۵۵۴۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جذاب ترین خودروهای جهان (۱)

ما در این مطلب ۲۰ اتومبیل زیبا همچون استون مارتین ونکوئیش را برایتان معرفی کرده ایم که در تاریخ طراحی خودروها بسیار بی همتا و چشمگیر است و دیدن آن در این فهرست چندان عجیب نیست. اما دیدن نام Fisker Karma شاید تعجبتان را بر انگیزد.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)






برترین ها: اگر به ماشین های امروزی توجه کنید، متوجه می شوید ماشین های زیبای چندانی طراحی و عرضه نمی شوند. همه ماشین های جدید یکی پس از دیگری می آیند و هیچ مشخصه خاصی هم ندارند و تصنعی یا بسیار پیچیده هستند. البته اوضاع خیلی هم بد و ناامیدکننده نیست. هستند ماشین هایی که طراحی بسیار زیبایی دارند و خیلی سریع خود را در دل کاربران جا می کنند. ما در این مطلب ۲۰ اتومبیل زیبا همچون استون مارتین ونکوئیش را برایتان معرفی کرده ایم که در تاریخ طراحی خودروها بسیار بی همتا و چشمگیر است و دیدن آن در این فهرست چندان عجیب نیست. اما دیدن نام Fisker Karma شاید تعجبتان را بر انگیزد.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۱. آلفارومئو ۴C

خودروساز ایتالیایی آلفا رومئو پس از ۱۸ سال غیبت با یک خودروی زیبای دو سرنشینه به نام ۴C وارد بازار آمریکا شد. این مدل از آلفا رومئو، ۲۰۰ اسب بخار قدرت و موتور ۴ سیلندر دارد. ۴C، دیفرانسیل عقب است و بدنه آن از جنس فیبر کربن ساخته شده است. وزن این خودروی دونفره کمتر از ۸۶۲ کیلوگرم است و با اینکه موتور کوچکی دارد، می تواند ماشین اسپرت زیبایی باشد.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۲. استون مارتین Vanquish

استون مارتین همیشه اتومبیل های زیبا و فواق العاده چشمگیری طراحی می کند. Vanquish آخرین هنرنمایی این کمپانی خودروساز و زیباترین اتومبیل این فهرست است. این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده است Vanquish بهترین استون مارتینی است که تاکنون تولید شده است. البته ما نیز کاملا با این حرف موافق هستیم.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۳. آئودی RS ۷

برخی ها اعتقاد دارند آئودی R۸ زیباترین ماشین خودروساز آلمانی است. اما ما مدل دیگری از این کمپانی را انتخاب کرده ایم که کمتر به سفینه فضایی شباهت دارد و بیشتر شبیه اتومبیل های بدون صندوق عقب با پشت شیب دار ایتالیایی دهه ۱۹۶۰ میلادی است. مدل RS ۷ آئودی یکی از زیباترین خودروهای این کمپانی است.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۴. بنتلی کانتیننتال GT Speed

بنتلی کانتیننتال GT Speed، یکی از قدرتمندترین مدل های کوپه بنتلی است که به تازگی طراحی شده است. این ماشین زیبایی های دنیای قدیم را با کلاس و زیبندگی خودروهای جدید ادغام کرده است. نسخه پیشین Continental GT این فریبندگی را نداشت اما کانتیننتال جدید عریض تر و کوتاه تر و در نتیجه زیباتر است.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۵. ب‌ام‌و M۶ گرَن کوپه

اینکه به این خودرو یا دیگر خودروهای چهار در، «کوپه» گفته شود یکی از شامورتی بازی های بازاریابی است. کوپه اصولا دو در است نه چهار در. اما در زیبایی و جذابیت ب‌ام‌و M۶ Gran Coupe هیچ شکی نیست. این خودرو، زیبایی و کلاس سدان M۵ و کوپه M۶ را در خود دارد و با اینکه چهار در است همچون دو درها دیده می شود.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۶. بوگاتی ویرون ۱۶.۴

این هایپرماشین مالتی میلیون دلاری فقط برای افراد خاصی در دنیا ساخته شده است. این ماشین بسیار منحصربه فرد و با کلاس است. این خودروی نفیس قیمت بسیار بالایی نیز دارد و مختص افراد ثروتمند و البته ماشین دوستان دنیا است.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۷. شورولت کوروت Stingray

در مقایسه با C۶ Corvette، مدل جدید C۷ طراحی ویژه ای دارد؛ هواکش های متعدد که در همه سطح بدنه پراکنده هستند. نقش این هواکش ها خنک نگه داشتن موتور در جاده است. Corvette Stingray بسیار مدرن به نظر می رسد و مدل جدیدی به ماشین های آمریکایی اضافه کرده است.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۸. فراری ۴۵۸ Italia

فراری های گران قیمت و منحصربه فرد متعددی در بازار وجود دارند اما هیچ کدام به پای زیبایی ۴۵۸ Italia نمی رسند - حداقل می توان در مورد خط تولید جدید این را ادعا کرد. طراحی فراری ماشین های فراری در سال های اخیر زرق و برق و جزئیات پرتصنع فراوانی پیدا کرده اند. اما این مدل از دهه ۱۹۶۰ میلادی که اوج طراحی های زیبای فراری بود، الهام گرفته است.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۹. Fisker Karma

چه کسی می تواند تصور کند یک ماشین دوگانه سوز بتواند عنوان یکی از زیباترین اتومبیل های جهان را به خود اختصاص دهد؟ البته اگر طراح آن فرد مشهوری باشد این خبر چندان هم تعجب برانگیز نیست. هنریک فیسکر، پیش از اینکه مدیر عامل کارخانه خودروسازی Fisker شود ماشین های زیبایی همچون استون مارتین DB۹ و ب‌ام‌و Z۸ را طراحی کرده بود. فیسکر کارما یک ماشین هیبرید است که می تواند ۵۰ مایل حرکت کند.

جذاب ترین خودروهای جهان (1)

۱۰. جگوار F-Type

F-Type مهم ترین خودروی اسپرتی است که جگوار در ده سال گذشته طراحی کرده است. این خودرو وزن و اندازه کوچک تر از نسخه های پیشین دارد. شاید از نظر طراحی بتوان آن را با مدل های آئودی A۸، فراری ۴۵۸ Italia یا پورشه ۹۱۱ دانست. جگوار F-Type یک گربه زیبا و جذاب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من عاشق اون استین مارتینم

      پاسخ ها

      • یه دوست

        شورولت کوروت

    • بدون نام

      prid

      پاسخ ها

      • بدون نام

        RD

    • بدون نام

      حالا نمی شد یه مدل هم از پورشه و بنز و مازراتی هم یزارید؟ بابا خوب به ما که طرفدار این برند ها هم هستیم بر می خوره دیگه! یعنی مازراتی زیبا نیست؟؟؟؟!!!!

    • رضااحدی

      همش مال پول دار هاست...

    • بدون نام

      همشون یه طرف ، پیکان هم همون طرف

    • بدون نام

      پس پراید چی؟ هیچی نباشه تولید داخل که هست افتخار ملی هم هست

    • بدون نام

      پس پراید چی؟ هیچی نباشه تولید داخل که هست افتخار ملی هم هست

    • جی اچ

      ای بابا چرا اینقد در حق خودروسازای ایرانی اجحاف میشه یعنی پراید 131 چیز کمیه . یا مثلا .... اینهمه خودرو دیگه که تولید کردن که ادم نمیدونه کدومشو اسم ببره .

    • مهدی

      پیکان جوانان همشونه میگیره

    • بدون نام

      همش باید حسرت بخوریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج