۵۵۹۷۰۰
۲۶ نظر
۵۰۰۰
۲۶ نظر
۵۰۰۰
پ

افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت تصویب شد

عضو ناظر شورای رقابت از موافقت این شورا با افزایش یک تا ۱.۵ درصدی قیمت پراید و تیبا و همچنین رشد ۲.۵ درصدی قیمت سمند و پژو در جلسه عصر امروز شورای رقابت خبر داد.

خبرگزاری فارس: عضو ناظر شورای رقابت از موافقت این شورا با افزایش یک تا ۱.۵ درصدی قیمت پراید و تیبا و همچنین رشد ۲.۵ درصدی قیمت سمند و پژو در جلسه عصر امروز شورای رقابت خبر داد.

ولی ملکی اظهار داشت:‌در جلسه عصر امروز شورای رقابت موضوع تقاضای ایران‌خودرو و سایپا برای افزایش قیمت محصولاتشان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورا با رشد قیمت برخی خودروهای پرتیراژ موافقت کردند.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس حداکثر افزایش قیمت پراید و تیبا یک تا ۱.۵ درصد و در مورد سمند و پژو ۲.۵ درصد به تصویب شورای رقابت رسید.

ملکی با بیان اینکه این مصوبه شورای رقابت بر اساس دستورالعمل تعیین قیمت خودرو و با توجه به معیارهایی همچون کیفیت خودرو، بهره‌وری و قیمت تمام شده و نرخ تورم بخشی صادر شده است، گفت: مصوبه شورای رقابت برای اجرا به خودروسازان ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی، طبق مصوبه امروز شورای رقابت قیمت پراید و تیبا حدود ۱۵۰ هزار تومان و قیمت پژو و سمند حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شرکت‌های خودروساز بر اساس دستورالعمل شورای رقابت قیمت جدید محصولاتشان را به مردم اعلام خواهند کرد.

ملکی ادامه داد: قیمت‌گذاری شورای رقابت در مورد خودروهایی که قیمت آنها کمتر از ۴۵ میلیون تومان است و از بازار انحصاری برخوردارند، صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیفیتشونم تاکید کنید که بازم بیاد پایین چون این ماشینا مرگ ندارن و هیچ وقت نیاز به تعمیرگاه هم ندارن
      بالاخره مکانیک جماعتم باید نون بخوره بابا

    • بدون نام

      کاش برای این تیتر هم مثل تیتر قبلی یه نفحات خوش برجام میزدین. خیلی جواب میداد. اینجوری میشد: نفحاااااااات خوش برجام٬ افزایش قیمت خودرو در شورای رقابت تصویب شد. بابا میذاشتین توتال بیاد تو بعد فشار رو افزایش میدادین. دوستان بزنید منفیا رو که هر چی بیشتر منفی میدین بیشتر جیگرم حال میاد.

      پاسخ ها

      • essi

        براي منفي گرفتن هم جايگاه و منطقي ميخواد هر نظر كشكي كه ارزش منفي ندارد.

      • بدون نام

        منفی دادم هم جیگرت حال بیاد هم آب لازم بشی

    • بدون نام

      روحانی مچکریم

    • شهرام

      کاش مردم حداقل یک سال تا دو سال این لگن ها رو نمی خریدن بخدا مجبور می شدن قیمت ها و کم کنتد

    • بدون نام

      خیلی ممنون از شورای رقابت که ظاهرا باهمه دنیا رقابت داره برای فروش آشغالهای بی کیفیت
      جالبه که هر چند وقت یکبار این مثلا شورا از جیب مردم حاتم بخشی می کند

    • بدون نام

      خدا ........... این شورای رفاقت را و کسی که این را مدیریت میکند که همیشه هر موقع پیداش میشه صرفا گرانی است. نخیر آقا ،این اسمش رقابت نیست.رفاقته. رقابت اینه واقعا آزاد بزارن خودروسازهای ما رقابت کنند.

    • بدون نام

      لطفا هرموقع ثابت شد خبر بدید
      چون هر روز داره افزایش قیمت میخوره

    • مهسا

      فقط پژو ٢٠٠٨ مي گن بهترين هست و قيمتش خيلي خوبه

    • بدون نام

      شورای رفاقت

    • بدون نام

      تو رو خدا بیشترش کنید . حق ملت هست. دستتون درد نکنه

    • بدون نام

      2 ساله نیاز مبرم به ماشین دارم برای رفت و امد شخصی
      ولی عمرا اگه خودروی بی کیفیت داخلی بخرم
      دوست ندارم خودخواسته سرم کلاه بره

    • بدون نام

      فلسفه انتخاب این اسم برای این شورا چی بوده؟؟
      "شورای به خاک سیاه نشوندن مردم " بهتر نبود؟؟

    • بدون نام

      روحانی مچکریم خوب جلوی تورم رو گرفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم انقدر دلواپس بازی در نیار
        مگه نمی بینی همه چیز چقدر خوب و آرومه!

    • امین

      شورای رقابت ؟!!! رقابت باکی ؟ با چی ؟ کدام رقابت ؟ اسم این شورا رو عوض کنن بذارن شورای انحصار ! کیفیت خودروها اظهر من الشمس ! از مردم گرفته تا نیروی انتظامی و اداره استاندارد و حتی بعضی از مسئولین دولتی از بی کیفیتی خودروهای داخلی می نالن ! ولی هیچ کس زیر بار مسئولیت نمیره و همه دیگری رو مقصر میدونن جز خودشون ! افزایش قیمت هم طبیعی بود بالاخره انتخابات تمام شد و ....

    • بدون نام

      نميشه نظر سنجي بزارين اسم شورا رو عوض كنين بزارين رفاقت بعدشم چي با چي رقابت كنه شركت پژو با سيتروين يكي شدن پژو خريده يكي شدن اينجا سايپا ميره از سيتروين ميخره ايران خودرو از پژو خخخ

    • بدون نام

      اوضاع هيچ قومي تغيير نميكنه مگه اين كه خودشون بخوان.من موندم چرا ما ايراني ها خودمونو باغيرت فرض ميكنيم در حالي كه در مقابل همه چيز سكوت ميكنيم و واكنش نشون نميديم.تو رو خدا ماشين صفر نخرين.به فكر هم وطني باشيد كه ماشيني نداره ولي ما با خريدن خودروي گرانتر گرون شدن خودرو رو تاييد ميكنيم و ارزوي اون هم وطن براي خريد خودرو دورتر و دورتر ميشه.حالا از اون طرف هم اگه خوردو خريداري نشه كارگراي شركت خودروسازي بيكار ميشن.الان تكليف چيه؟

    • نادر

      این شورا که قرار بود حامی مصرف کننده باشه خوبه یکبار از پشت ماشینای گران قیمتشون پیاده شن و سوار یکی از این لگنها بشن اون موقع اجازه افزایش قیمت بدن

    • بدون نام

      یعنی واقعا این دولت نمیتواندبراحتی جلو این همه ظلم شرکت سایپاوایران خودرو رابگیره وبه داد مردم برسه.واقعا چه کسایی دارن از کردن خون مردم بدبخت وبیچاره درشیشه لذت می برن ونون میخورن.

    • بدون نام

      ....من موندم چرا ما ايراني ها خودمونو باغيرت فرض ميكنيم در حالي كه در مقابل همه چيز سكوت ميكنيم و واكنش نشون نميديم.تو رو خدا ماشين صفر نخرين.به فكر هم وطني باشيد كه ماشيني نداره ولي ما با خريدن خودروي گرانتر گرون شدن خودرو رو تاييد ميكنيم و ارزوي اون هم وطن براي خريد خودرو دورتر و دورتر ميشه.حالا از اون طرف هم اگه خوردو خريداري نشه كارگراي شركت خودروسازي بيكار ميشن.الان تكليف چيه؟

    • بدون نام

      کسی حق اعتراض نداره خودتون رای دادید .ولی من بهش رای ندادم .خوب فکر قدرت خرید مردم کردید با قیمتهای قبلی مردم توان خرید نداشتن ای مدیران بی فکر اخر خوروساری به برشکستگی میکشانن

    • امید

      آقا خداشاهده چرا 1.5 تا 2.5 درصد می خواهید خودرو گران کنید بابا برید با خیال راحت 150 درصد گران کنید وقتی تو کشور حساب و کتابی نیست و از طرف دیگه بازار تشنه جهت خرید محصول هم وجود داره خوب بیشتر گرون کنید مطمعن باشید که آب از آب هم تکون نمی خوره . واقعا یاد احمدی نژاد بخیر که می گفت بابا کل وزن پراید 1.2 تن بیشتر نیست آهن هم کیلویی دو هزار تومان است پس چرا باید تو قیمت گذاری پراید همچین کلاه گشادی سر مردم برود .

    • بدون نام

      تاسف بر ملتی که این لگنهای آشغال با این قیمتهای نجومی میخرند و در حق هموطنان خود حتی خانواده خود خیانت میکنند. چرا ملت ما اینقدر باغیرت نیستند و متحد که این دو شرکت لگن سازی و ارابه مرگ سازی را دو سال در تحریم صددرصدی خود قرار بدهند و هیچ گونه خودروصفری را نخرند تا این حضرات هر چند روز یک بار ملت را با گران کردن این لگنهایشان سرکیسه نکنند؟واقعا چرا ؟چرا ما ملت متحد نیستیم و به حق و حقوق هم و خانوادهایمان احترام قاعل نمیشویم و نیستیم؟واقعا بر سرما ملت چه آمده؟التماس تفکر و بیداری و غیرتی دوباره برای تحریمی جد این شرکتهای لگن ساز.

    • خشایار

      خداییش رفاقتو از این به اصطلاح شورای رقابت یاد بگیرین دست رد به سینه عزیزانشون تو خودروسازی نمیزنن دور هم جمع میشن میگن چیکار کنیم برای بدبخت کردن بیشتر مردم.کیفیتم اصن در کلاس کاریشون نیست فقط قیمت بیشتر.
      بعضی از این مسئولین مارو اگه بفرستیم اسراییل و امریکا دو روزه موتورشون میاد پایین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج