۵۵۷۹۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زندگی مدیر برنامه های الویس فیلم می شود

الویس پریسلی با ساخته شدن فیلمی مستند درباره مدیر برنامه‌هایش بار دیگر روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

روزنامه بانی فیلم: الویس پریسلی با ساخته شدن فیلمی مستند درباره مدیر برنامه‌هایش بار دیگر روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.
به نقل از ورایتی، اسپنسر پروفر، استیو بایندر و جو برلینجر در حال تهیه و توسعه یک پروژه سینمایی درباره مدیر برنامه های الویس پرسلی، کلنل تام پارکر هستند.
زندگی مدیر برنامه های الویس فیلم می شود
قرار است مراحل اصلی تهیه فیلم از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود. پارکر که در سال ۱۹۹۷ در ۸۷ سالگی در گذشت، به عنوان یک مهاجر غیرقانونی هلندی ۲۰ ساله وارد آمریکا شد و تلاش بسیاری کرد تا بتواند گذشته اش را مخفی نگه دارد. قبل از ترک کردن هلند، این امکان وجود دارد که او مرتکب قتل شده باشد.
فیلمنامه این پروژه با اقتباس از کتاب «کلنل: داستان خارق العاده کلنل تام پارکر و الویس پرسلی» نوشته آلانا نش نوشته می شود که توسط سایمون اند شوستر منتشر شده و یکی از چهار کتاب نوشته شده در مورد پرسلی است که به قلم این نویسنده به رشته تحریر درآمده است. تیم نویسنده از قالبی کلی که توسط نش و برلینجر درست شده کارشان را آغاز می کنند و نقش مسئولیت کمک به نویسندگی فیلمنامه را بر عهده دارد.
در سال ۱۹۵۶ و به فاصله کمی قبل از اینکه پرسلی با آهنگ سینگل «Heartbreak Hotel» معروف شود، پارکر مدیر برنامه های او شد. او تا مرگ پرسلی در سال ۱۹۷۷ این سمت را در دست داشت.
پروفر می گوید: «من سال هاست که می خواستم با جو کار کنم، مخصوصا با توجه به چشم فیلمسازی خاصی که او نسبت به مزدوج کردن داستان های موسیقیایی با داستان سرایی دراماتیک دارد. با توجه به اینکه من به شدت طرفدار فیلم های او درباره متالیکا و پل سایمون هستم، و با توجه به فیلم های مستند جنایی برنده جوایز مختلف جو، او تبدیل به نخستین انتخاب من برای کارگردانی این فیلم بسیار مهم و همیشه سبز شد. داستان پارکر لبه ای بسیار تیره دارد و دقیقا به همین خاطر است که ترکیب مستندهای جنایی و موسیقی برلینجر لحنی ایده آل به این فیلم خواهد داد.»
از آثار قبلی بایندر هم می توان به تهیه کردن و کارگردانی پروژه «الویس» شبکه ان بی سی در سال ۱۹۶۸ اشاره کرد. او گفت: «من بسیار مشتاق کار کردن با اسپنسر، جو و آلانا در ساخت این فیلم هستم. داستان حقیقیت کلنل هرگز تعریف نشده و من قول می دهم که شما لبه صندلی های تان خواهید نشست. من خودم آنجا بودم و کلنل را می شناختم.»
برلینجر برای مستند سال ۲۰۱۱ «بهشت گمشده ۳: برزخ» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین مستند سال شد و تا به حال هفت بار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. از دیگر پروژه های او می توان به «نگهدار برادر»، «متالیکا: سلطان هیولا» و «زیر آسمان های آفریقا» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج