adexo3
۵۵۵۲۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آمازون در پی ساخت برج بلندی برای پهپادها است!

آمازون به تازگی فرم پتنتی را پر نموده که به یک برج بلند مربوط می شود. این برج بلند استوانه ای با ساختار لانه زنبوری خود در واقع ترمینالی برای بارگیری و پرواز پهپادها است.

مجله سخت افزار: اگر به خاطر داشته باشید، آمازون چند وقتی می شود که سعی دارد از پهپادها برای شبکه تحویل مرسولات خود استفاده کند. تقریبا سه ماه پیش بود که این روش برای اولین بار در آمریکا به کارگرفته شد و کالا توسط پهپاد به دست کاربر رسید. آمازون به تازگی فرم پتنتی را پر نموده که به یک برج بلند مربوط می شود. این برج بلند استوانه ای با ساختار لانه زنبوری خود در واقع ترمینالی برای بارگیری و پرواز پهپادها است.
آمازون در پی ساخت برج بلندی برای پهپادها است!

همانطور که در تصویر اسناد پتنت می بینید، کامیون ها مرسوله را ازدرگاه پایین برج وارد نموده و کالا به سمت بالا و در جایی که پهپاد انتظار آن را می کشد فرستاده می شود. در آنجا پهپاد بارگیری شده و به سمت آدرس گیرنده به پرواز در می آید. گویا آمازون این طرح را عمدتا برای بخش های اصلی و انبوه کلان شهرها در نظر دارد، جایی که تراکم واحدهای مسکونی بالا بوده و به همان نسبت هم درخواست برای سرویس های این شرکت بالاست.
آمازون در پی ساخت برج بلندی برای پهپادها است!
البته خدمات مرتبط با پهپاد صرفا در اختیار کاربران Prime آمازون قرار میگیرد؛ سرویسی که با دریافت مبلغ سالیانه 99 دلار، مجموعه ای از خدمات از پخش ویدیو و موسیقی گرفته تا ارسال سریع و رایگان کالا را در اختیار کاربر خود می گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج