۵۵۸۴
۱۰۷ نظر
۵۶۳۱
۱۰۷ نظر
۵۶۳۱
پ

همه چیز درباره هوميـوپاتي

شيوه درماني هوميوپاتي يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني طب مكمل محسوب مي‌شود كه به‌عنوان درمان اصلي يا كمكي براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و روح مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

همه چیز درباره هوميـوپاتي

همه چیز درباره هوميـوپاتي

شيوه درماني هوميوپاتي يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني طب مكمل محسوب مي‌شود كه به‌عنوان درمان اصلي يا كمكي براي درمان بسياري از بيماري‌هاي جسم و روح مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين شيوه درمانگر با تحريك سيستم ايمني و حياتي بدن بيمار به واسطه فرآورده‌ها و داروهاي هوميوپاتي به درمان و تسكين دردهاي او كمك مي‌كند؛ داروها و فرآورده‌هايي كه بالغ بر ۷۰ درصد آن‌ها با منشا گياهي و مابقي آن‌ها با استفاده از عناصر حيواني و معدني مانند فلزات و نمك‌هاي اسيدي تهيه شده است. هوميوپاتي از سوي درمانگران بسياري براي درمان بيماري‌هاي جسم و روح توصيه مي‌شود. اين شيوه درماني خوشبختانه قابل ارائه به تمامي گروه‌هاي سني است و در گروه درمان‌هاي غيرتهاجمي در جهان جاي مي‌گيرد. براي آشنايي بيشتر با اين شيوه درماني با دكتر اردوان شهردار، رئيس هيئت مديره انجمن هوميوپاتي ايران به گفت‌وگو نشستيم تا جزئيات بيشتري درباره اين شيوه درماني به دست آوريم.


از هوميوپاتي چه مي‌دانيد؟

خوشبختانه با افزايش آمار رسمي موفقيت مكاتب درماني به‌منظور درمان و بهبود بيماري‌ها، اين امكان فراهم آمده تا اين شيوه‌هاي درماني با اقبال بيشتري در ميان مردم در سراسر جهان روبه‌رو شود. در حقيقت عوارض جانبي بسيار اندك و پتانسيل بالاي اين شيوه‌هاي درماني در درمان بيماري‌هاي جسم و روح انسان است كه موجب افزايش روزافزون علاقه‌مندان و دوستداران اين شيوه درماني شده است. به‌گونه‌اي كه امروز بسياري از مردم ترجيح مي‌دهند به جاي مراجعه به متخصصان طب مدرن و مصرف داروهاي شيميايي از داروهاي گياهي و فرآورده‌هاي طبيعي براي درمان خود بهره‌مند شوند.

همه تلاش ما به‌ويژه در بخش طب جايگزين در شماره‌هاي گذشته اين بود كه مخاطبان و علاقه‌مندان به شيوه‌هاي درماني طبيعي را با متدها و شيوه‌هاي مختلف درمان‌هاي طبيعي كه در سراسر جهان رايج است، آشنا كنيم. براي اين منظور در شماره‌هاي مختلف با درمانگران و متخصصان متعددي براي آشنايي بيشتر خوانندگان‌مان با شيوه‌هاي درماني مكاتب طب چيني، طب سوزني، طب هندي و طب سنتي ايران به گفت‌وگو نشستيم و درباره كاربردهاي شيوه‌هاي طبيعي درمان، اطلاعات جامعي به‌دست آورديم. در اين شماره نيز قصد داريم، به معرفي يكي ديگر از شيوه‌هاي طبيعي درمان در جهان بپردازيم كه خاستگاه آن به كشور آلمان باز مي‌گردد.

به اين منظور گفت‌وگويي با دكتر اردوان شهردار، رئيس هيئت‌مديره انجمن هوميوپاتي ايران انجام داديم و جزئيات بيشتري درباره شيوه درماني هوميوپاتي و شيوه ارائه خدمات درماني آن در ايران به‌دست آورديم.


تحريك سيستم ايمني با دارو

درمان بيماري‌ها در هوميوپاتي با تجويز دارو صورت مي‌گيرد. البته بهتر است به جاي استفاده از لفظ دارو از فرآورده‌هاي هوميوپاتي استفاده كرد. اين فرآورده‌ها شبيه واكسن عمل مي‌كنند. به اين ترتيب كه با مصرف آن‌ها بدن تحريك مي‌شود. در حقيقت با تحريك سيستم ايمني، عصبي و هورموني بدن تعادل از دست رفته به بدن باز مي‌گردد. در اين شيوه، مقدار اندكي از فرآورده‌هاي هوميوپاتي اثرپذيري بسياري در كنترل و درمان بيماري دارد. گاهي ۵ سي‌سي از محلول يك دارو كمك بزرگي به درمان و تسكين بيماري مي‌كند. در اين شيوه مسئله حجم دارو نيست بلكه تحريكي است كه به سيستم ايمني، عصبي و هورموني بدن وارد مي‌كند و به اين ترتيب به شكل غيرمستقيم به درمان بيماري كمك مي‌كند.


درمان بيماري‌ها با حفظ تعادل بدن

هوميوپاتي از جمله شيوه‌هاي درماني طب كل‌نگر است كه از اواخر قرن هجدهم توسط پزشكي به نام «ساموئل هانمان» به‌عنوان يك شيوه درمان مورد استفاده قرار گرفته است. در اين شيوه، تمركز درمانگر به تمامي ارگان‌ها و اندام‌هاي بدن است و تنها به بررسي اختلال عضو يا اندام درگير نمي‌پردازد. درحقيقت درمانگر در اين شيوه درماني با بررسي كل بدن، دستگاه‌هاي دروني بدن وضعيت جسمي بيمار را به‌طور كلي مورد بررسي قرار مي‌دهد و از طرفي روحيات و حالات رواني او را نيز درنظر مي‌گيرد و پس از بررسي‌هاي لازم و تجزيه و تحليل داده‌هاي به‌دست آمده، براي تجويز دارو و شروع درمان اقدام مي‌كند. در اين شيوه، درمانگران بر اين باورند كه تعادل عمقي در بدن بيمار از دست رفته است و براي درمان بيمار لازم است، تعادل و توازن از دست رفته دربدن او را تصحيح كنند. از ديدگاه هوميوپاتي تعادل ايمني و عصبي بدن به يكديگر پيوسته است و نمي‌توان اين 2 را از هم تفكيك كرد. بروز اختلال در سيستم ايمني و عصبي بدن موجب مي‌شود تا فرد مستعد ابتلا به بيماري‌هاي مختلف شود.


كاربرد طلايي براي سرطاني‌ها

افراد مبتلا به سرطان كه براي درمان از شيوه‌هاي درماني طب مدرن و شيمي درماني استفاده كردند، مي‌توانند در كنار اين درمان‌ها از هوميوپاتي نيز استفاده كنند. درمانگران هوميوپاتي مي‌توانند با كمك متدهاي اين شيوه درماني عوارض روحي و جسمي درمان‌هاي طب مدرن را به حداقل ممكن برسانند و به اين ترتيب به روند درماني بيمار كمك كنند. بيماران مبتلا به سرطان با كمك فرآورده‌هاي دارويي هوميوپاتي مي‌توانند عوارض ناشي از شيمي درماني، دردها و مشكلات روحي خود را راحت‌تر پشت سر بگذارند و بيشتر توان خود را به درمان بيماري معطوف كنند.


اين شيوه درماني معجزه نمي‌كند!

اگر چه هوميوپاتي به‌عنوان يك شيوه درماني موفق در كنار ساير شيوه‌هاي درماني طب مكمل موفقيت‌هايي كسب كرده اما اين شيوه در درمان برخي از بيماري‌ها موفق است و نمي‌توان انتظار داشت كه تمامي بيماري‌ها را با كمك اين شيوه بهبود يابند. به‌عنوان مثال فردي كه دچار پارگي مينيسك بر اثر ضربه يا حادثه شده است نبايد انتظار داشت كه اين پارگي را با كمك يك شيوه درماني كل نگر مثل هوميوپاتي درمان كرد. در اين صورت لازم است تا طب مدرن نيز مداخلاتي در درمان داشته باشد يا فردي كه تيروئيد شديد دارد و ترشح و تنظيم هورمون‌ها در بدنش با اختلال روبه‌رو است بايد از برخي از شيوه‌هاي رايج براي كنترل اين ‌تعادل نداشتن هورموني كمك بگيرد و از هوميوپاتي به‌عنوان يك تنظيم‌كننده هورموني استفاده كند.


همه چیز درباره هوميـوپاتي

درمان با فرآورده هاي طبيعي

فرآورده‌هاي هوميوپاتي غالبا داراي منشا گياهي هستند اما در اين ميان فرآورده‌هايي كه با منشا حيواني يا معدني نيز تهيه شده باشند وجود دارد. اين مواد طي مراحلي خاص رقيق‌سازي‌ مي‌شوند و فرآورده‌هايي از آن‌ها تهيه مي‌شوند كه براي درمان در دزهاي مختلف و متناسب با نوع بيماري به بيماران تجويز مي‌شود.


همه چیز درباره هوميـوپاتي

كاهش التهاب‌هاي مفصلي- استخواني

هوميوپاتي اگر چه ممكن است براي درمان شكستگي‌ها راه حلي نداشته باشد اما مي‌تواند به‌عنوان يك روش طبيعي و بي‌عارضه به تسكين دردها و التهاب ناشي از ضربه و شكستگي‌ها كمك كند. به‌عنوان مثال فردي كه بر اثر تصادف يا ضربه دچار شكستگي استخوان فمور مي‌شود بايد با مراجعه به متخصص ارتوپد براي درمان اقدام كند. اما در شيوه هوميوپاتي نيز متدهايي وجود دارد كه براي تسكين درد و كاهش التهاب و ورم مفاصل يا موضع شكستگي بسيار مفيد و موثر است.


علت بيماري مهم‌تر از درمان!

يكي از ويژگي‌هاي بسيار ارزنده شيوه درماني هوميوپاتي، ريشه‌يابي و بررسي علل بيماري در بيمار است. در اين شيوه درمانگران پيش از آن‌كه به درمان بيمار بپردازند براي شناسايي دلايل بروز بيماري در فرد اقدام مي‌كنند. به اين ترتيب پس از شناسايي دليل بيماري و از بين بردن اختلال موجود در اندام‌هاي دروني بدن و ايجاد تعادل در جسم بيمار براي درمان او اقدام مي‌كنند. به اين ترتيب اگر اختلال اندام‌ها به‌گونه‌اي باشد كه هوميوپاتي قادر به درمان آن نباشد بيمار فرصت خود را از دست نداده و بلافاصله مي‌تواند شيوه‌هاي ديگر درماني را انتخاب كند و مزيت ديگر آن، اين است كه درمان ريشه‌اي بيماري‌ها مي‌تواند نقش بزرگي در پيشگيري از ابتلا به همان بيماري يا بيماري‌هاي مشابه داشته باشد.


درمان آلرژي‌ها با هوميوپاتي

هوميوپاتي در درمان بيماري‌هاي مختلفي مي‌تواند به‌عنوان درمان اصلي يا درمان كمكي مفيد واقع شود. درمانگران اين شيوه درماني مي‌توانند از متدهاي اين شيوه براي درمان بسياري از اختلال‌هاي اضطرابي، عصبي و انواع افسردگي‌ها و استرس بهره بگيرند. ضمن آن‌كه اين شيوه مي‌تواند بسياري از اختلال‌هاي عملكردي دستگاه گوارش، كليه‌ها و اختلالات قاعدگي را نيز درمان كند. علاوه بر اين، هوميوپاتي يكي از موفق‌ترين شيوه‌هاي درماني براي بهبود و درمان انواع آلرژي‌هاست. آلرژي‌ها به دلايل مختلفي در بدن ايجاد مي‌شوند و برخي از آن‌ها به‌دليل اختلال در سيستم ايمني در بدن بروز مي‌كنند، برخي از آلرژي‌ها فصلي هستند، برخي به‌دليل حساسيت به موادغذايي خاص در بدن به‌وجود مي‌آيند كه فرآورده‌هاي هوميوپاتي مي‌تواند در كنترل آن‌ها مفيد عمل كنند.


همه چیز درباره هوميـوپاتي

تنظيم عملكرد غده تيروئيد

درمانگران هوميوپاتي با تجويز فرآورده‌هاي دارويي به تنظيم و بهبود عملكرد غده هيپوفيز، تيروئيد، تخمدان‌ها و ديگر هورمون‌هاي بدن مي‌پردازند. به اين ترتيب با كمك هوميوپاتي نه تنها به پيشگيري از بروز بيماري‌ها مي‌توان كمك كرد بلكه در درمان بسياري از بيماري‌ها مانند چاقي كه به‌دليل اختلال در عملكرد غده‌هاي بدن و ميزان ترشح هورمون‌ها ايجاد مي‌شود، پرداخت.


استعداد ابتلا به بيماري را در خود بشناسيد

درمانگران هوميوپاتي قادرند با توجه به معاينات خاص خود و با بررسي شرح حالي كه از بيمار دريافت مي‌كنند ميزان حساسيت و استعداد اندام‌ها و اعضاي بدن را نسبت به بيماري‌ها شناسايي كنند. به اين ترتيب آن‌ها مي‌توانند با معاينه بيمار احتمال ابتلا به برخي از بيماري‌ها را در افراد سالم پيش‌بيني كنند و با تجويز برخي از داروها و اصلاح شيوه زندگي به پيشگيري از ابتلا به بيماري‌ها بپردازند.


نگران ديابت 2 نباشيد

اگر در گروه افرادي قرار داريد كه ژن مقاوم به انسولين دارند و ابتلا به بيماري ديابت نوع دوم در شما زياد است، مي‌توانيد با مشاوره با يك متخصص و درمانگر هوميوپاتي براي پيشگيري و درمان اين بيماري اقدام كنيد. درمانگران هوميوپاتي در اين شيوه درماني با اصلاح الگوي زيستي بيمار به پيشگيري از ابتلا به اين بيماري در افراد مستعد كمك مي‌كنند. در حقيقت درمانگر با كنترل سيستم عصبي بدن، حفظ تعادل اين دستگاه با كمك فرآورده‌هاي هوميوپاتي و اصلاح الگوي زيستي بيمار و اصلاح شيوه غذايي او به پيشگيري از ابتلا به ديابت كمك مي‌كند.


چگونه داروهاي هو ميوپاتي تهيه كنيم؟

دسترسي به داروهاي هوميوپاتي در ايران چندان ساده نيست و اين داروها مانند ديگر كشورها به راحتي در دسترس مردم قرار ندارند. در كشورهاي اروپايي بسياري از داروخانه فرآورده‌هاي تخصصي و عمومي هوميوپاتي را در اختيار شهروندان قرار مي‌دهند اما در ايران هنوز توليد اين داروها به‌صورت گسترده و صنعتي امكان پذير نيست و متخصصان هوميوپاتي اين داروها را از كشورهاي اروپايي يا آسيايي مانند انگليس، فرانسه، آلمان، ايتاليا و هندوستان تهيه مي‌كنند. خوشبختانه به تازگي گفت‌وگوهايي با وزارت بهداشت داشتيم تا بتوانيم دسترسي به اين داروها را از طريق داروخانه‌هاي كشور براي عموم مردم فراهم كنيم. به اين ترتيب بسياري از هزينه‌هاي تهيه دارو كه به‌دليل سفارش دارو به خارج از كشور به بيمار تحميل مي‌شود كاهش يافته و بيماران با خاطري آسوده مي‌توانند براي درمان بيماري‌هاي‌شان اقدام كنند.


همه چیز درباره هوميـوپاتي

با ميگرن خداحافظي كنيد

در شيوه درماني هوميوپاتي فرآورده‌هاي وجود دارد كه به درمان اين بيماري و سردردهاي آن كمك مي‌كند. اين فرآورده‌ها به حدي موفق عمل مي‌كنند كه مي‌توان آن‌ها را جايگزين داروهاي طب رايج است. به اين ترتيب، درمانگر هوميوپاتي مي‌تواند با مشاوره با پزشك بيمار به مرور فرآورده‌هاي طبيعي هوميوپاتي را جايگزين داروهاي شيميايي كند و به مرور فواصل حملات سردرد را افزايش داده و به درمان سردردهاي ميگرني كمك كند.


اين توصيه را جدي بگيريد

متخصصان هوميوپاتي، در ايران يا در خارج از كشور دوره‌هاي آموزشي هوميوپاتي را گذرانده و به اين ترتيب مجوز فعاليت در داخل كشور را به‌دست آوردند. انجمن هوميوپاتي ايران در اين راستا و براي كنترل بيشتر بر عملكرد متخصصاني كه در اين زمينه فعاليت مي‌كند با ارتباط با شوراي‌عالي هوميوپاتي اروپا توانست استانداردهايي را براي متخصصان هوميوپاتي تعريف كند كه براساس اين استانداردها متخصصان هوميوپاتي شرايط درمان بيماران با استفاده از اين متد را در داخل كشور به‌دست آورند. به اين ترتيب، انجمن هوميوپاتي ايران اقدام به برگزاري آزموني براي شناسايي متخصصان شايسته در اين زمينه كرده است. اين آزمون هر سال يك بار برگزار مي‌شود و مورد تاييد وزارت بهداشت و درمان كشور است. به اين ترتيب متخصصان هوميوپاتي مجوز كار درماني را به‌دست مي‌آورند. بنابراين توصيه‌اي كه به افراد علاقه‌مند به شيوه درماني هوميوپاتي در شهرهاي مختلف ايران دارم، اين است كه براي انتخاب متخصص مناسب حتما با انجمن هوميوپاتي ايران تماس بگيرند تا به اين ترتيب متخصصاني كه مورد تاييد اين انجمن و وزارت بهداشت هستند به آن‌ها معرفي شوند.


بيماري‌هاي پيشرفته را هم درمان مي‌كند؟

درمانگران هوميوپاتي براي پذيرش بيمار شاخص‌ها و فاكتورهاي ويژه‌اي دارند. در حقيقت درمانگران پس از بررسي روند بيماري و شرايط جسماني او تشخيص مي‌دهند كه آيا شيوه درماني هوميوپاتي براي درمان بيمار مناسب است يا خير. درمانگران هوميوپاتي غالبا به بيماراني كه بيماري در بدن آن‌ها پيشرفت كرده و به مراحل دشوار رسيده توصيه مي‌كنند تا از شيوه‌هاي اورژانسي‌تر كه در طب مدرن وجود دارد براي درمان استفاده كنند. اين درمانگران حتي براي درمان بيماري افراد كهنسال نيز توصيه به استفاده از شيوه‌هاي ديگر درماني دارند زيرا درمان با هوميوپاتي نيازمند صبرو پيگيري بيمار در مدت زماني طولاني را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      jaleb bod.ama aya in ravesh dar iran ham vojod dare?

      پاسخ ها

      • لیلا

        تواصفهان این روش کاملا شناخته شدس وچند تادکتر خوبم داره

    • مصي

      بله دكتر حديدي در امي آباد شمالي روبروي هايدا ....پلاكش يادم نيست ........

    • بدون نام

      بله خانم سارا وجود داره،اگه مایل باشید بهتون معرفی میکنم.

    • بدون نام

      دکتر آرش احمدی از بهترینهای ایران هست مطبش خ مطهری،خ جم روبروی بیمارستان جم کوچه دلفان پلاک 43 واحد 2
      من 4سالی هست میرم پیششون

    • leila

      سلام می تونید یک دکتر خوب هوميوپاتي در اصفهان به من معرفی کنید.ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر سعید عابدی خیابان بزرگمهر

    • نسرین

      آیا این روش درمان در بیماری لوپوس که یک بیماری خود ایمنی هست هم جواب میدهد؟

    • جاوید

      با سلام وتشکر.آیا این روش درمان برای بیماری(آتاکسی فردریش)هم کاربرد داره؟

    • منصور

      باسلام -خسته نباشید خدمت دکتر مصطفی حق وردی نژاد- دکتر برترو نمونه ی شمال غرب ایران ازطرف : آزاد و ذاکر

    • مائده

      باسلام،برای درمان جوش صورت هفته گذشته به هومیوپات مراجعه کردم،اکنون دچار دانه هایی شبیه آبله مرغان شدم،آیا مربوط به عوارض داروست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله داروهای هوموپاتی بیماری رو تشدید میکنهو بعد با افزایش مقاومت بدن باعث بهتر شدن میشه

      • زهرا

        ارومیه هس همچین دکتری

    • منتظر

      سلام،برای درمان ناباروری چند جلسه لازمه زوجین مراجعه کنن؟آیاهمه مشکلات ناباروری بخصوص اگر مشکل ازمردباشدازاین طریق به نتیجه میرسن؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        زنده باد مصطفی خویی

    • فرحناز

      باسلام وخسته نباشيد
      ميخواستم بدونم درمان فيبروم هاي رحمي به روش طب سنتي موثراست يانه؟

    • منیره

      این که خون فرد بیمار را گرفته و با2cc آب مقطر قاطی کرده و در عضله تزریق می کنند.در درمان روماتیسم مفصلی کارایی دارد؟آیا عوارضی دارد؟

    • ارین

      من پیش دکتر حق وردی نژاد میبرم پسرمو اولین باره که شناختم نمیدونم بیماری فرزندم حل میشه یا نه ولی امیدوارم اول خدا بعد پزشک اگر تجربه ای دارید خوشحال میشم گوش کنم

    • زهرا

      با سلام. آیا این شیوه در درمان بیماری پسوریازیس هم موثر هست؟

      پاسخ ها

      • هومن

        100درصد

    • سیمین

      آیا درمان فیبروم رحم با این روش امکان پذیر است؟ لطفا راهنمایی فرمایید

    • شیوا مهزاد

      با سلام
      پسری دارم 6ساله که از 1سالگی دوربینی شدید داردالبته زیر نظر متخصص است
      می خواستم بدانم این علم در درمان آن کمکی می تواند به ما کند یا نه؟متشکر می شوم جواب من را بدهید

    • samira

      با سلام
      از دوستایی که برای درمان جوشهای پوست صورتشون به دکتر حق وردی نراد مراجعه کردند، خواهشا تجربه خودتون رو بهم بگین از میزان رضایتتون.
      چون منم قصد دارم به ایشون مراجعه کنم، میخوام راهنماییم کنین
      لطفاااااااااااااا.

      پاسخ ها

      • masoome

        من واسه جوشهای صورتم پیش دکتر نویدانفر رفتم خیلی بهتر شده ولی تا دو ماه اول شدید برون ریزی داشت در حدی که باید ماسک میزدم .به نظر من اگه صبرتون زیاده حتما واسه جوش هاتون پیش یه پزشک هومیوپات برید چون اگه بخواین پیش دکتر پوست برید زود خوب میشید ولی مجدد برمیگرده...

    • حسین

      آیا این طب برای ریزش مو هم مفید واقع می شود.با تشکر

    • دکتر حسین عزیزی

      برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:
      http://hpathy.ir

    • زمانلو

      سلام وخسته نباشید خدمت دکتر حق وردی نژاد استاد ودکتر عزیز شمال غرب شهرخوی که سبب خیر بوده اند وبسیاری از بیماران را باصبر و خوش اخلاقی درمان نموده اند.

    • رقیه

      با سلام خدمت دکتر صبورمون دکتر مصطفی حق وردینژاد شهر خوی که خیلی از نابارورییها رو درمان کردن منم چهار جلسه هست مراجعه کردم واقعا تو کارشون استادن ما که راضی هستیم واقعا توصیه میکنم حتما مراجعه کنید و البته باید صبور باشید

      پاسخ ها

      • فاطمه

        سلام میشه یه شماره تلفن یا آدرس از دکتر حق وردی نژاد به من بدین،من تهران هستم وچند روز دیگه داریم میریم خوی ولی هیچ آدرسی ندارم فقط یه تلفن همراه که کسی جواب گو نیست ممنون میشم هرچه سریع در اختیارم بگذارید.

      • بدون نام

        خوي خيابان سلماس خ پيام نور

    • اعظم

      سلام من قطره hcg میخواهم از کجا می توانم تهیه کنم اگر اینترنتی بخرم آیا گمرک اجازهورود به آ ن می دهد؟

    • سميه

      آيامشكل ناباروي مردان (آزواسپرمي)بااين روش حل ميشود

    • ارزو

      با سلام و خسته نباشيد خدمت دكتر مصطفي حق وردي نژاد من سه ماهه درمانم را شروع كرده ام واقعا" راضي ام انشاالله به ايشان عمر با عزت بدهد.

    • سودا نظمی

      با سلام و خسته نباشید
      من دوس دارم تو دوره های آموزشی شرکت کنم ولی اطلاعی از زمان برگزاری دوره ها ندارم
      اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

    • الهام

      با سلام
      آیا درمانی برای همانژیوم روی پلک نوزاد 3 ماهه وجود داره؟ لطفا" راهنمایی کنید. من در ارومیه با یک دکتر همیوپات صحبت کردم ایشون در این مورد اطلاع نداشتند. متشکرم

    • میرعنایت

      با مراجعه به یک روانپزشک و انجام تست توصیه ی پزشک این بود که باید پسرم ریتالین مصرف کنه چون مشکل تمرکز و توجه داره آیا با این روش میتوان نقص توجه او را رفع کرد؟
      لطفا جواب بدید

    • فاطمه

      سلام من مشکل معده دارم هیچ نوع قرصی نمیتونم بخورم . بخاطر مشکل ام اسم نمی تونم دارو بخورم برای میکروب معده نزدیک به یک سال است که تحت نظر یک پزشک هومئوپاتی هستم. می خواستم بدونم کسی مشکل معده داشته با هومئوپاتی حل شده باشه ممنون میشم اگه نظرتون رو بگید

    • علی

      با سلام و خسته نباشید
      ایا با این روش بیماری همورئید یا شقاق مزمن درمان میشه؟

    • علی

      دکتر مصطفی حق وردی نژاد یکی از پزشکان نمونه ایرانی هستند که بیمارانی از کشورهای همسایه هم دارند،بنده به عینه درمان بسیاری از بیماران رو توسط ایشون دیدم،ایشون واقعاً افتخار شهرمون هستند.از ایشون سپاس گذاری می کنم.
      ------------------
      عسل مجید

    • هیوا

      با سلام خدمت اقای دکتر ایا تومورمننژیومای مغز با همیو پاتی قابل معالج است؟

    • وحید

      آیا برای ریزش مو موثر است یا نه..میشه درمان کرد

    • سحر ایهان

      سلام خسته نباشین لطفا بهم بگید اقای دکتر مصطفی حق وردی نژاد برای درمان سرطان کبد راحلی دارند اگه نه یه دکتر دیگر هو میوپاتی را معرفی کنید تورو خدا جون یک جوان سی و هفت ساله در میونه

      پاسخ ها

      • رویا

        سلام با فرادرمانی وتوکل به خدا خوب میسن سرچ کنید درموردفرادرمانی چون من هم سرطان داشتم وخوب شدم

    • رقیه

      باسلام میخواستم بدونم برای بیماردیالیزی هم راه درمانی وجودداره که پیوندنشه من آدرس ایمیل ندارم میشه لطفأبه این شماره جواب رواس ام اس کنید09398842340

    • معصومه عباسی

      با سلام من برای درمان افسردگی و ترس پیش دکتر مزینانیان در سمنان میرم یه ماه و نیمه که داروهاشونو دارم مصرف میکنم وتمام علایمی که داشتم تشدید شده به نظر شما ادامه بدم ؟ایشون دکتر خوبی هستند یانه؟ ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شماره دکتر فرهمند رو به شما میدم ایشون در زمینه رفع مشکلات روحی تخصص دارند

    • مریم

      من برای درمان نازایی و...مراجعه کردم ونتیجه نگرفتم امیدوترم برای سایرین نتیجه بخش باشد

    • آرزو احمدی فر

      من بیمار دکتر اردوان شهردارم مهمترین بیماریم میگرن بود و ناراحتی معده مشکلات پوستی هم داشتم خدارو شکر همش حل شده از ایشون واقعا سپاسگزارم .

      پاسخ ها

      • تینا

        سلام.من خیلی تماس گرفتم با مطب دکتر شهردار ولی موفق نشدم.ممکنه منو راهنمایی کنید؟ممنون

    • همشهری

      با سلام هومیوپاتی در خیلی از بیماریهای جسمی و روحی درمان بخش است و گاهی تنها درمان موثر است من 12 سال است فقط هومیوپاتی می روم(سردرد،حساسیت و اختلال پریود داشتم) دیگر برای هر بیماری حتی موارد حاد مثل سرماخوردگی و اسهال و...هم به پزشک هومیوپات مراجعه میکنم. و بیشتر دوستان و آشنایان را با این روش آشنا کرده ام

    • نگین

      من از دکترحق وردی نهایت تشکررادارم

    • کیهان

      با سلام . دکتر مصطفی حق وردی

    • حجت

      با سلام من کمر دیسک دارم و دو جلسه هست به آقای دکتر حق وردی نژاد مراجعه میکنم برای من نتیجه بخش بوده عمر روز افزون برای این دکتر گرانقدر از خداوند منان خواستارم

    • رعنا

      سلام و خسته نباشید من حساسیت پوستی دارم (کهیر)امروز یکی از دوستان دکتر حق وردی نژاد معرفی کردن میخواهم بدانم برای این نوع بیماری ها با این مدل درمان میشه درست شد من به چندین متخصص مراجعه کردم اما بی فایده بود لطفا راهنمایی کنید

    • فرشته

      آیا همیوپاتی برای تخمدان پلی کیستیک (پی سی او) هم درمانی داره؟
      ممکنه دکتر متبحری رو در کرمان یا تبریز بمعرفی کنید؟
      ممنون

    • ازاده

      سلام.خسته نباشید.آیا در تهران هومیوپاتی را میشناسید که بتواند یائسگی زودرس درمان کند و که شخص بتواند باردارشود؟

    • مریم

      سلام ماماها هم میتونن تو این دوره ها شرکت کنن؟چطور؟کجا؟شماره تلفنی که بشه در این مورد سوال کرد رو لطفا بگید.

    • masom

      سلام ایا زگیل تناسلی با این طب بر طرف میشه خواهش میکنم جواب بدین و منو از نگرانی در بیارین

    • حميد دهقان

      سلام ايا درمان براي بيماري als هست؟

    • فاطمه س

      باسلام ایا جوش اکنه با هومیوپاتی قابل درمان است

    • سمیه

      سلام من افسردگی و اضطراب دارم وپیش دکتر حق وردی نژاد رفتم و تا حالا فقط دو محلولش رو مصرف کردم کسی هستکه با این روش درمان شده باشه??یا بعد درمان دوباره مریضی بر می گرده یا برگشت ناپذیر می شه??? طول درمان جقدر طول می کشع؟؟خیلی می ترسم علایمم تشدید بشه خدا کمکم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تشدید علایم در همیوپاتی اگر تجویز به درستی انجام شده باشه، خیلی شدید نیست، به خصوص در سطح ذهن. به طور متوسط زمان درمان حدود 10% زمان ابتلا به بیماریست، با این حال پیشنهاد میکنم درمان رو ادامه بدید و فرصت بیشتری به پزشک معالج بدید

    • رضا

      سلام ایا درمانی برای مریضی ام اس هست؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر ام اس باعث تخریب بافتی شده باشه، همیوپاتی کمکی به درمان بافت تخریب شده نمیکنه، اما در کنترل بیماری و جلوگیری از پیشرفت آن و همچنین کاهش تعداد و شدت حملات بسیار موثره. در مواردی درمان هم مشاهده شده.

    • Sevda

      با سلام
      ممنون ميشم اگه كسي شماره مطب دكتر حق وردى نژاد بزاره.

    • بدون نام

      باعرض سلام ممنون میشم اگه بگید پزشکان هومیوپاتی در تبریز چه کسایی هستند

    • بدون نام

      با سلام آیا آلوپسی با این روش درمان میشود خواهشا جواب بدید

    • یک مادر

      من تازه شروع کردم وبسیار امیدوارم چهار روزه که دارو میخورم خیلی بهترم

    • جواد

      سلام.دخترم مبتلابه سندرم نفروتیک هستش.هر دکتری بردیم
      خوب نمی شد بدترهم میشد.پیش دکترحق وردی نژاد بردیم
      روبه بهبودی هست الحمدلله.خداوندبه دکتر مصطفی حق وردی نژاد طول عمربده
      آدرس.آ.غ شهرستان خوی

    • بدون نام

      باسلام وخسته نباشید ایا علم هموتومی برای بیماری پارکینسون هم کاری انجام میدهد خواهش می کنم اگر کسی در این مورد اطلاعاتی دارد راهنمایی کند

    • سعید میلان

      من چند ماهی دچاره روده تحریک پذیر شده ام ومشکل دارم یه بار رفتم پیش دکتر حق وردی نژاد،ایا کسی میتونه این روش طب برای این بیماری جواب میده یا نه .ممنون میشم کسی جواب بده

    • فاطمه

      سلام دوره های آموزشی داره ؟و من شهرستان گرگانم دوره هاش چثد طول میکشه و هزینش چ جوریه؟ممنون از پاسخگوییتون

    • reza

      سلام ایادیسک کمرباطب هومیوپاتی درمان میشه ممنون میشم اگه جواب بدین

    • سمیه

      سلام من ام اس دارم از سال 87 دارو مصرف میکنم رسیژن میخواستم ببینم از اقای دکتر حق وردی شناس ایا درمان داره و اینکه ایا غیر حضوری ویزیت میکنن و نسخه میدن من بصورت اینترنتی هم حق ویزیت میدم هم هزینه دارو و پستش اگر جواب بدید ممنون میشم؟

    • gandom

      سلام من در تهران ساکنم ممکنه ی دکتر هومیوپات حاذق در زمینه نازایی بهم معرفی کنین؟؟تو رو خدا کمکم کنین از سردرگمی دربیام.چون خیلی هومیوپات هست تهران

    • gandom

      کسی نمیتونه منو راهنمایی کنه؟

    • حسین

      با عرض سلام وخسته نباشین جناب مصطفی حق وردی نژاد ضایه نخاعی هستم ایا درمان هومیوپات برای ضایه نخاعی مفید هست ومیتونه بهبود بخش باشه ممنون میشم هر چه زودتر پاسخ بدین با تشکر

    • حجت

      با سلام این روش درمان برای سرطان بیشرفته معده جواب میده اقای دکترحق وردی خیلی تعریفشوشنیدیم ایا میتونن کاری کنن لطفا راهنمایی کنید

    • شهین

      نازای دوازده ساله دارم مشکلم تخمدان پلی کیستیک هستش ایا کسی بوده بااین مشکل پیش اقای دکتر جواب گرفته باشه چون من خیلی دلم میخواد برم پیشش

    • بدون نام

      سلام میخواستم بدونم کسی هست که بیماری ویتیلیگو داشته باشه آقای دکتر حق وردی نژاد درمان کنه ممنونم اگه جواب بدین چون تو شرایط بدی هستم

    • خدیجه

      باسلام.من لکنت زبان دارم 25 سالمه.میخواستم بدونم اگه پیش دکتر حقویردی نژاد برم درست میشم؟تعریفشو خیلی شنیدم

    • بدون نام

      میخواستم بدونم لکنت زبانم درست میشه پیش دکتر حقویردی نژاد برم؟

    • هانیه

      با عرض من دختر 15سال دارد که دیابت نوع یک دارد آیا با طب سنتی قابل درمان است

    • نسرین

      سلام من فیستول دارم نمیخوام جراحی کنم کسی هست که با علم همیوتاپی یا دکتر حق وردی جواب گرفته باشه

    • الهام

      من دو جلسه هست که پیش دکتر حق وردی نژاد میرم. شنیدم در هر زمینه ای درمانشون جواب میده. البته ابتدا علائم تشدید میشه و بعد رو به بهبودی میره

    • محمودی

      اقای دکتر حق وردی نژاد از بهترینا هستن برا یه بارم شده به ایشون مراجعه کنین خودم از مریض های ایشون هستم راضیم

    • محمودی

      اقای دکتر حق وردی نژاد از بهترینا هستن برا یه بارم شده به ایشون مراجعه کنین خودم از مریض های ایشون هستم راضیم

    • عبدی

      سلام من دختر ۶ ساله دارم سی پی که راه نمیره.لطفا راهنمازیم کنید.آیا دکتر حق وردی نژاد اینجور بیماران را معالجه میکنه.

    • سحر

      لطفا ادرس و تلفن دكتر حق وردي نژاد رو بزاريد

      پاسخ ها

      • زهرا

        بلوار ولیعصر خیابان پیام نور

    • سحر

      لطفا ادرس و تلفن دكتر حق وردي نژاد رو بزاريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوی بلوار ولیعصر .خیبان پیام نور پلاک ۲۰

      • از تبریز

        (خوی اول خیابان پیام نور پلاک۲۰(۰۴۴-۳۶۲۶۰۱۶۱شماره تلفن

    • بدون نام

      ولیعصر.خ پیام نور .پ ۲۰

    • زهره

      با سلام پسری پنج ساله دارم تو تکلم مشکل داره حرف میزنه ولی نوک زبونيه و کلمات ته حلقیم مثل ک گ ق غ رو نميگه این روش هميوپاتي روش جواب میده که بتونه خوب حرف بزنه

    • اصغر

      باسلام خدمت دکتر حق وردی نژاد پسری دارم پنج ساله ونیم سن داره مبتلا به بیماری اوتیسم هستتش هیچ کلامی هم نداره بجز چهار کلمه میخواستم ببینم این روش درمانی شما برروی این بیماران جواب میده یا نه باتشکر

    • بدون نام

      سلام ،پدرمن سرطان معده پیشرفته داشتندکه خوب شدندخداعمرشون بده آقای دکترحق وردی نژادروپیش ایشون رفتندوجواب گرفتند

    • آرشا

      با تشکر از درمان های سریع آقای دکتر حق وردینژاد، خدا طول عمرتان دهد از بیماری کم خونی مرا نجات دادید و در زمان بارداری با تشخیص و درمان به موقع مانع از سقط جنینم شدید، جایی که بهترین دکتر متخصص زنان در تبریز از درمانم عاجز شده بود خیلی متشکرم

    • نسرین

      با سلام خدمت استاد عالی قدر ایا در این طب بیماری روماتیسم هم درمان میشه ممنون

    • سروه بهرامی

      باسلام من مدت یک ماه هست تحت درمان هستم والان خوشبختانه تیروئیدم به سطح نرمال رسیده من 5ساله دارومصرف میکنم تیروئیدم یا کم کار میشد یاپرکار والان باکمک این طب من تیروئیدم نرمال شده باتشکر از کسانی که این طب رو بهم معرفی کردن ازاینجام از خانم یدالهی عزیزم خیلی خیلی ممنونم باتشکر

    • مصطفی

      میگن مطب دکتر حق وردی نژاد رو بستن
      آخه چرافامیلای مارو هم درمان کرده بود

    • بدون نام

      ایا مطب دکتر وردی نژاد بسته شده

    • بدون نام

      ایامطب دکتر حق وردی نژاد وبستن هر کس اگهی داره خواهشا جواب بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتن تبریز

      • بدون نام

        ایشون رفتن تبریز

    • حسین

      دومرتبه ازتهران تا خوی رفتم کاملابی نتیجه بود

    • فرزارنارویی

      سلام میخواستم بپرسم این داروخانه بیماری پیسی موثریانه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج