۵۵۵۶۷۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پوتین عید فطر را شادباش گفت

پس از یک ماه روزه داری حدود ۲۵ میلیون مسلمان در سراسر کشور پهناور روسیه، بامداد امروز (یکشنبه) به وقت محلی نماز عید فطر در شهرهای مختلف برگزار شد و مسلمانان به استقبال ادامه مراسم ویژه این عید در جمع خانواده ها و بستگان رفتند.

خبرگزاری ایرنا: پس از یک ماه روزه داری حدود ۲۵ میلیون مسلمان در سراسر کشور پهناور روسیه، بامداد امروز (یکشنبه) به وقت محلی نماز عید فطر در شهرهای مختلف برگزار شد و مسلمانان به استقبال ادامه مراسم ویژه این عید در جمع خانواده ها و بستگان رفتند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز در پیام شادباش به مسلمانان این کشور، تلاش برای همگرایی و نزدیک شدن به خداوند را از ویژگی های برتر ماه رمضان خواند و بر ارزشمندی آن تاکید کرد.
در این پیام که امروز (یکشنبه) انتشار یافت، آمده است: عید فطر یکی از اصلی ترین اعیاد مذهبی است که در قرن های پیاپی پیروان دین اسلام در کل جهان آن را جشن می گیرند.
وی افزوده است: پایان ماه رمضان، معنای روحانی ژرفی دارد و نماد شادی، بازسازی نفس و تلاش برای آمادگی بیشتر با هدف حرکت در راه تکامل و انجام کارهای نیک و کمک به نیازمندان است.
پوتین همچنین نوشته که جای خرسندی است، مسلمانان در روسیه با دقت از میراث گرانبهای دینی و آئینی خود پاسداری می کنند، رسوم و سنت های پدران و پیشینیان را گرامی می دارند و نسل های جدید را نیز با آنها آشنا می کنند.

وی در پایان پیام خود تاکید کرده است: مشارکت سازمان های اسلامی و مسلمانان روسیه در روند زندگی اجتماعی، فرهنگی و میهن دوستی بسیار ارزشمند است و به ویژه نقشی مهم در پاسداری از سازش عمومی و تحکیم دوستی و تفاهم دارد که آن را مهم می دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم به او شادباش میگوییم

    • بدون نام

      انشاالله مسلمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج