۵۵۴۸۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

۷ میلیارد هزینه جذب بازیکنان جدید استقلال

استقلال شاید به مانند فصل پیش در راس تیم‌های پر هزینه لیگ قرار بگیرد.

ایران ورزشی: استقلال شاید به مانند فصل پیش در راس تیم‌های پر هزینه لیگ قرار بگیرد. آبی‌ها که فصل پیش طبق آماری که سازمان لیگ منتشرکرد گران‌ترین تیم لیگ شدند احتمالا فصل آینده هم گران‌ترین تیم لیگ خواهند شد.

اتفاقی که بی‌شک برای بسیاری از هواداران این تیم خوشایند است و آنها همواره دوست دارند تیم بسیار پرستاره‌ای داشته باشند اما سوالی که در این میان مطرح است اینکه آیا مدیران باشگاه استقلال که تا امروز توانسته‌اند هواداران را با جذب بازیکنان جدید خوشحال کنند، آیا می‌توانند طبق وعده‌هایی که داده‌اند، حقوق بازیکنان جدید را طبق برنامه و براساس آنچه در قراردادها نوشته شده پرداخت کنند؟ استقلال تا همین امروز مبلغی در حدود 7 میلیارد تومان و شاید هم بیشتر خرج جذب بازیکنان جدید کرده است.

بازیکنانی همچون بیت سعید، منتظری، شهباززاده، شجاعیان، قائدی و... تا همین دو فصل پیش چنین ارقامی هزینه جذب بازیکنان بیشتری می‌شد اما می‌بینیم که استقلال این عدد را هزینه ۴ بازیکن کرده است.

بازیکنانی که البته شرایط فنی خوبی دارند اما مانند منتظری ستاره نیستند و اگر قدری مدیریت می‌شد می‌توانستند مبالغ کمتری را خرج این بازیکنان کنند. حرف این نیست که چرا استقلال به سراغ این بازیکنان رفته است. مساله این است که چرا باید چنین ارقامی هزینه شود. مدیریت باشگاه استقلال بی‌شک اگر قدری با تجربه بود و فکر جایگاه خودش در استقلال نبود با آگاهی و دوراندیشی بهتری به سراغ بازیکنان می‌رفت اما ظاهرا افتخاری فوت و فن چانه‌زنی را نمی‌داند که به این سادگی بودجه‌های باشگاه را خرج بازیکنان جدید می‌کند.

استقلال با مدیریت افتخاری مبلغی در حدود ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه جذب شجاعیان کرده است، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ نیز به بیت سعید داده شده. یک میلیارد و ۲۰۰ هم به شهباززاده داده‌اند و یک و نیم میلیارد هم برای منتظری خرج شده است. این ارقام را وقتی کنار مبالغی که به بازیکنانی همچون قائدی و دیگر جوان‌ها داده شده می‌گذاریم به عدد ۷ میلیارد تومان می‌رسیم. تازه قرار است طبق گفته یکی از مسوولان نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال یک بازیکن دیگر هم به خدمت گرفته شود که قطعا رقمی که بابت جذب بازیکنان جدید شده را بالاتر می‌برد. مضاف براین اعداد حساب و کتاب کنید که استقلال باید مبالغ جالب توجهی هم به بازیکنانی همچون رحمتی، ابراهیمی، غفوری، حیدری و حتی علی قربانی و جابرانصاری بپردازد. این ارقام بسیار چشمگیر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جکوز

      وزیر پرسپولیسی نمیخوایمنمیخوایم

    • پسر تاجی

      دوش آب سرد بیشتر سوزشتو کم میکنه

    • علیss

      ... تیم ما خرید خوب کرده اونم با قیمتای نسبتا مناسب اونم همشدن با آرزوی قلبی . کی میگه منتظری ستاره نیست حتما میش جلال ستارس .

    • علیرضار

      شجاعیان انقدر ارزش نداره پول یامفته دیگه بجاش با کاوه سه ساله می بستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرارداد شجاعیان چند ساله هستش .مثل لنگیا واسه نیم فصل یک و نیم ندادن به سروش خخخخ

    • بدون نام

      7 میلیارد هزینه مساوی میشه با شیش تا گل تو آسیا

    • بدون نام

      این همه خرج و این همه باززیکن را برای هر مربی که انجام بدی باید قهرمانش کنه.ولی شیشعلی فقط حماسه درست میکنه و کابوس عبدالرحمن.یادتون نرفته فصل گذشته چه بازیکنانی خریداری کردید

    • بدون نام

      خخخخخخخخ ولی خداییش راست میگه. ...مگه چه خبره...

    • بدون نام

      خیلی بیشتر از اینها هزینه شده پارسال هم می‌گفتن بختیار رحمانی یک‌میلیارد‌ و دویست میلیون قرارداد بسته اما وقتی جدا شد گفت یک‌میلیارد و هفتصد میلیون قرارداد داشتم منتظری و شجاعیان و شهباززاده محاله زیر یک‌میلیارد‌ و هشتصد راضی بشن و مثل هرسال وقتی باشگاه به بی‌پولی بخوره بازیکنان تمرین رو تحریم می‌کنن

    • سارا

      سایت لنگی اگه میشه خرید وتمدید های لنگیا برسی کن چرا همش استقلال زیر زربین این سایت لنگی است

    • بدون نام

      کیسه کشا ساکت
      شش تایی ها فریاد نمیزنند
      666666666666666666

    • مهدی

      من یه پرسپولیسیم ولی منصوریان برای پژمان که ۳۵سالشه چرا یکونیم ملیاژد خرج کرده سه چهار دفاع جوون میگرفت. این یعنی فکر اینده تیم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج