۵۵۷۶۱۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجو مطلق: با جباری پنج سال پیش موافقم

ستاره سابق فوتبال ایران معتقد است استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته‌اند.

ستاره سابق فوتبال ایران معتقد است استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته‌اند.

یارگیری دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، بهانه گفت و گویی کوتاه شد با مجید نامجو مطلق. هافبک تکنیکی و خلاق فوتبال ایران که در دهه 60 و70 سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم بزرگ پایتخت را داراست. کسی که معتقد است استقلال به یک بازیساز شش دانگ مثل جباری(البته به شرطی که آماده باشد) نیاز داشت و از طرفی هم پرسپولیس را اعتبار فوتبال ایران در آسیا می داند.

*به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال،روند یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟

-به نظرم استقلال تا اینجا عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و البته لازم بود که که یک پلی میکر دیگر جذب شود که با حضور جباری به عنوان بازیساز فکر می کنم تیم کاملی در اختیار کادر فنی است.

*در نهایت پس از کش و قوس های فراوان مجتبی جباری به استقلال پیوست. با توجه به اینکه گفتید استقلال احتیاج به یک بازیساز داشت،فکر می کنید بازگشت جباری می تواند برای استقلال مفید باشد؟

-با مجتبی جباری چهار یا پنج سال پیش بسیار موافقم اما طی سه سال گذشته من فوتبال جباری را ندیده ام و نمی توانم کیفیت فعلی او را قضاوت کنم اما باز هم می گویم که جباری با شرایط چند سال پیش به درد استقلال می خورد.

*فکر می کنید با بازگشت جباری به استقلال باز هم این تیم و کادرفنی اش دچار چالش و حاشیه خواهند شد؟ مثل اتفاقاتی که جباری در زمان مظلومی یا قلعه نویی رقم زد.

-اعتقاد من همیشه این بوده که قدرت کادر فنی می تواند بر هر حاشیه ای غلبه کند. اگر کادرفنی با قدرت عمل کند هیچ بازیکنی برای تیم حاشیه نمی سازد اما اگر مربیان از خود ضعف نشان دهند حتی بازیکنان جوان هم می توانند مشکل ساز شوند.

*به نظرتان با حضور هافبک هایی مثل شجاعیان،فرشید اسماعیلی،امید نورافکن و امید ابراهیمی بازهم احتیاج به هافبک دیگری بود؟ فکر نمی کنید حضور همین ها برای استقلال کافی است؟

-به عقیده من کمبود یک طراح واقعی در استقلال حس می شود. فرشید اسماعیلی تا حدودی این وظیفه را به خوبی انجام می دهد اما همچنان با روزهای اوج مجتبی جباری فاصله دارد. استقلال بازیکنی لازم دارد که بتواند طراح حملات باشد و به بازی این تیم نظم بدهد. تعداد این بازیکنان زیاد هم نیست ولی حضورشان برای استقلال ضروری است. جباری اگر آماده باشد می تواند این مشکل را حل کند.

*کمی هم درباره پرسپولیس صحبت کنیم. آن ها برخلاف استقلال که خیلی پر سر و صدا در بازار حاضر شد، در کمال آرامش و خیلی منطقی به دنبال جذب بازیکن بودند و مهره هایی نظیر منشا و خلیل زاده را نیز جذب کردند. عملکرد پرسپولیس را تا اینجا چگونه دیده اید؟

-پرسپولیس هم در فصل نقل و انتقالات تا اینجا خوب عمل کرده و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته.

*و به عنوان سوال آخر فکر می کنید پرسپولیس برای قهرمانی آسیا شانس دارد؟

-به هرحال امیدوارم هر تیمی که به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کند موفق باشد. بالاخره پرسپولیس در حال حاضر آبروی فوتبال ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه‌جباری بد بود که ۴ سال تو قطر بازیش نمی دادن و تا حالا برمیگشت درسته جباری چن سال پیش بهتر بود ولی الانم زیاد فرقی نکرده و نمیشه زود قضاوت کرد و باید صبر کرد منتظر بازیاش بود مخصوصا ترافیک‌ هافبکای استقلال رقابتو به اوج میرسونه و باعث میشه انگیزه بده بالا به اعتقاد من ی ربع بازی جباری هم‌غنیمته و بازی رو درمیاره تو کل ادوار لیگ مثل جباری نداشتیم و شک‌نکنید اگه تو اوج باشه استقلال امسال کهکشانی خواهد بود به امید موفقیت تیممون و کسب جام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جام؟ چی گفتی؟ جام؟
        خوب میشی عزیزم

    • بدون نام

      کنار گذاشتن برزای جوان وجذب جباری تمام شده انهم با قرارداد دو ساله قابل توجیه نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج