۵۵۸۷۶۰
۹۷ نظر
۹۸۹۳
۹۷ نظر
۹۸۹۳
پ

همسرتان درحال خیانت به شماست، اگر...

اگر بیش از ۳ نشانه خیانت را به طور مکرر در همسرتان دیدید، آنوقت باید هر چه سریع تر با او در این رابطه صحبت کنید.

برترین ها: از نگاه دیگران شما در یک رابطه سال و ایده آل به سر می برید اما خودتان احساس می کنید که یک جای کار می لنگد. احساس می کنید اشکالی وجود دارد، و ناگهان خود را در حال بررسی موبایل و جیب های او می یابید. در همین زمان است که تلخی واقعیت شما را غافلگیر می کند: بله! او به شما خیانت می کند. بسیاری از ما این تجربه دردناک را داشته ایم. در این مواقع از خود می پرسیم: آیا اشتباهی از من سر زده است؟ آیا به اندازه کافی خوب نبوده ام؟ آیا نشانه هایی وجود داشت که آنها را نادیده رفتم؟
همسرتان درحال خیانت به شماست، اگر...
از آنجا که این موضوع در رابطه عاطفی بسیار حساس است، بهتر است که تنها با دیدن یک یا دو نشانه زود قضاوت نکنید. اگر بیش از ۳ نشانه خیانت را به طور مکرر در همسرتان دیدید، آنوقت باید هر چه سریع تر با او در این رابطه صحبت کنید.
در ادامه نشانه هایی که ممکن است دلیل بر خیانت همسرتان به شما باشد را برایتان آورده ایم.
تلفن همراه اش را از شما دور می کند
تلفن همراه یکی از خصوصی ترین اشیا هر فرد است. اگر همسرتان در حال خیانت به شما باشد، مطمئنا رد پای آن را در تلفن همراهش خواهید دید. بنابراین اگر همسرتان در نشان دادن تلفن همراهش به شما خودداری کرد، باید به او شک کنید.
این روزها کار کردن زیاد با تلفن همراه امری طبیعی است که تقریبا تمام افراد به آن دچارند اما زمانی که شما در اطراف همسرتان هستید و او گوشی خود را کنار می گذارد یا آن را خاموش می کند، پس بی شک او در حال پنهان کردن چیزی از شماست.
اکانت شبکه های اجتماعی اش را غیرفعال یا شما را از آن حذف می کند
گاهی ممکن است که شبکه های اجتماعی حوصله همسرتان را سر برده باشد و بخواهد که مدتی از آن دور شود، در اینصورت ایرادی ندارد و نباید خیلی به دلیل آن گیر دهید اما زمانی که او شما را از لیست دوستانش حذف می کند، باید به او شک کنید. مطمئنا این کار او طبیعی نیست و او چیزی یا کسی را از شما پنهان می کند.
در کنار شما عصبی است
آدمها به دلایل مختلف ناراحت و عصبی می شوند اما اگر دیدید که شریک زندگی تان تنها در زمان هایی که کنار شماست بداخلاق، عصبی و بهانه گیر می شود، آنوقت به دنبال دلیل اصلی آن باشید. شاید که او بخواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند.
ناگهان به سفر می رود
دلایل زیادی برای سفر وجود دارد، سفرهای کاری، سفرهای تفریحی برای دور شدن از استرس زندگی روزمره و... هیچکدام از اینها جای نگرانی ندارد اما اگر همسر شما بدون برنامه ریزی قبلی و هماهنگی با شما ناگهان چمدان سفر خود را بست، توصیه ما به شما این است که پیگیر دلیل آن باشید.
همسرتان درحال خیانت به شماست، اگر...
البته احتمال این که او شما را نیز تشویق به سفر کند نیز وجود دارد. در این شرایط اگر که او بر این کار اصرار کرد، بدون این که ذره ای از دوری شما دلتنگ و ناراحت باشد، باید به این رفتار او شک کنید. شاید او به دنبال پیدا کردن فضایی برای خیانت به شما است.
شما را به خیانت متهم می کند
اگر همسر شما در حال خیانت به شما باشد، احتمال این که این موضوع را برعکس ببیند و بی دلیل شما را به این کار متهم کند، نیز وجود دارد. در واقع او با این کار می خواهد که کارهای خودش را پنهان و حواس شما را به جای دیگری پرت کند. افراد خیانت کار و دروغگو همه را به چشم خودشان می بینند.
بی دلیل خوشحال است
شما از دور می ببینید که همسرتان گلی را بویید و لبخند زد یا که بی دلیل خوشحال است، در این شرایط باید منتظر باشید تا او خبر خوبش را به گوش شما نیز برساند اما اگر چنین اتفاقی نیافتد، باید به دنبال دلیل شادی او باشید. مطمئنا او دلیلی جز شما برای شادی اش پیدا کرده است.
رابطه جنسی شما کم شده است
اگر تا به حال همسرتان بود که به سمت تان می آمد اما حال نیازهای شما را، زمانی که به سمت اش دست دراز می کنید، پس می زند، باید دلیلش را بپرسید. شاید دلیل آن استرس کاری، اختلال هورمونی یا حتی بیماری های روانی باشد اما دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است رابطه شما را به اتمام برساند، پس هر چه سریع تر به دنبال علتش باشید.
با شما سر سازش ندارد
افراد خیانتکار به هیچ صراطی مستقیم نیستند. زمانی که بحثی بین شما بوجود می آید، آنها کوچک ترین تلاشی برای حل آن نمی کنند و احساسات شما را کاملا نادیده می گیرند. اگر شما نیز احساس کردید که همسرتان ناگهان لجباز شده و به حرف های شما کوچک ترین اهمیتی نمی دهد، هوشیار باشید زیرا اینها نشانه ای از خیانت است. مسلما بحث و دعوا در هر رابطه ای طبیعی است اما اگر یک طرف رابطه تلاشی برای حل آن نکرد یا به بیانی سر سازش نداشت، باید به آن شک کنید.
از نقشه هایش عقب می کشد
اگر با همسرتان برنامه ای ریخته اید و منتظر او نشسته اید تا بدان عمل کنید اما او ذره ای تمایل به آنها را ندارد یا آنها را کنسل می کند، باید به طور جدی با او گفتگو کنید. کنسل کردن برنامه ها یا کنار کشیدن از آنها نه تنها توهین به رابطه عاشقانه شماست بلکه بی احترامی نیز محسوب می شود.
در برنامه های آینده اش جایی ندارید
اگر شریک زندگی تان بدون شما به میهمانی رفت یا که برای رفتن به خانه پدر و مادر خود تنهایی را ترجیح داد، احتمال این که در آینده اش نیز شما جایی نداشته باشید، زیاد است. در واقع او برنامه زندگی اش را، مهم نیست که کوتاه مدت است یا بلند مدت، بدون شما می بیند و دوست ندارد که شما را در آن شریک کند. آیا فکر کرده اید که شاید پای فرد دیگری در میان است؟
همسرتان درحال خیانت به شماست، اگر...
خبر خیانت‌اش را از دیگران شنیده اید
اگر دوست، آشنا یا حتی غریبه ای برای اولین بار به شما پیغام و خبر داد که همسرتان در حال خیانت به شماست، بهتر است که از همسرتان دفاع و گوشی را قطع کنید اما اگر این پیغام ها تکرار شد باید فکر دیگری کنید. از آنجا که این موضوع جای نگرانی دارد، بهتر است که هر چه سریع تر با همسرتان گفتگو کنید.
در نهایت، اگر چه همسرتان با اعتمادترین فرد زندگی شماست اما اگر تعدادی از نشانه های بالا را به طور مکرر در رفتارهای او دیدید، تا دیر نشده وارد عمل شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • as13

      جدا همه اینا بدون استثنا در من هست ولی دریغ از اینکه تا حالا یه نفر اتفاقی یا اشتباها بهم لبخند زده باشه
      چی میگی برای خودت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وا!

      • بدون نام

        یعنی شما برنامه هایی که قولشون رو به همسرتون دادید بی دلیل کنسل میکنی؟ تو برنامه ریزیهات برای آینده همسرت جایی نداره؟ تنهایی میری سفر و مهمونی؟ گوشیت رو از همسر پنهان میکنی و باهاش سر ناسازگاری و دعوا داری بی دلیل؟ اگر همه اینها رو دارید ولی خیانت هم نمیکنید ،روح شما بیماره دوست عزیز ،و از آزار همسرتون لذت میبرید. حتما،حتما و حتما تا دیر نشده به یک روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید لطفا .

      • Shakib

        من تک ب تک این نشانه هارو دارم ولی یک لحظه هم نمیتونم فکرشو کنم ک ب عشقم خیانت کنم..

    • دل شکسته

      من مطمئنم شوهرم در حال خیانت به منه. ولی مدرک قابل قبول ندارم باهاشم صحبت کردم انکار کرده به نظر شما تعقیبش کنم سر از کارش در بیارم تا بشه حداقل قبل از اینکه دیر بشه کاری کرد؟ نمیخوام همه چیز بدتر بشه دوستش دارم و میخوام زندگیمو حفظ کنم دیگه راهی به ذهن نمیرسه به خدا. میترسم بیفتم دنبالش و مچشو بگیرم قاطی کنه و زندگیون از هم بپاشه از طرف دیگه نمیشه هم دست رو دست گذاشت آخه. لطفا بگین بهم پلیس بازی و تعقیب واسه فهیدن حقیقت کار درستیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره درسته. مرگ 1 بار شیون هم 1 بار. ولی توو پلیس بازی هم نباید عجولانه قضاوت کرد

      • بدون نام

        ادمی که خیانت میکنه ارزش دوست داشتن نداره
        موندنت مساوی با حقارت خودت
        یاد بگیریم هیچ کس ارزشش بیشنر از خودمون نیست
        مگه آدم چند بار زندگی میکنه

      • بدون نام

        lمردی که بخواد خیانت بکنه تو شیشه دربسته هم نگهش داری خیانت می کنه. بی خبری خوش خبریه . اگه زندگیتو دوست داری بذار هر غلطی که می خواد بکنه اگه هم دوستش نداری برو سر وقتش پدر پدرجدشو دربیار بعد هم طلاقتو بگیر چون مردی که خیانتش ثابت بشه ارزش زندگی کردن نداره.

      • بی نام

        سلام.من به عنوان یک مرد پیشنهادمیکنم علت خیانتش روپیداکن.

      • بی نام

        اشتباه منو نکن اگه صدر صد مطمن شدی دیگه نمی تونی باهاش زندگی کنی .بزار فکر کنه نمیدونی .نترس چوب خدا صدا نداره

    • بدون نام

      نباید چشاتو ببندی و خودتو بزنی به اون راه. هر کاری برای فهمیدن بکن. اگه واقعا با یکی دیگه باشه دیگه ارزش ادامه دادن نداره. خودتو گول نزن.

    • نجمه

      به دل شکسته:
      کسیکه بهت خیانت میکنه دوس داری؟ ینی چی دقیقا؟!
      بعد یه بار کامنتتو بخون ببین چه چیزای عجیبی نوشتی! نوشتی میترسم زندگیمون از هم بپاشه! خب پاشیده دیگه .باید توی روزنامه خبرشو بخونی تا قبول کنی؟! هم دروغ میگه هم خیانت میکنه .دقیقا چیو میخوای حفظ کنی؟؟؟؟
      بعد چرا اینقد کم دل و جراتی؟ نوشتی میترسم مچشو بگیرم قاطی کنه! ینی چی دقیقا؟! ینی طرف هم خیانت میکنه هم اگه بگی چرا خیانت میکنی به جای شرمندگی اعتراض میکنه ک چرا فهمیدی؟ !
      شگفتا! چ زندگی زیبایی رو داری با چنگ و دندون نگه میداری- والا یه نفقه و مهریه بخدااااا ارزش اینهمه تحقیرو نداره ها. خودت کار کن زندگیتو بچرخون اینقد خفت نکش بابا. چ وضعشه.

    • بدون نام

      شما را به خیانت متهم میکند نکته ی خوبی بود....

    • بدون نام

      بنظرم تعقیبش کنید حالا خودتون یا ی آدم قابله اعتماد اگر چیزی فهمیدید به بزرگتری بگین که باهاش صحبت کنه و خودتون بیشتر بهش محبت کنید مطمئن باشید هنوز همون آدمیه که عاشقش بودید حتمن وسوسه شدن و ی اشتباه نباید شمارو ازش جدا کنه اگه عاشقش هستید مثل ی عاشق رفتار کنید انشاالله که دوباره زندگیتون خوب میشه ولی هیچ وقت ب روش نیارید شرمش میشکنه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم چندروزه احساس میکنم شوهرم بهم خیانت میکنه ولی نمیدونم چیکارکنم تا الان ده بار مچشوگرفتم

    • بدون نام

      مردم خودشون به اندازه كافي بدبختي و گرفتاري دارن نميخواد شما ديگه با اين مطالب خاله زنكي آبكي شك تو دل ملت بندازي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دغدغه ی خیلی هاست. چرا نباید آگاه بشن. شما هم از همونایی که چشاشونو می بندن نبینن.

    • بدون نام

      بدون نام 12:11 - 1396/04/14
      یه ضرب المثل هست گاوه کهنه خور تا بمیره کهنه خوره..........
      آدمی که یکبار خیانت کرد و فبحش ریخته شده و میدونه طرف مقابلش میدونه باز هم خیانت میکنه......
      متاسفانه فبح خیانت ریخته شده و این مسله اینفدر که تو متاهلین زیاد هست تو مجردا نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافق نیستم ، آدمی که یک بار خیانت کرده رو میشه بخشید به نظرم،چه زن باشه چه مرد، ممکنه اشتباه کرده باشه و از اشتباهش درس بگیره. ولی اگه یکبار شد دو بار دیگه نمیشه بخشید،اشتباه فقط یکباره ولی بیش از یکبار میشه انتخاب

    • بدون نام

      نوشته به اونی که بهت خیانت کرده بیشتر محبت کن برگرده!!!! خسته نباشی با این راهکارت بابا.....ینی واقعا خسته نباشیا! بهش جایزه هم بدیم که خبانت کرده.
      فک میکنم اونی که این راهکارو پیشنهاد کرده بود سن بالایی داشته باشه.

    • Sami

      به نظرم، چون شما مطمئن نیستی که خیانتی انجام شده یا نه! که البته خیانت از نظر هر شخصی یک مفهومی داره! نباید شتابزده عمل کنی و زندگیت رو از هم بپاشی. شک و بدبینی در زناشویی سم هستش.
      اول از حرکات و رفتار همسرت مطمئن شو و بعد ببین خیانت از نظر خودت به چه مفهومی هستش.
      بخاطر اشتباهات کوچک نباید زندگیت به هم بخوره.
      به حرف کسانی هم که اینجا شعار میدن توجه نکن. اکثر شعار دهندگان چون خودشون طلاق گرفتن قبح این مسئله براشون از بین رفته و از طرفی همین قشر باعث این همه فساد و فحشا شده
      با دقت عمل کن. با عقل نه احساس

    • بدون نام

      بخاطر پاره ای مسایل من میخوام برای شوهرم زن دوم بگیرم به نظرتون اشکالی پیش میاد برای زندگی من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جااااااااااان؟ بله شک نکن

      • بدون نام

        فقط یه جمله هست که برای شما کاربرد داره عزیز: عقل که نباشد، جان در عذاب است.

      • بدون نام

        البته به نظرم میاد که شما یه آقا هستید که برای اینکه بحث ایجاد کنید این کامنت رو گذاشتید:دی

      • P

        مسخره ،ترجیحا بمیر تا خودش این کارو انجام بده قبل چهلمت

    • بدون نام

      دليلي نداره اگه يه تفر يه بار اشتباه كرد دوباره تكرارش كنه الكي ضرب المثل هم نگيد چون برا همه صادق نيست شايد يكي اگه خيانت كرد بعدش پشيمان بشه و هرگز ديگه به همسرش خيانت نكنه

    • بدون نام

      14:03 - 1396/04/14
      کامنت این " آقا" عالی بود:)))))))))))))))

    • بدون نام

      عزیز که نوشتی دلیل نداره اشتباه دوباره تکرار شه! عزیزم اشتباه اینه که مثلا شما توی غذا به جای نمک شکر بریزی- خیانت اشتباه نیس عزیزم-حالا اگه اینطوری میخوای خودتو راضی کنی مشکلی نیس ولی خواهشا متد ارائه نکن.
      اینو متوجه بشید: خیانت خیانته - نه اشتباهه نه لغزش نه چیز دیگه - اصلا نمیفهمم چرا مفعوم درست و شرافتمندانه ی زندگی مشترک برا ملت ما اینقد مبهمه - اصلا زندگی سه نفره زندگی نیس ! باورکنید.

      پاسخ ها

      • مایسا

        خیانت تموم شدنی نیست بخدا دوباره تکرار میشه

    • دل شكسته

      كامنتاتونو خوندم. حق با شماست من دارم حقارت ميكشم. دارم خورد ميشم. هر بار كه ميدونم با همم مچاله ميشم تا برگرده. بعضي وقتا اونقدر سرمو ميكوبم به ديوار بلكه بميرم. ولي نمي تونم طلاق بگيرم به دلايلي كه مفصله و نميشه گفت. دوستي پرسيده با اينكه خيانت كرده دوستش داري؟ آره دارم. چون عاشقشم. چون قبل از اينكه پاي اون دختر تو زندگيم باز بشه زندگيم شيرين بود. الانم ميخوام بجنگم براي زندگيم. گيرم كه طلاق گرفتم بعدش چي؟ بشم آينه دق پدرمادري كه با هزار آرزو دخترشونو خونه بخت فرستادن؟ يا خراب شم تو زندگي يكي ديگه؟ زني كه خيانت ديده كه ديگه آينده نداره چون به كسي نمي تونه اعتماد كنه.

      پاسخ ها

      • P

        با این دهنیت برا ادامه خودتو برا بدرتر ازینها اماده کن ک بعد چنوخ با بکی
        مردا مقل زنا نیستن حیاشون بریزه دیگ تمام‌ تو بغل در خونتو باز نکنی

    • نجمه

      ببین خانوم ِدل شکسته ،من اصن آنلاین شدم که ببینم چی نوشتی- الان که کامنت دومتو خوندم متوجه شدم شما فقط میخوای دردو دل کنی و خودتو سبک کنی- در واقع تصمیمتو گرفتی که بمونی -منتها تایید میخوای بگیری که خیالت راحت شه کارت درسته! نه عزیزم کارت درست نیس و اون دوباره هم بعد یه مدت کرم ریختناشو شروع میکنه - ولی چون تصمیمتو گرفتی بمونی نمیشه نظرتو عوض کرد.بنده خیرخواهانه بهت بگم :پدر و مادر شما ببینن شما زندگیت به این شکله و شوهرت ارزشی برات قائل نیس بیشتر ناراحت میشن تا بببینن دختر شجاع و مستقلی تربیت کردن که زیر بار تحقیر و زندگی سه نفره نمیره .
      شما لازم نیس خراب شی توی زندگی یه نفر دیگه! این چ تفکریه؟! شما میتونی با قدرت،محکم،آزاد و شرافتمندانه کار کنی و زندگیتو بسازی- عاشق بشی و با مردی متناسب با شرایطت خودت که متاهل نیس زندگی "صحیحی" رو آغاز کنی- اون جمله ی آخرتم درموردش صحبتی نمیکنم چون خیلی خیلی بی پایه س- این عشق احساسی و به دور از تعقل و تفکر که شما داری ،تباهت میکنه - وقتی مچاله ی مچاله شدی و از نظر روانی کاملا از هم پاشیدی متوجه میشی نصایح قدیمی ها درست نبوده .
      این همه خط تایپ کردم فقط به یه دلیل : اونم اینکه مشخصه تحت فشاری.تا بچه دار نشدی تکلیفتو مشخص کن -بچه دار شی گیر میکنی دیگه. درضمن این اسمش جنگیدن نیس- جنگیدن و مبارزه کردن اتفاقا اینه که شجاعانه بیرون بیای از رابطه ی معیوب. خودتو فریب نده دخترگل.

      پاسخ ها

      • Arako

        عالی بود منم شوهرم از روزی که وارد زندگیش شدم بهم خیانت کرده وتازه پارسال فهمیدم یه پسرم دارم نمیدونم چرا بخشیدمش ولی اگه تکرار شه واقعا میخوام طلاقمو بگیرم چون ب ه معنای واقعی ادمی که طرف خیانتکارشو میبخشه یه احمقه تمام معناس

    • بدون نام

      بدون نام ۱۴:۴۵
      من سن بالا نیستم ۲۵ سالمه
      شما خوب بلدید حرفاتونو بزک کنید من بلد نیستم ولی نظر شخصی من اینه که اگه کسیو دوس داری باید براش تلاش کنی خیانت دلیل داره مخصوصن که میگن زندگیشون خوب بوده اول
      همه ی درد ها ی دارو ندارن که نسخه میپیچیم میریم دکتر ببینیم درد از کجاس و درمانش چیه همه ی زندگی این خانوم و شرایطشو نمیدونیم
      اول از خیانت مطمئن بشین بعد برید پیش مشاور یا ی بزرگ تر قابله اعتماد و خیر خواه...
      زندگی زناشویی خاله بازی نیس قوی بودن از نظرم اینه که بسازیدش محکم تر
      امیدوارم زندگیتو دوباره جون بگیره گول شعار های روشنفکرانه رو هم نخورید

    • سبا

      من سال 84 ازدواج کردم و بعد از یکسال متوجه خیانت همسرم شدم. البته هیچوقت نفر سوم رو با چشم ندیدم، یعنی نخواستم که ببینم و با خودم مقایسه اش کنم. من هم مثل این خانم دل شکسته عاشق شوهرم بودم و تحقیرهای زیادی رو تحمل کردم. چند بار پیش مشاور رفتم همشون میگفتن تحمل کن. خیلی مرددبودم. عقلم تایید میکرد که زندگی رو ترک کنم اما دلم بهم اجازه نمیداد. بهترین راه حل رو یکی از دوستانم بهم داد و گفت که اگر فکر میکنی این مرد لیاقت این رو داره که پدر بچه تو باشه و اگر فکر میکنی چند سال بعد فرزندت تو رو بخاطر این پدر و رفتارهاش سرزنش نمیکنه بمون و زندگی کن. ولی اگر خودت رو جای بچه ات گذاشتی و دیدی نمیتونی به عنوان پدر به اون اعتماد کنی رها کن وبرو. من با هزار سختی و بخشیدن همه ی حق وحقوقم و حتی با بخشید جهیزیه ام طلاق گرفتم. توی ده سال گذشته خیلی سختی کشیدم و مجبور بودم خیلی مسائل رو تحمل کنم. به هیچ کس اعتماد نداشتم و فکر میکردم همه دنبال سوء استفاده هستند.
      اما خدا رو شکر ، خدا اواخر سال گذشته جواب صبر و تحمل ده ساله من رو داد و یه همسر مهربون رو بهم هدیه داد.
      خانم دل شکسته ، همه ی اینها رو گفتم که بدونی تنها کسی که باید تصمیم بگیره خود شمایی. هیچکس بهتر از خودت نمیتونی کمکت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر ،تبریک میگم عزیزم. هر آدمی وقتی برای خودش ارزش قایل شه دنیا هم ناخوداگاه براش ارزش قایل میشه و بهترینها رو وارد رندگیش میکنه.
        آرزوی خوشبختی دارم براتون

    • بدون نام

      به دل شکسته
      به نظر من اگه از تو دلزده شده بود ،ازت پنهان نمی کرد ،اگه پنهان می کنه یعنی تو رو نمیخواد از دست بده ،اما درعین حال شاید تا مدتی می خواد دنبال یکی دیگه باشه ،خیلی از مردا اینجوری اند ،دیدم که میگم ،بعد پشیمون میشن ، کمی صبوری کن ببین چی میشه ،میدون رو راحت برای یکی دیگه خالی نکن .

    • بدون نام

      دوست عزيز نظرات موافق و مخالف رو خوندم به نظر من شما اول بايد تكليفت و با خودت روشن كني اگه مي خواهي و يا به دلايلي مجبوري كه تو اين رابطه باشي و از عواقب جدايي كه كم هم نيست واهمه داري كه بايد خيلي سنجيده عمل كني ولي در هر صورت خالي كردن ميدان شايد دقيقا همان چيزي است كه انها مي خواهند تا شما هستيد انها به سختي مي افتتد و مانعي هستيد اگر انكار كرده پس هنوز قبح خيانت براي او هم وجود دارد و يا به شما علاقمند است نگران ابرويش نزد شماست ولي اگر مچش را بگيريد ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد
      در ضمن شايد نفر سوم از تاهل ايشان اگاه نيست خيليها براي ايجاد رابطه خود را مجرد معرفي مي كنند درهر صورت خوب است كه با يك مشاور هم. صحبت كنيد اول بايد فكري به حال روح و روان و سلامتي خود بكنيد تا بتوانيد درست فكر و عمل كنيد.

    • عسل

      کسی که ۱ بار خیانت کرد شک نکن باز هم این کارو تکرار میکنه . چون ذات آدمها رو نمیشه عوض کرد .خیانت کردن چیزی نیست که بگی نفهمیدم و اشتباه کردم .کاملا آگاهانه اینکارو میکنن.یه مرد ۵۵ ساله ۳ بار متارکه کرده .دلیلشو ازش بپرسی میگه سوتفاهم بوده !!!!
      مچشو با یه زن دیگه گرفتن میگه سوتفاهم بوده .
      از جوونی تا پیری همینجوری بوده .پس درست نمیشه دیگه .خودمونو گول نزنیم

    • دخترام زندگیم

      من دو دختر دارم اوایل ازدواج خانمی مستاجر همسرم ادعا کرد که همسرشه ،اما همسر حاشا کرد و من هم چون بهش اعتماد داشتم حرفش رو قبول کردم سرگرم زندگی و کار بیرون از منزلم شدم هر روز اخلاق همسرم بیشتر تغییر میکرداما من به خاطر حرف مردم و مبارزه موندم دختر دوم متولد شد تا بهانه از همسرم بگیرم اما بدتر شد به طوری که در طول هفته حداقل دو یار از جدایی و پشیمانی با ازدواج با من می گفت برام اعصاب و زندگی نگذاشت تمام بار زندگی برروی شونه هام بود عاقبت در اخرین دعوامون که عکس تلگرامی و تماسهای خانم مدعی اول زندگیمو دیدم وکیل گرفتم و بابخشیدن مهریه در قبال بچه هام طلاق گرفتم.حالا خیلی ناراحتم که چرا اوایل جدا نشدم و ده سال کلاه سرم گذاشت با اون اخلاق بدش .این صرفا درد دل بود. از طرف خودم و دخترهام به خدا سپردمش ،باوجود ناراحتی و تاسفهای شدید روحی بعد از طلاق اما احساس می کنم یک زن قوی و بزرگ منش هستم،چون دارم هم پدری و هم مادری میکنم در حین اینکه بهشون از همین حالا یاد می دم مانند یک انسان ازاد زندگی کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین به شما . ایشالا بهترینها براتون پیش بیاد

    • بدون نام

      چه مردای بی شعوری !!!!! اول با برادر و پدر حسابی کتکشون می زدید بعد ولشون می کردید ،باور کن خرج بچه ها رو هم نمیدن ،یه زن مظلوم باید مهریه شو ببخشه تا یه مسولیت سنگین بچه ها رو بگیره ،مرد راحت بره با یکی دیگه !

    • کاربر

      عزیز من، اول از این موضوع مطمئن شو، با ظن و گمان کاری رو نکن

    • کاربر

      چرا انقدر مزخرف مینویسید.خانومی که میگید همسرتون یهتون خیانت کرده.نشستی من و امثال من بهت بگن چکار کنی.دخترم ۲سالش بود که فهمیدم همسرم داره بهم خیانت میکنه.نه جیغ و داد کردم نه جنگ و دعوا .انقدر محبت کردم به همسرم که الان دخترم ۸سالشه همه حسرت زندگی منو میخورن.من خواستم زندگیمو نگه داشتم .مطمن باش عیب از خودمون که طرف مقابلمون بهمون خیانت میکنه.زن و مردش مهم نیست
      اونایی که میگن جدا شو مطمن باش یا مجردن اگه هم متاهلن بدون خودشون اگه جات بودن تا لحظه اخر زندگیشون نگه میدارن

      پاسخ ها

      • .

        سلام خوبید؟من هم حس میکنم همسرم بهم خیانت میکنه واقعا بهم ریختم نیازدارم یکی که این حس بد رو چشیده کمکم کنه اگه براتون ممکن کمکم کنید که از تجربتون بتونم استفاده کنم

    • ت ا م

      به دلشکسته شوهر من چند بار خیانت کرد اما من مهربان و محبت آمیز با اون رفتار میکردم با آرامش با شوهرم صحبت کردم سعی میکردم آرومش کنم که برگرده مشاور رفتم فکر نکن مشاور برای دیونه هاست بهت مشاور ه میده کم کم الهام میگیری من الان ۱۷سال دارم زندگی میکنم با شوهرم الان فکر میکنم بهترین مرد دنیاست فقط تنها نصیحتی که بهت میکنم
      باعقلت تصمیم بگیر نه با احساسات.
      موفق باشی انشالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی

    • fateme

      عسل خانم
      از ادم بی خطا میترسم
      از ادم دو خطا دوری میکنم
      اما پای ادم تک خطا می ایستم

    • بدون نام

      یعنی فقط مردان که خیانت میکنن؟!! با کی میرن خیانت کنن اونوقت!؟ به ازی هر مرد یک زنی وجود دارد که اوهم به احتمال دارد خیانت میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مردا متنفرم

    • بدون نام

      نوشته شوهره چند بار بهش خیانت کرده اما مونده و الان همه حسرت زندگیشو میخورن!!!! حاج خانوم شما برا حسرت خوردن مردم زندگی میکنی؟؟؟؟؟ خودت چی؟ مثلا الان احساس موفقیت هم میکنی آره؟ شوهرشو با چند نفر شریکه اونوقت احساس رضایت میکنه که ظاهر زندگیش خوبه! خب ته دلت چی؟!
      وای وای وای چقدرررر زنهای ما عقبن بخدا! چقدر شماها تحقیر شدید که درست و غلط رو هم دیگه نمیتونید تشخیص بدید....البته خب شایدم جایی واسه موندن ندارید که مجبورید تحمل کنید .مثلا خانواده هاتون قبولتون نمیکنن.

    • زهرا

      سلام م ۱۸ سالمه و ۳ ساله ازدواج کردم یک سال عقد بودم و حدود ۱ هفته به روز عروسیمون متوجه خیانت همسرم شدم بادیدن پیامکاشون میخواستم جدا شم که به اسرار خانوادم این کارو نکردم و همسرمم هم خیلی احساس پشیمونی کرد الان که دوسال از زندگی مشترکمون میگذره چیز خواصی ازش ندیدم ولی جواب یه سری رو نمیده کارش طوریه که صب زود میره و ساعت ۶ غروب میاد اما بجای استراحت تا حدود ۹ شب رو با دوستاش میگذرونه و خونه نیست وقتیم میاد اصلا به من توجه نمیکنه و بعد از خوردن شام میخوابه و اصلا تا من ازش چیزی نپرسم جواب نمیده بهش شک دارم اما دلیل منتقی ندارم خیلی سرده و وقتی هم خانوادش بهم بی احترامی میکنن با این که میدونه مشکل از خانوادشه اما فقط میگه تقصیر از منه واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم شدید به کمک احتیاج دارم رابطمون عاشقانه شروع شد اما از آیندش میترسم کمک

    • بدون نام

      به نظر من تمام نشانه هایی که ذکر کرده درسته من همسرم تمام این نشونه ها رو داشت و منم با ساده لوحی تمام توجیهاشو قبول میکردم ...ولی دستش رو شد و الان خیلی سخته برام با مردی که بهم خیانت کرده اونم نه یه نفر با پنج نفر زندگی کنم ولی چون دوسش دارم و بهم گفت پشیمونه بخاطر خدا بخشیدمش الآنم حال خوبی ندارم ولی بهتر از قبل شده رفتارش ... من بهش فرصت دوباره دادم و اگر نخواد سر قولش بمونه خیلی زود کم میاره و خودشو رسول می‌کنه اون موقع من دستم پره و دیگه هیچ راه بخششی نداره ...قبلاً حس ششم بهم میگفت داره خیانت می‌کنه ولی مدرک نداشتم از خدا خواستم رسواش کنه و خیلی زود طی دو هفته رسوا شد .....اعتماد دوباره خیلی سخته ولی اگه واقعا طرف پشیمون بشه و دوسش داشته باشی ارزشش رو داره که ببخشیش

    • بدون نام

      به نظرم اینکه میگن مشکل از خودمونه غلطه درسته ماهم مشکل داریم ولی اون طرف حق خیانت نداره ...فقط میخواد مشکل مارو توجیه خیانت خودش کنه و عذاب وجدان خودشو کم کنه ..

    • مریم

      همسرمنم چند بار بهم خیانت کرد ولی هیچ وقت زیربار نمیره بااینکه خودم بارها چشو گرفتم حاضر به طلاق منم نمیشه ولی الان چهارماهه که دیگه تصمیممو گرفتم فقط جدا بشم به هیچ عنوانم دیگه کوتاه نمیام خیلییببییبی خسته شدم

    • دلم خوش نیست

      هر کی یه نظری داره اونم در مقایسه با زندگی و خیانت شوهرش.منم خیلی سعی میکنم جدا بشم حیف جوونی که به پای همچین مردایی به سر میشه

      پاسخ ها

      • ستاره

        ا
        اگه همسرتان بهتون خیانت می کند دنباله دلیل از جایه دیگه نباشد بلکه بهترین دلیل خود شما هستی حتما یه چیزی واسش کم گذاشتید و اون می خواد اون کمبود را در بیرون از خانه پیدا کند خانه را برای مرد مکان آرامش و لذت کنید هیچ خیانتی انجام نمیشه

    • ناشناس

      منم دقیقا همین مشکلودارم.احساس میکنم شوهرم داره بهم خیانت میکنه ولی نمیتونم ثابتش کنم چن تاچیزازش دیدم ولی برای همش یه داستانی تحویلم دادکه نمیدونم راسته یادروغ.اخلاقش هرچن وقت عوض میشه وازم دوری میکنه.محل کارش یه جوریه که اکثرهمکاراش متاهل هستن به زناشون خیانت میکنن وهمشون باهم پایه هستن .

    • بدون نام

      من شرم دارم بگم زنم رفته با کسه دیگه ای خانه گرفته ومهریشم گ ذاشته اج را چه کنم

    • یسنا

      میگم منم شوهرم چندبار بهم خیانت کرد ولی هربار بخشیدمش سر هر مسله کوچیکی دعوامون میشه بهم میگه برو وقتی ازش میپرسم که برات ارزش ندارم میگه نداری یعنی میشه بازم داره خیانت میکنه

    • الهام

      چقد اين موضوع تو جامعه مون پررنگ شده.من خودم با تمام وجود خيانت از همسر رو ديدم و جز گريه وسرزنش خودم و افسردگي هيچ كاري نشد انجام بدم خاكبرسر اين جامعه كثيف

    • ی ملکه

      اگ دقت کنین توکشورهاجنگ میشه وهرکشور یپادشاهی داره زندگیم مثال ی کشوریه ک حالا یابراساس ی جاسوس خودی همسر یاحمله کشوربیگانه درتشرف اشغال شدنه واونوقت درایت ی پادشاهه ک کشورش وول کنه وبره یابمونه وبجنگه وپس بگیره اما اگ این کشوربازم موردحمله واقع بشه اونوقت بایدیاجاسوساروکشت(طلاق)یا بازهم مبارزه کرد پس کشورتون والکی ول نکنید بجنگین ازقدیم گفتن بختم وعوض کنم پیشونیموچ کنم

    • ب

      خب بگين چجوري دستشونو روکنيم

    • سارا

      من چی یه شوهر دارم که ده ساله زندگی میکنیم۱۰ ساله بم خیانت میکنه دیگه مشکل روحی وروانی گرفتم سه تا بچه دارم بهش چه محبت کنم چه نکنم در یه عرضه خیلی خودخواهه یه بارگفتم بم خیانت نکن گفت اگه میکنم حقه منه همه مردا دارن خیانت میکنن منم میکنم تو زندگیتو بکن از لحاط مالی وعاطفی کمبود نداری حالا موندم چیکار کنم دیگه خدا هم زورش نمیره مشکل منو حل کنه بچه هاممم خیلی دوست دارمممم نمیدونم چیکارکنم

    • افشین

      همسرم یه مدتی بود بامن میونش خوب نبود وسر یه جرو بحث الکی گذاشته رفته فقط میگه طلاق میخوام دلیلیم واسه این کار نداره میشه کمکم کنید

      پاسخ ها

      • آدم بده

        من قربانی خیانت هستم .مذکر الان ۳۵سالمه چند ساله جدا شدم .زنم اولین بار با یکی از اقوام نزدیکش خوابیده بود .فهمیدم انکار کرد قسم خور که نه فقط حرف زدم البته اینکه میگم خوابیده بود رو چندسال بعد فهمیدم .نادونی کردم و بخشیدمش بعد سه سال متوجه شدم با دوتا از زنای فامیل خودش افتادن تو خط پسر بازی ماهها طول کشید تا بتونم مدارک و مستنداتی به دست بیارم احساس وحشتناکی داشتم شب که میخوابید نگاش میکردم و با خودم میگفتم این چرا اینکارارو میکنه .البته بگم اخلاقش از اولم افتضاح بود اما تو دوره ی خیانتش کلماتش لطیفتر شده بود بی خبر بود از اینکه در تعقیبشم و کارهاشو میبینم .خلاصه موفق شدم طلاقش بدم
        اما من مشکل پیدا کردم از شانسمم چندتا زنه شوهر دار جلو رام سبز شدن .اوایل پس میزدم تا اینکه با خودم
        گفتم بزار ببینم چی میشه که یه زن باوجود محبتای
        گذشت من عشقورزیای من
        بهم بارها خیانت کرد
        بله شدم هیولا شدم اون نکبتی که همه هومیگن ان ابلیس هوسباز ,,و مثل یه موجود مخوف در موردش حرف میزنن
        با چند زن بودم , اما همشون یه نقطه مشترک داشتن زیاده خواه هوسباز و مثلا نیازمند به عاطفه
        در حینی که به همسرشون خیانت میکردن با من طوری بودن که آدم فکر میکرد اینا کاملا حق دارن وکارسون خیانت نیست ذره ای در اشتباهشون تردید نداشتن
        در حین خیانت به همسرشون از من وفاداری و محبت و عشق میخواستن
        گویی اصلا کارشون بد نیست و محق هستن و اصلا خدا و خلقت این کار اینهارو میپسنده
        بله من راهی و رفتم که قبلا سر خودم اومده بود
        اما خانمایی که شوهرتون و میپیچونین و بعد از امثال ما عشق میخوایید ,ما هم در همون حین که با شماییم شمارو به عنوان خیانتکار و موجوداتی نانجیب میبینیم
        زنی که به همسرش خیانت میکنه قطعا به منهم خبانت میکنه .
        من عینه دیدم
        هم زهر خیانت و چشیدم
        هم زنان خیانتکارو انالیز کردم
        در نهایت اونیکه خیانت میبینه باید به سرعت به فکر جدایی باشه یادتون باشه هر کاری اولین باری داره
        من هرکز دیگه اردواج نخواهم کرد
        چون به عینه زیرکی و پرده پوشیه حرفه ای زنان خیانتکارو دیدم
        بحث طولانی شد منه کثیف و ببخشید
        کاش مجالی بود میتوانستم از زیرکی و حیله گری زنان خاین بگم
        اونا هیچکدوم از این نشونه هارو ندارن
        اونا خیلی مراقبن
        اونا هم میخونن این متنارو و دقیقا در راستای همین علایم عمل میکنن که هیچ جای شک و شبه برای شوهراسون نمونه
        خدا همه ی مارو مخصوصا من و ببخشه
        من توبه کردم خدا منو ببخشه

    • الینا

      هرکس شوهرش خیلی بهش خیانت میکنه فقط چارش اینه،طلاق طلاق طلاق....ولی درصورتی ک پدرومادرش پشتشون باشن درغیراین صورت فرق نمیکنه درهردوحالت بدبخت میشن

    • نادر

      من با خانمم مشکوک شدم بعضی از انکارهای خانمم باعث شده من به او شک کنم اعصاب روانم را به هم ریخته لطفا کمکم کنید دارم دیوانه میشم

    • تهرانی

      تنها چیزی که مهمه سلامتی روح وروان انسانه اگر روح و روان سالم نداشته باشی جسم سالمی هم نداری پس اول از همه به این فکر کن با چه راهی به ارامش میرسی اونو انتخاب کن دلت برای اینده شوهرت نسوزه چون اون به این فکر نمی کنه

    • مانی

      از زنا متنفرم چون بیشترشون خیانت کارن اگرم نباشن تو فکر خیانتن.خیلی کم هستن اونایی که به معنای واقعی پاک هستن

    • نمیتونم اسممو بگم خواهش میکنم کمکم کنید

      سلام تورو خدا کمکم کنید نمیتونم این حرف و به کسی بزنم همسرم در محل کارش تازگیا با خنمی اشنا شده که طلاق کرفتع و از مشکلات زندگیش واسش گفته و همسرم هم دلش میگه واسش میسوزه و از دلسوزی ی شب دعوتش کرد خونمون من از این خانم میترسم چیکار کنم دارم دیوونه میشم به همسرم میگمچرا اینکارو کردی میگه من کار بدی نکردم خانم من تویی ا ن مثل ی خواهر و از سر انسان دوستی گفتمش بیاد پیشمون میترسم چیکار کنم

    • دریا محمد زاده?

      سلام ببخشید من تازه ۸ ماه میشه ازازدواجم حس میکنم شوهرم درحال خیانت کردنه یه بار گوشیش زنگ خوردجواب دادم یه زن بود باشنیدن صدایی من قط کرد بعد که بهش گفتم گفت دویت دخترداداشم هست بااون کارداره چون گوشی من رایگان بود داداشم باگوشی من حرف میزنه تازه خیلی کارهای عجیبی میکنه مثلا قبلن گوشیش بلند بود صداش الان کم میکنه یا روبیصدا میزاره بیشتر موقه ها هم صفحه گوشیش روبرعکس میزاه جوری که پشت گوشی بالا باشه صفحه اش زیر

      پاسخ ها

      • آرش کمان گیر

        پس داره یه کارهایی میکنه ، یه مقدار بیشتر حواست رو جمع کن

    • بدون نام

      سالام شوہرم این روزا اخلاقش عجیب شدہ احساس میکنم بہم خیانت میکنہ چکار کنم کمکم کند تورا خدا

    • بدون نام

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • بدون نام

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • مردی که غرورش له شد

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • مردی که غرورش له شد

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • مردی که غرورش له شد

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • مردی که غرورش له شد

      من بارها خیانت زنم بهم ثابت شد اخرین بتر گریه کرد قسم خورد بذاره کنار ولی بازم فهمیدم مشکوک میزنه بعد ده سال زندگی از باجناقم فهمیدم این همه سال گوشی دیگه داشته بازم باهاش کنار اومدم اخرشم منو بچه رو ول کرد رفت بعد دو سال جدایی خاست برگرده بعد کلی حرف و بحث یه بار عصبانی شد بهم گفت عاشق یکی دیگست . منو بد داغون کرده . همیشه تو زندگی مون بهم میگفت عاشقتم و دوست دارم ولی همش به خاطر خیانت هاش بوده من خیانتکار تر از زنم ندیدم تو عمرم

    • محمود

      خوش به حالتون که پایبندن بعضی از خانما. من مرد هستم و عاشق زنمم و هیچ وقت چشمم رد هیچ احدی نمیره ولی طرفم چشم چرانه . ای کاش همسر من عین شماها بود . و منم عین شمام عاشقانه زندگی میکرد با منی که اصلا به غیر از همسرم چشمم رد کسی نیس.ای خدا .

    • Haniko

      همه این نشانه ها متاسفانه درسته .خودتونو فریب ندین چه بخوان قبول کنین چه نکنید نود درصد مردا خاعنن برای بی ارزش ترین چیز ها میرن پول حس تنوع طلبی و ..راهش اینه محبت کنید انقد محبت کنید که خجالت زده شه و برگرده همیشه عالی باشین به روتون و بروش نیارین برمیگره و پشیمون میشه .پلیس بازی جز حرص خوردن شما و کلفت کردن پوستش فایده ای نداره

    • zahra

      خانمی 28ساله ام با یه پسر چهارساله. کارهمسرم خارج ازکشوره بتازگی متوجه خیانتش شدم. منی که بعضی شبا تا صبح ازترس خوابم نمیبرد از تنهایی و دلتنگی دق میکردم با وجود بی تجربگی بچه رو به اینجا رسوندم همه جوره پاش وایسادم تا به اینجا برسه جوابم این بود؟؟ دارم دق میکنم نمیزاره برم. تنها دلیلشم پسرمونه چون میدونه عرضه نداره یه ساعت نگهش داره

    • ناشناس

      توروخدابهم کمک کنین دارم دیونه میشم پارسال برج ۱۱مچ شوهرموبایه زن گرفتم ک شوهرم خودش ب بهانه ک اون دوست دخترداداششه ماروباهم اشناکردزنه شوهرداشت بعدفهمیدم اوناباهم رابطه دارن ومنووسیله قراردادن تابهتررفت وامدکنن وقتی فهمیدم فورارفتم دادخواست طلاق دادم شوهرم باگریه ومعذرت خواهی زیادتونست راضیم کنه اینم بگم اون موقع توعقدبودم وبرج۲عروسیکردم یکماه پیش بامادرم اینامسافرت رفتم وقتی اومدم بهش شک داشتم ک بازم باهمون زنه تاهمسایه مون دیده بودکه باهم ....

    • ستایش

      سلام من ۳۶ سالمه و ۱۸ ساله با مردی زندگی میکنم ک همش بهم خیانت میکنه یه پسر ۱۶ ساله دارم مستاجرم همش بهش گفتم چرا این کار رو میکنی خودشم میگفت نمیدونم حتی گفت تو دختر خوب و همه چی تموم هستی ولی من اینجورم نمیتونم کنار بزارم. سیم کارت با اسم زنای همکارش میگیره با اون سیم کارت اس میده نمیدونم چجوری مچشو بگیرم دیگ میخوام جدا بشم خسته شدم بخدا دوشیفته کار میکردم طلاهامو فروخت چقدر باید بی چشم و رو ادم باشه واقعا

    • تنها

      من تو گوشی شوهرم عکس یه دختر دیدم بعدش پیام هاشون و خوندم در مورد کاری بود اما خیلی صمیمی بود من خیلی ناراحت شدم رفتارش هم با من خیلی من نمیدونم چیکار کنم چن یه دختر خوشکل و ناز دارم نمیخوام اونم مثل من از زندگی متنفر شه

    • بدون نام

      من شوهرم خیانت میکنه میبینم انکار میکنه مجبورم بخاطر بچه هام زندگی کنم اصلا هم قیافه جذابی نداره
      زنی که باهاش دوست شاید بیست سال از خودش بزرگتره
      قیافش که به زنای خیابونی میبره. من محکوم به سوختنم بخاطر بچه هام وگرنه خودکشی میکردم

    • مینا

      من بیست سالمه ده ماهه عقد کردم ۴ بار خیانت دیدم دل هوشی ندارم فقط ب طلاق فک میکنم مامانم میگه ما رسم نداریم و بابا ازغصه داغون میشه

    • ناشناس

      خانمای که میخوان بفهمند شوهرشون خیانت میکنه یانه؟ وقتی میخوان جایی برند مثلا بگم میرم حمام یا خونه مادرم ببعدگوشی را روی ضبط صدا بزارندوجایی قائم کنند حتی داخل ماشین شوهرشون میتونن جاسازی کنند.

    • ساده

      همیشه به این فکر میکردم کع با همسرم خوشبخت میشم اگع پول دار هم باشیم خیلی بیشتر ولی الان حتی نمیخام وضع مالیمون خوب باشه چون مردا حتی جنبه پول دار شدن رو هم ندارن

    • بی نام

      منم عین خیلیها متآسفانه تجربه نامردی همسرم راداشتم.دیگه دلشکسته درمون نمیشه وآبرویی که ازت بردن سرجاش برنمیگرده.فقط خداست که جای حق نشسته

    • یه انسان تنها

      منم بدردشماعزیزان دچارشدم ودرونم پرازحس نفرته وچیزی دیگه تواین دنیابرام نه جالبه ونه جذاب

    • بی نام

      از من به شما نصیحت تو زندگیه مشترک اصلا ذره ای به همسرتون کم نزارید ولی با این حال دیدید بهتون خیانت کرد مثله کاغذ دستمالی بندازید دور تمام

      پاسخ ها

      • Anil

        .چند وقت پیش همسرم عصبی اومدبهم گفت که پسرعموت ازمن ماشین خواسته که با زنی بره قرار. منم ماشین ندادم . من هم عصبی شدم و رفتم به پسرعموم گفتم اونم گفت پس منم چیزایی ک از همسرت میدونم وبگم... قسمش دادم نگفت. چند وقت گذشت بازم قسمش دادم گفت که با همسرت باهم بودیم اون به من گفت که اگه چیزی هست باهم ببریم..منم گفتم یه زن هست بزارببینم چیمیشه که گویاهمسرم بهش گفته منم هستم ولی ی سری مسائل ک بهم گفت ب همسرم گفتم عصبی شد وزنگ زدپسرعموم و دعواراه انداخت

    • Anil

      .چند وقت پیش همسرم عصبی اومدبهم گفت که پسرعموت ازمن ماشین خواسته که با زنی بره قرار. منم ماشین ندادم . من هم عصبی شدم و رفتم به پسرعموم گفتم اونم گفت پس منم چیزایی ک از همسرت میدونم وبگم... قسمش دادم نگفت. چند وقت گذشت بازم قسمش دادم گفت که با همسرت باهم بودیم اون به من گفت که اگه چیزی هست باهم ببریم..منم گفتم یه زن هست بزارببینم چیمیشه که گویاهمسرم بهش گفته منم هستم ولی ی سری مسائل ک بهم گفت ب همسرم گفتم عصبی شد وزنگ زدپسرعموم و دعواراه انداخت

    • Anil

      .چند وقت پیش همسرم عصبی اومدبهم گفت که پسرعموت ازمن ماشین خواسته که با زنی بره قرار. منم ماشین ندادم . من هم عصبی شدم و رفتم به پسرعموم گفتم اونم گفت پس منم چیزایی ک از همسرت میدونم وبگم... قسمش دادم نگفت. چند وقت گذشت بازم قسمش دادم گفت که با همسرت باهم بودیم اون به من گفت که اگه چیزی هست باهم ببریم..منم گفتم یه زن هست بزارببینم چیمیشه که گویاهمسرم بهش گفته منم هستم ولی ی سری مسائل ک بهم گفت ب همسرم گفتم عصبی شد وزنگ زدپسرعموم و دعواراه انداخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج