جاباما
۵۵۵۶۴۷
۵۰۸۶
۵۰۸۶
پ

رپورتاژ آگهی

لیفت با نخ سیلوئت

لیفت صورت به دو روش با جراحی و بدون جراحی تقسیم بندی می‌شود. روش‌های لیفتینگ صورت بدون عمل جراحی شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لایه برداری صورت با لیزر، لیفت با دستگاه، لیفت صورت با rf، هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ سیلوئت می‌شود.

برترین ها:

لیفت صورت چیست؟

با بالا رفتن سن، پوست صورت شروع به شل شدن می‌کند و قابلیت ارتجاعی آن کاهش می‌یابد. عواملی مانند جاذبه‌ی زمین، نور خورشید، کاهش وزن، وراثت، عوامل محیطی، استرس و ... در آن نقش دارند. برای حل این مشکل پزشکان عمل لیفت صورت را انجام می‌دهند. لیفت صورت باعث جوانسازی پوست می‌شود، افتادگی آن را ازبین می‌برد و باعث سفت شدن و هموارتر شدن پوست صورت می‌شود.

لیفت صورت به دو روش با جراحی و بدون جراحی تقسیم بندی می‌شود. روش‌های لیفتینگ صورت بدون عمل جراحی شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لایه برداری صورت با لیزر، لیفت با دستگاه، لیفت صورت با rf، هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ سیلوئت می‌شود.

لیفت با نخ سیلوئت

نخ سیلوئت چیست؟

یکی از بهترین روش‌های لیفت صورت، لیفت صورت با استفاده از نخ سیلوئت است. این نخ پرکاربردترین نخ در حیطه‌ی زیبایی برای انجام عمل لیفتینگ است. نخ‌های سیلوئت نخ‌های قابل جذبی هستند که جنس آن‌ها از پلیمر PLLA (پلی لاکتیک اسید) است. PLLA یک پلیمر بسیار شناخته شده است که سال هاست در فرآورده‌های دارویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این نخ‌ها در وسیله‌های ثابت کننده و ارتودنسی، در جراحی‌های ارتوپدی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، نخ‌های بخیه و بسیاری از حوزه‌های درمانی و جراحی دیگر استفاده می‌شود و توسط سازمان غذایی و دارویی آمریکا موردتایید است.

استفاده از این نخ‌ها عوارض بلندمدت غیرقابل بازگشت ندارد و نیازی به گرفتن تست آلرژی ندارد. این نخ‌ها باعث بالا کشیدن بافت ناحیه موردنظر و سفت شدن پوست بوسیله‌ی فعال شدن کلاژن طبیعی می‌شوند. این نخ‌ها بدلیل داشتن قلاب‌های مخروطی باعث ماندگاری و دوام سیلوئت خواهند شد. مدت زمان جذب نخ‌های سیلوئت حدود ۱۸ ماه است. زمان زیاد برای جذب نخ‌های سیلوئت نسبت به نخ‌های دیگر باعث شده تا ماندگاری آن نسبت به روش‌های دیگر بالاتر باشد. ماندگاری و دوام این نخ‌ها حدود ۲ سال است. این نخ‌ها علاوه بر ماندگاری بالا کاملا بی خطر هستند و تب و عفونتی نیز به همراه ندارند.

لیفت صورت با نخ سیلوئت چگونه انجام می‌شود؟

این روش برخلاف لیفت صورت با عمل جراحی، بدون بیهوشی، بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان، بدون نیاز به زمان بهبودی طولانی، بسیار ساده و کوتاه مدت است، کمترین حد خونریزی را دارد، بسیار ارزان‌تر است، عوارض جانبی ندارد و صورت را ۱۰ تا ۱۵ سال جوان‌تر می‌کند.

لیفت صورت با نخ سیلوئت با بی حسی موضعی و درعرض ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت در مطب دکتر انجام می‌شود. پزشک ابتدا نقاط موردنظر را علامت‌گذاری می‌کند، سپس بی حسی موضعی را تزریق می‌کند. نخ‌های سیلوئت در لایه‌های چربی زیر پوست بوسیله‌ی تزریق جا داده می‌شوند. سپس با فشار سبکی روی نواحی موردنظر پوست فشرده می‌شود و قسمت‌های شل شده را بالا می‌کشد. این روش به سرعت پوست آویزان را جمع می‌کند و آن را سفت و جوان می‌کند.

لیفت با نخ سیلوئت

در ابتدا نخ‌هایی با ماندگاری بالا استفاده می‌شد. ولی امروزه پزشکان از نخ‌های قابل جذب خاردار استفاده می‌کنند، زیرا این خار‌ها باعث تشکیل فیبروز و طناب‌های کلاژنی جدید می‌شوند. سلول‌ها در پاسخ به فیبروز اسید هیالورونیک تولید می‌کنند که باعث جذب و تولید رطوبت و درنتیجه سفتی و پری منطقه‌ی موردنظر می‌شود. همچنین کلاژن‌های جدید مانند طناب‌هایی پوست را بالا نگه می‌دارند و به مرور آن را سفت می‌کنند.

لیفت صورت با نخ سیلوئت به مراتب تاثیر بهتری از تزریق فیلر‌ها دارد. زیرا بجای اضافه کردن حجم زیر پوست، پوست را به جای اصلی و طبیعی خود بازمی گرداند و علائم پیری را به شکل معجزه آسایی ازبین می‌برد.

لیفت صورت با نخ سیلوئت برای چه کسانی و بر روی چه نقاطی مناسب است؟

لیفت صورت با نخ سیلوئت برای افراد بالای ۳۰ سال که پوستشان دچار افتادگی جزئی شده مناسب است. افرادی که از افتادگی پایین صورت، خط خنده و غبغشان خسته شده اند یا پوستشان به دلیل کاهش وزن شل شده است.

این روش به کسانی که می‌خواهند با کمترین دوره‌ی نقاهت و بدون دردسر‌های جراحی پلاستیک، طبیعی‌ترین نتیجه‌ی ممکن را بگیرند توصیه می‌شود.

این روش همچنین برای افرادی که قبلا جراحی کرده اند و اکنون دچار مقداری افتادگی پوست شده اند نیز مناسب است.

لیفت صورت با نخ سیلوئت برای نواحی میانی صورت، ابرو، نیمه پایینی صورت، خط فک، خط خنده و گردن مناسب است.

عوارض لیفت با نخ سیلوئت چیست؟

تاکنون عارضه و مشکلی پس از انجام لیفت صورت با نخ سیلوئت مشاهده نشده است. تنها ممکن است مقداری کبودی و تورم به همراه داشته باشد که پس از چند روز ازبین می‌رود. از دیگر عوارض مختصر آن فرورفتگی‌هایی در نواحی ورود نخ می‌باشد که آن نیز بعد از گذشت چند روز برطرف می‌شود.

لیفت با نخ سیلوئت

مراقبت‌های پس از انجام لیفت صورت با نخ سیلوئت:

۱- تا چند روز بعد از انجام لیفت غذا‌های نرم بخورید.

۲- بهتر است از نیمه شب روز قبل از انجام لیفت چیزی نخورید و از دارو‌هایی مثل آسپرین و وارفارین استفاده نکنید.

۳- به مدت یک هفته پس از انجام لیفت صورت خود را بالا نگه دارید و روی صورت نخوابید.

۴- به مدت ۲ هفته از مصرف قرص‌های ضد التهاب و ضد انعقاد خون اجتناب کنید.

۵- به مدت یک هفته از انجام کار‌های دندانپزشکی که نیاز به باز کردن زیاد دهان دارد بپرهیزید.

۶- به مدت ۴ هفته صورت را ماساژ ندهید.

۷- به مدت ۴ تا ۶ هفته ورزش‌های سنگین انجام ندهید.

۸- تا ۲۴ ساعت پس از لیفت استحمام نکنید.

۹- پس از ۲۴ ساعت می‌توانید به حمام بروید. باند‌های زخم را به آرامی بردارید، سپس با سشوار سرد بطور کامل خشک کنید.

منابع: mugeclinic، drmostoufi

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج