۵۶۰۳۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عصبانیت کریمی در سومین روز مربیگری

علی کریمی سرمربی تیم نفت تهران، فصل پرچالشی را پیش رو دارد.

ورزش سه: علی کریمی سرمربی تیم نفت تهران، فصل پرچالشی را پیش رو دارد.

ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی که امسال در اولین تجربه خود، سرمربیگری آخرین تیم وارد شده به مرحله آماده‌سازی لیگ برتر را در اختیار دارد، امیدوار است با توجه به اعتبار و نامش بتواند نفت را از گزند مشکلات نجات بدهد؛ اما این ماموریتی است که با توجه به ساختار باشگاه نفت و مشکلات مالی مجموعه به دشواری پیش خواهد رفت و احتیاج به صبری دارد که کمتر در علی کریمی دیده‌ایم.

کریمی امروز ظهر در سومین روز سرمربیگری در نفت تهران از مشکلات و کمبود امکانات به تنگ آمد و به همراهان تیم تشر زد که هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات را حل کنند. کریمی که باتوجه به شانس مربیگری در لیگ برتر از توقعات مالی خود چشم پوشی کرده، انتظار دارد گروه مالک نفت تهران هرچه سریع‌تر به کادرفنی و بازیکنان درصدی از قرارداد امضا شده را بپردازند و البته مشکلی در تمرین و تدارکات نباشد. در پی این توپ و تشر، کریمی مصاحبه‌ای هم با خبرگزاری فارس کرد و در آنجا تلویحا اعلام کرد اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، تصمیم جدیدی خواهد گرفت. کریمی در‌این‌باره گفت: چیزی که من می‌بینم سعی و تلاش باشگاه برای فراهم کردن شرایط خوب تمرینی است اما تا امروز که اتفاق خاصی نیفتاده و ما همچنان امید داریم. اگر قرار باشد بچه‌ها با نارضایتی تمرین کنند و امکانات نباشد شرایط سخت شده و آن وقت باید تصمیم جدیدی بگیرم که البته امیدوارم شرایطی پیش نیاید که مجبور به تصمیم جدیدی باشم.

البته عصبانیت کریمی خیلی زود فروکش کرد و او در حال حاضر تمرین را زیرنظر گرفته است. البته نفتی‌ها هم با خرید توپ تمرین، لباس و برخی وسایل مورد نیاز تمرین فعلا جلوی بدتر شدن اوضاع را گرفته‌اند. آنها باید هرچه سریع تر شکل و شمایل یک تیم لیگ برتری را پیدا کنند وگرنه ظاهرا سازمان لیگ هم منتظر لغزش آنها در امر تیم‌داری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالابیا ازکیروش بدی بگو حالاخودت بکش حقت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج