۵۵۴۶۵۶
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی اسرائیل‌

‌نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که مولود نامشروع آمریکا و انگلیس هستند، آغاز شده است، گفت: باید ضربت ذوالفقاری نیز به مسئله برجام در برابر آمریکایی‌ها زده شود و فعالیت‌های هسته‌ای را از سر بگیریم.

خبرگزاری ایسنا: ‌نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که مولود نامشروع آمریکا و انگلیس هستند، آغاز شده است، گفت: باید ضربت ذوالفقاری نیز به مسئله برجام در برابر آمریکایی‌ها زده شود و فعالیت‌های هسته‌ای را از سر بگیریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد ماه مبارک رمضان، روزه‌داری، تلاوت قرآن و تقواست، اظهار کرد: تقوا بزرگترین سرمایه انسان برای توشه سنگین سرای قیامت است که به تعبیر امام علی (ع) دژ محکمی است که اگر کسی وارد این دژ شود، مصونیت دارد و انحرافات برای او معنا ندارد و شیطان نیز هیچ کاری در آن ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما باید این تقوا را برای همیشه زندگی خود حفظ کنیم چرا که آثار و برکات آن در زندگی مادی و معنوی انسان مشهود بوده و یک واقعیت غیر قابل انکار است، افزود: در اینجا باید از حضور پر شور و حماسی مردم شریف و همیشه در صحنه استان ایلام به خاطر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کنم که بار دیگر وحدت و پیروی از فرامین امام راحل (ره) و رهبری را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: ۴۰ سال است که ملت بزرگ ایران اسلامی هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی بزرگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برپا می‌کنند.

لطفی در ادامه با اشاره به اینکه اولین مناسبت، آغاز هفته قوه قضاییه سالروز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و یارانش است، تصریح کرد: دستگاه قضا بر اساس قانون اساسی یک دستگاه مستقل و عدالت گستر و کارآمد و اثرگذار در تمام عرصه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و حقوقی است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه اگر ما با یک نگاه تعاملی به جامعه بنگریم، خواهیم دید که دستگاه قصایی الگویی الهام‌بخش و ملجا همه اقشار مختلف جامعه است، عنوان کرد: مردم با وجود دستگاه قضا، احساس امنیت دارند و نباید فراموش کرد که یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه این است که در دسترس و مورد اعتماد همه است.

وی با تاکید بر اینکه این دستگاه همواره پناه مردم بوده و از یک اقتدار مثال زدنی برخوردار است، یادآور شد: امنیت سیاسی و اقتصادی ما در پرتو حضور مقتدارانه دستگاه قضایی است و البته به همین خاطر است که دشمنان نسبت به این دستگاه بغض دیرینه‌ای دارند

لطفی با اشاره به اینکه ۳۱ خرداد ماه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران است، اظهار کرد: این شخصیت بزرگ از چهره‌های انقلابی در خط امام بود که برکات کارهای بزرگ وی هنوز قابل مشاهده است و از همه مهم‌تر اینکه شخصیت شهید چمران باید الگو تحصیل کردگان آمریکایی و اروپایی ما باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام مهم‌ترین مناسبت هفته اخیر را حمله موشکی ضربت ذوالفقار سپاه پاسداران در انهدام مقر فرماندهی تکفیری‌های داعش دانست و گفت: این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران بازتاب سیاسی بی نظیری در جهان داشت.

وی با بیان اینکه پیام مهم این اقدام سپاه پاسداران، انتقام خون شهدای مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام بود، اضافه کرد: مهم‌ترین پیامی که برای غرب داشت واکنش به تحریم موشکی کشورمان در سنای آمریکا بود چرا که آنها به فکر محدود کردن فعالیت‌های موشکی ما بودند اما این اقدام بجای سپاه پاسداران آنچنان آنها را سر جای خود نشاند که دیگر چیزی نتوانستند بگویند.

لطفی با اشاره به اینکه پیام دیگر این عملیات بزرگ به رژیم جعلی اسراییل و حامیان اصلی داعش یعنی آل‌سعود است، افزود: دو ساعت قبل از شلیک موشک‌ها، رهبری فرمودند که ما به دشمن سیلی می‌زنیم که این مهم محقق هم شد.

امام جمعه ایلام به موضع گیری قاطع رییس جمهور کشورمان در برابر رژیم جعلی اسرائیل اشاره و ضمن تشکر از این اقدام، ادامه داد: باید ضربت ذوالفقاری نیز به برجام زده شود و فعالیت‌های هسته‌ای را از نو شروع کنیم.

وی با بیان اینکه شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که مولود نامشروع امریکا و انگلیس هستند، آغاز شده و این همان وعده امام و رهبری است، یادآور شد: شلیک موشک توسط سپاه پاسداران جهان اسلام را شاد کرد.

لطفی در پایان با اشاره به اینکه یکی دیگر از دیگر مناسبت‌های این هفته تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل بود، اظهار کرد: این سازمان در زمینه نشر معارف دین مبین اسلام با موفقیت کار کرده که محور این تبلیغات روحانیت و حوزه‌های علمیه بوده و روحانیت نیز در برابر جنگ نرم دشمنان با خنثی سازی آنها موفق عمل کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      بتا به فرمایش رهبری استفاده از سلاح هسته ای حرام میباشد واینکه عده ای میفرمایند برجام شکست خورده یا ،،،،، شمافرض کن شکست نخورده اونروز نمیگفتی امریکا خوبه؟ چون امروز بد عهدی شده نگرانی؟ کرسنت چی شد اونو بچسب! برجام بود ونبودش تولید سلاح هسته ای است که حرامه ولی کرسنت چی شد؟

    • بدون نام

      دستت رو کلاه خودت باشه

    • ایران

      ضربت ذولفقاری یعنی چی؟برجام ر بهم بزنیم که چی؟بهم زدن برجام یعنی اغاز تورم و رکورد،یعنی افزایش تحریم ها،یعنی افزایش دلار،کاهش فروش نفت و...اینایی که این حرف رو میزنن جاشون گرمه وشکمشون سیره،اگه مثل یه کارگری که برای دراوردن پول زحر میکشید بودن هیچ وقت از این حرفا نمیزدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج