۵۵۷۱۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزینه‌های دستیاری علی کریمی مشخص شدند

سرمربی آینده تیم فوتبال نفت تهران به دنبال تکمیل کادر فنی خود برای حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است.

خبرگزاری فارس: سرمربی آینده تیم فوتبال نفت تهران به دنبال تکمیل کادر فنی خود برای حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا است.

با وجود اینکه علی کریمی پس از جلسه طولانی مدت با مسئولان باشگاه نفت تهران به توافقات نهایی رسید اما هنوز قراردادی میان طرفین امضا نشده است. هرچند که کریمی قصد دارد با توجه به فرصتی که تا به حال از دست رفته تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر هفدهم و لیگ قهرمانان آسیا کند.

در همین زمینه کریمی برای تکمیل کادر فنی خود مربیان ایرانی و خارجی را در نظر دارد تا پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران دستیارانش را به صورت قطعی اعلام کند.

کریمی برای انتخاب مربی خارجی نظر ویژه‌‌ای روی رادولف مربی پرتغالی دارد. این مربی پرتغالی که سابقه کار در فوتبال ایران را دارد پیش از این در کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز مشغول به کار بود و کریمی شناخت خوبی از این مربی پرتغالی دارد.

برای انتخاب دستیار ایرانی هم علی کریمی چند گزینه مدنظر دارد که مطرح‌ترین آنها مجید نامجومطلق و علیرضا امامی‌فر هستند. این در حالی است که غیر از این دو گزینه کریمی نفرات دیگری را هم مدنظر قرار داده تا در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات با این افراد بتواند هرچه سریع‌تر کادر خود را تکمیل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج