۵۵۸۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ ممنوعیت نگاه کردن آمریکایی‌ها به ایرانی‌ها!

دونالد ترامپ با امضای حکمی مشاهده ایرانی‌ها توسط آمریکایی‌ها را ممنوع کرد و برای آمریکایی‌هایی که در هر جای دنیا به یک ایرانی نگاه کنند (ولو به صورت زیر چشمی)، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفت! خبرنگار یکی از روزنامه‌های آمریکایی....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دونالد ترامپ با امضای حکمی مشاهده ایرانی‌ها توسط آمریکایی‌ها را ممنوع کرد و برای آمریکایی‌هایی که در هر جای دنیا به یک ایرانی نگاه کنند (ولو به صورت زیر چشمی)، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفت! خبرنگار یکی از روزنامه‌های آمریکایی وقتی در یک نشست خبری دلیل صدور این حکم را از ترامپ پرسید، با این پاسخ روبه‌رو شد که: «شما روزنامه‌نگارها یه مشت مزخرف‌نویس بی‌سواد هستین که عقده مطرح شدن دارین!» اما وقتی همین سوال توسط یک خبرنگار دیگر آمریکایی پرسیده شد، ترامپ گفت: «به نکته خوبی اشاره کردین... ببینین، ما الان ده‌ها ساله داریم می‌گیم ایرانی‌ها خیلی بد و بدجنس هستن و این ادعاها تا وقتی صحت داره که یه آمریکایی یه ایرانی رو از نزدیک ندیده باشه! چون وقتی ببینه نه تنها حرف‌های ما را باور نمی‌کنه، بلکه طرف ایرانی ممکنه قانعش کنه که این صفات فقط برازنده رییس‌جمهور آمریکاست!» در این هنگام خبرنگاری که برای بار اول این سوال را پرسیده بود، اعتراض کرد که: «ولی من هم که همین سوال رو از شما پرسیدم... چطور من عقده‌ای شدم ولی این همکار خبرنگارم که همون سوال رو پرسید، شد سوال خوب و عالی؟!» ترامپ هم با عصبانیت جواب داد: «وقتی هنوز فرق خودت با یه متر سیبیل رو با این خانم محترم درک نمی‌کنی، همون بهتر که دیگه ورودت رو به کاخ سفید ممنوع کنم، سر فرصت بری دنبال فرقش بگردی!»

عده‌ای از باستان‌شناسان ادعا کردند در حفاری‌های اخیر خود، موفق به کشف انباری از سلاح‌های غیر متعارف شده‌اند که حدودا بین چهل تا شصت سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته. در همین رابطه، یک هیات باستان‌شناسی دیگر، در بیانیه‌ای اعلام کرد موارد کشف شده، سلاح غیرمتعارف نیست، بلکه انباری از چند خودرو است که در آن زمان‌ها تولید می‌شده و چون در تصادف با آن‌ها افراد زیادی کشته شدند، در آن زمان علاوه بر خودرو، آن‌ها را سلاح کشتار جمعی هم صدا می‌کردند! آن‌ها برای اثبات ادعای‌شان، اعلام کردند: «شما کجا دیدید داخل سلاح کشتار جمعی، ضبط و پخش باشد با یک سی‌دی سلکشن از حامد همایون، محمد علیزاده و محسن چاوشی؟!»

بابک زنجانی که چهل سال است قول برگرداندن پول‌ها را می‌دهد، اعلام کرد پس از ۴۰ و خرده‌ای سال، امروز پول‌ها را برگردانده! در همین رابطه، نماینده وزارت نفت در این پرونده اعلام کرد هیچ پولی به حساب دولت برگردانده نشده! وقتی خبرنگار ما با بابک زنجانی تماس گرفت و دراین باره از ایشان سوال کرد، زنجانی گفت: «ای آقا! شما خبرنگارها هم چقدر جوگیر هستین... بله من گفتم پول‌ها رو برگردوندم ولی نه اون برگردوندنی که شما فکر می‌کنین... دیدم پول‌ها چهل ساله به یه طرف رو هم انبار شده، به بچه‌ها گفتم برش گردونن، اون طرفش هم هوا بخوره! درسته اسکناس بی‌زبونه، ولی ما که نباید این قدر سنگدل باشیم... کتلت رو هم توی ماهیتابه هر چند دقیقه یه بار، برمی‌گردونن... اون وقت ما حق نداریم پول‌هامونو بعد از چهل و خرده‌ای سال برگردونیم، پشت‌شون هم یه هوایی بخوره؟!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تیتر این سری را کامل نمی زنید؟ اگرکسی با مطلب آشنانباشد ،نمی تواند برداشت درستی داشته باشد.
      عبارت چهل سال بعد تعیین کننده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج