۵۵۵۵۹۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ کدام سریال ماه‌رمضان را می‌بینید؟

در سال‌های قبل همواره انتقادی به صداوسیما مطرح بود که آن‌قدر در ماه رمضان سریال‌های جذاب و پرمخاطب پخش می‌کند که کلا مردم از کار و زندگی میفتند و حتی وقت نمی‌کنند سفره افطارشان را جمع کنند. یکبار حمید گودرزی بین سال ۶۴ و ۸۸ رفت و آمد می‌کرد و دنبال پنجمین خورشید بود.

شاهین قدیانی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در سال‌های قبل همواره انتقادی به صداوسیما مطرح بود که آن‌قدر در ماه رمضان سریال‌های جذاب و پرمخاطب پخش می‌کند که کلا مردم از کار و زندگی میفتند و حتی وقت نمی‌کنند سفره افطارشان را جمع کنند. یکبار حمید گودرزی بین سال ۶۴ و ۸۸ رفت و آمد می‌کرد و دنبال پنجمین خورشید بود.

یکبار نادر و صابر بر سر ارثیه اوس احمد دعوا می‌کردند و همه منتظر بودند رضا عطاران خودش را به تخت ببندد و بعد از یک هفته درد کشیدن مثل پسر زینال بندری پاک‌پاک بیرون بیاید. زمانی هم آن‌قدر مردم دغدغه دزدیده شدن پول هاشم آقا را داشتند که اگر مثل الان تويیتر و تلگرام بود، با جمع کردن پول مشکلش را حل می‌کردند.

یک‌سال بهاره افشاری شیطان می‌شد و سعی می‌کرد حسن جوهرچی را گول بزند، یک‌سال حامد کمیلی سعی می‌کرد امین تارخ را اغفال‌کند. یک‌سال هانیه توسلی به علی نصیریان نخ می‌داد و یک‌بار شازده به مادر آقا هاشم و خلاصه سریال‌های سرگرم‌کننده‌ای ساخته می‌شد.

از آنجا که صداوسیما خیلی به وقت مردم اهمیت می‌دهد و دوست ندارد مردم پای سریال‌های تلویزیون وقت خود را به بطالت بگذرانند. در یک برنامه چند ساله در ابتدا برخی هنرمندان محبوب را خیلی سوسکی‌طور از تلویزیون دور کرد و در مرحله بعد اقدام به ساخت سریال‌هایی کرد که برنامه‌های شبکه چهار در مقابل آن‌ها خیلی هم پربیننده‌اند. یعنی الان طوری شده که مردم بعد از اینکه پای ماه‌عسل یک‌دل سیر اشک ریختند و یاد بدبختی‌هایشان افتادند و خوشحال شدند که پس، بدبخت‌تر از من هم هست. می‌توانند تلویزیون را خاموش کرده و تا شب، به بغض‌های زیرپوستی احسان علیخانی فکر کنند.

البته دورکردن مردم از تلویزیون داخلی فوایدی هم دارد. مثلا مردم سریال‌های جم را می‌بینند وآن‌قدر درگیر ذوزنقه و هشت ضلعی‌های عشقی می‌شوند که احساس می‌کنند همین سریال‌های ایران که وقتی یک ربع آخرش را می‌بینی، کل سریال را متوجه می‌شوی بهتر است، یا مثلا یک قسمت از یک سریال آمریکایی و حمله وایت واکرها را دانلود می‌کنند و متوجه می‌شوند که چقدر در سینمای جهان ریخت و پاش الکی می‌شود و در حالی‌که می‌شود پنج دقیقه از سریال را با رفتن شخصیت اصلی از داخل خانه به جلوی در تمام کرد. چه لزومی دارد این‌قدر جک و جانور به جان هم بیفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که خیلی وقته صدا و سیمای میلی نمی بینم . چه برسه به سریالهای ماه رمضون .
      تا وقتی "من و تو" هست حیف نباشه آدم بزنه یه کانال دیگه ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد من و تو موافقم،شبکه خوبیه

    • صوری

      والا همینو بگو!
      :)))))
      بازم خیلی خوب بود٬جناب قدیانی.

    • بدون نام

      درس داشتم سریال نگاه نکردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج