۵۵۸۹۳۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حواله‌های پژو ۲۰۰۸ را چه کسانی خریده‌اند؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با طرح این پرسش که چه کسانی حواله های پژو ۲۰۰۸ را خریده و امروز در تکاپو برای فروش آن هستند، گفت:ایران خودرو از تقاضای مردم برای پیش فروش این خودرو سوء استفاده کرد.

خبرآنلاین: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با طرح این پرسش که چه کسانی حواله های پژو ۲۰۰۸ را خریده و امروز در تکاپو برای فروش آن هستند، گفت:ایران خودرو از تقاضای مردم برای پیش فروش این خودرو سوء استفاده کرد.

سعید موتمنی با اشاره به بازار خرید و فروش حواله پژو ۲۰۰۸ در فضای مجازی، اظهار داشت: حواله پژو ۲۰۰۸ حتی با وجود وکالت نامه بلاعزل قابل صلح نیست و نمی توان آن را خرید و فروش کرد اما سوال اینجاست در شرایطی که ثبت این خودرو به سختی انجام می شد چه کسانی حواله ها را خریده و امروز در تکاپو برای فروش آن هستند.

وی با بیان اینکه ایران خودرو از تقاضای مردم برای پیش فروش این خودرو سوء استفاده کرده است، افزود: چرا شرکت قیمت نهایی این خودرو را اعلام نکرد تا مردم با توجه به آن اقدام به خرید کنند.

موتمنی اضافه کرد: به اعتقاد من قیمت این خودرو باید در کارخانه بین ۸۵ تا ۹۵ میلیون تومان باشد. البته به نظر می رسد در روزهای نخست عرضه این خودرو در بازار قیمت آن به ۱۱۰ میلیون تومان برسد اما به طور حتم در روزهای بعد اختلاف قیمتی زیادی با کارخانه نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به اشکالات سایت ایران خودرو در فروش پژو ۲۰۰۸ ، گفت: مردم با سختی و به ندرت امکان خرید این خودرو را پیدا کرده اند اما نکته اینجاست کمتر خریداری این خودرو را از نزدیک دیده و فقط خرید اینترنتی را انجام شده و باید منتظر ماند و دید این خودرو با چه آپشن هایی راهی بازار می‌شود.

موتمنی در ادامه به بازار خرید و فروش خودرو اشاره کرد و افزود: در بازار خودروهای داخلی شاهد تغییرات قیمتی نسبت به هفته های گذشته نبوده ایم اما در خودروهای واردتی کاهش قیمت ها در برخی از خودروها مانند توسان و سوناتا ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saba

      ایران خودرو با این حرکت نشان داد یک کلاهبردا و هست و مسئولین وزارتخانه مربوطه اگر به مردم جامعه احترام می گذارند باید این فروش غیر قانونی را کلا لغو کنند یا مردم به صورت خود جوش خرید از این کلاهبردار اقتصادی رو تحریم کنند

    • بدون نام

      یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به دیگران
      ایشون بهتره به ساماندهی صنف نابسامان و آشفته به اصطلاح زیر مجموعه خودش بپردازه تا اینکه درمورد چیزیکه بهش ربطی نداره اظهار نظر کنه
      در کوی و بازار قدیم وقتی یکی دزدی میکرد، به محض اینکه شروع به دویدن می کرد داد میزد آی دزد آی دزد، دزد رو بگیرین که همه فکر کنن اینی که داره میدوئه خودش دنبال دزد هستش

    • بدون نام

      عجب مردم بی عقلی هستیم جنسی که نه قیمتش معلومه و نه تا حالا دیدیمش و نه کیفیتش مشخصه رو با هجوم زیاد میخریم !!!! ازماست که بر ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج