های سخت را دنبال نمی کنند.
در این مطلب ستاره هایی که از گرفتن رژیم غذایی سر باز می زنند را به شما معرفی می کنیم.
جنیفر لارنس
جنیفر لارنس هیچگاه به فشارهایی که از طرف هالیوود به او وارد می شود، تن نمی دهد. او حتی در طول بازی در «Hunger Games» نیز از خوردن شکلات و هات داگ دست نکشید زیرا که او خود از اندامش راضی است.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
کیت هادسون
کیت هادسون هیچوقت از اندامش ناراضی نبوده است به همین دلیل اعتقادی به رژیم های غذایی ندارد. او آشپزی را دوست دارد و غذاهای فرآوری نشده را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد. در هر صورت او همیشه زیبا و جذاب است.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
ادل
برنده ۹ گرمی، ادل، مثل هیچکس دیگری در هالیوود نیست. او در مورد اضافه وزن اش چنین می گوید: «من تنها در صورتی که وزنم به سلامتی و زندگی زناشویی ام آسیب رساند، رژیم غذایی ام را شروع می کنم.» خوشبختانه او تا به حال مشکلی در این زمینه نداشته و در نتیجه تن به رژیم غذایی نیز نداده است.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
تایرا بنکس
تایرا بنکس اعتقادی به رژیم های غذایی ندارد و حتی به مانکن ها نیز چنین پیشنهاد را نمی کند. علت لاغری او مصرف غذاهای ارگانیک و نظم در وعده های غذایی است.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
بلیک لایولی
بلیک لایولی در مصاحبه ای گفت که نه به رژیم غذایی و نه به مربی خصوصی ورزش احتیاجی ندارد. او هیچوقت خودش را از مواد غذایی مورد علاقه اش، مانند شکلات، منع نمی کند، تنها سعی می کند که در خوردن آنها افراط نکند.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
کریسی تیگن
برخلاف بسیاری از ستاره های هالیوود، کریسی تیگن علاقه زیادی به غذا خوردن، به خصوص غذاهای فرآوری شده، دارد. علاقه او تا این حد است که یک کتاب آشپزی چاپ کرده است.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
کلی کلارکسون
کلی کلارکسون به هیچ وجه خودش را از غذاهای مورد علاقه اش محروم نمی کند. در عوض سعی می کند که فعالیت های بدنی خود را افزایش دهد و در باشگاه های ورزشی مرتب حضور داشته باشد. او فقط قبل از شو یا کنسرت هایش در خوردن دسرها کمی احتیاط می کند.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
امبر رایلی
امبر رایلی اعتراف کرده که تا به حال رژیم نگرفته اما حال که اضافه وزنش منجر به دردهای معده و شکمی شده است، باید دست به کار شود.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
جی جی حدید
چه عاملی باعث می شود که جی جی حدید اندام مانکنی خود را حفظ کند؟ او عاشق آب میوه، پیتزا، برگر، و سیب زمینی سرخ کرده است اما در کنار تمام آنها کلاس های کیک بوکسینگ خود را فراموش نمی کند.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
تیلور سویفت
تیلور سویفت تناسب اندام خود را مدیون مصرف غذاهای سالم به خصوص سالاد و ماست است. البته او هر زمان که هوس کند به سراغ برگر و سیب زمینی سرخ کرده می رود اما در کل اعتقادی به رژیم غذایی ندارد.
ستاره هایی که از رژیم غذایی بیزارند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن باید تو پر باشه اما نه قل قلی!خخخخخ

    • بدون نام

      آدل و اینهمه دروغگویی ..دیگه همه شاهد لاغر و چاق شدن متوالی این بانوی گرامی در رسانه ها هستیم ! عجب

    • golbahar

      منم اعتقادی به رژیم ندارم.ورزش بهتره.و کلا با رفتارای افراطی و وسواسی درباره زیبایی مخالفم بدتر آدم زشت میشه زیاده روی کنه :/

    • بدون نام

      وجدانا وجدانا بیایید و از خودتون مطلب درنیارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج