جاباما
۵۶۲۲۳۵
۸ نظر
۵۰۸۳
۸ نظر
۵۰۸۳
پ

قیام سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

کورتنی کاکس، ستاره سریال «فرندز» به هوادارانش اعلام کرد که دیگر سراغ تزریق های مرتبط با زیبایی نخواهدرفت و قصد دارد تا حد ممکن «با چهره طبیعی خودش» زندگی کند.

روزنامه تماشاگران امروز - علی مسعودی نیا: کورتنی کاکس ، ستاره سریال «فرندز» به هوادارانش اعلام کرد که دیگر سراغ تزریق های مرتبط با زیبایی نخواهدرفت و قصد دارد تا حد ممکن «با چهره طبیعی خودش» زندگی کند. او که مادر یک فرزند است و ۵۳ سال دارد گفت: «حالا احساس بهتری دارم چون خیلی به خودم شبیه تر شده ام.» اما حالا او تنها ستاره ای نیست که از تزریق ژل و بوتاکس دست کشیده و می خواهد چهره واقعی اش به نمایش درآید.

بوتاکس که فعالیت ماهیچه هایی که در صورت، موجب چین و چروک پوست می شوند را با تزریق نوعی سم به نام بوتولینوم توکسین کاهش می دهد، در کنار پرکننده ها و ژل هایی که حجم چربی و عضله زیر پوست را افزایش می دهند و با لیفتینگ موجب ظاهر صیقلی و صاف شدن آن می شوند و بیشتر از متریالی به نام هیالورنیک اسید گرفته می شوند، کاربرد گسترده ای در میان اکثر ستارگان سینما و تلویزیون دارد؛ ستارگانی که به نوعی پا به سن گذاشته اند. اما خبرگان امور زیبایی و آرایش می گویند بسیاری از مشاهیر و ستارگان حالا دیگر علاقه ای به چنین محصولاتی ندارند و به جای مصرف بوتاکس و ژل ترجیح می دهند که به چین و چروک های روی صورتشان افتخار کنند و قیافه واقعی شان را بپذیرند.
قیام سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

لیودمیلا ناگریاک از متخصصان زیبایی معتقد است: «زیبایی طبیعی در حال حاضر در مرکز توجه قرار دارد. ما می توانیم با اندکی تمرکز دریابیم که علاقه به درمان های مختص جراحی پلاستیک روز به روز در میان ستارگان کمتر می شود.»

به این ترتیب بعد از کورتنی کاکس، ستارگان دیگری نیز اعلام کردند که دیگر قصد ندارند با قیافه مصنوعی زندگی کنند و تمامی درمان های زیبایی را به کناری گذاشته اند. گویینت پلترو، بازیگر مشهور هالیوود که جایزه اسکار را هم در کارنامه خود دارد، از جمله ستارگانی است که گفته از زندگی با چهره طبیعی خود راضی است و به آن افتخار می کند. او در یک وبسایت مرتبط با لایف استایل یک رژیم غذایی بسیار دشوار را معرفی کرده است که در کنار ورزش مداوم می تواند درمان بسیار مناسبی برای پوست باشد و مانع افتادگی و چین و چروک مضاعف آن شود.

این ستاره 44 ساله البته سابقه تزریق بوتاکس را داشته است. البته هرگز نگفته دقیقا در چه زمانی از بوتاکس افتاده کرده و از چه سنی استفاده از آن را به کناری گذاشته اما گفته است از چهره بی احساس و منجمد متنفر است و اظهار داشته: «دیگر نمی خواهم بوتاکس تزریق کنم، چون قیافه ام احمقانه می شود. شبیه جوآن ریورز می شوم!»
قیام سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

با این همه، گویینت پلترو هنوز هم وقتی روی فرش قرمز می آید چشم ها را به خود خیره می کند. خطوط کوچک روی پیشانی او نمایانگر آرایش طبیعی او است. او حتی از بنیان گذاران جنبش سلفی بدون آرایش و فتوشاپ، در میان بازیگران زن هالیوود است.

ستاره دیگری که به این جنبش پیوسته کسی نیست جز کمرون دیاز. زمانی از به عنوان یکی از زیباترین چهره های هالیوود یاد می شد اما کمرون نیز پذیرفته است که بعد از تزریق بوتاکس دیگر خودش هم به زحمت قیافه خودش را می شناخته.

این ستاره 44 ساله که با فیلم «نقاب» به شهرت رسید، در گذشته ابروهایش را بالا برده بود و چهره عجیب و غریب و متفاوتی برای خود ساخته بود اما در سالیان اخیر مدام تلاش می کند تا با ظاهر طبیعی خود در محافل عمومی حضور یابد و بیمی از دیده شدن چروک های پوستش ندارد.

دنی مینوگ داور سابق برنامه «اکس فکتور» هم بعد از چند بار تلاش برای بالا بردن ابروها و صاف کردن پیشانی، دیگر لیفتینگ و بوتاکس را کنار گذاشته است و می خواهد خودش با مشکل پوستش رو در رو شود. او که ۴۵ ساله است اظهار داشته: «من دردهای زیادی در زندگی شخصی خود داشتم و به همین دلیل با بوتاکس خودم را قدری آرام می کردم. تزریق بوتاکس برای من جنبه روانی داشت و در لحظات دشوار زندگی برایم آرامش بخش بود اما دیگر کاملا استفاده از بوتاکس را کنار گذاشته ام. حالا حال و روز خیلی خوبی دارم.»

او همچنین یک کتاب نوشته و در آن جزییات شیوه جدید زندگی خود را هم ذکر کرده است و سعی کرده به خوانندگان اثرش هم توصیه کند که به جای ایجاد یک قیافه مصنوعی برای خودشان، یاد بگیرند چگونه باید با چهره شان کنار بیایند.
قیام سوپراستارها علیه تزریق بوتاکس

آماندا هولدن نیز که از ستارگانی بود که توسط سایمون کاول کشف شد و بابت چهره متفاوتش همواره مورد توجه بود، دیگر تسلیم شده و از چند سال پیش تزریق بوتاکس را کنار گذاشته. چون این تزریق های پیاپی هنگام تولد دخترش هالی برای او مشکلات زیادی را به وجود آورده بود. این ستاره 46 ساله نیز حالا از روش های غیرپزشکی و بدون تزریق برای نگهداری پوست خود استفاده می کند.

جیمی لی کرتیس، بازیگر و کمدین محبوب و مشهور نیز با خط و چین های صورتش کنار آمده و خیلی هم شادمان است. این ستاره ۵۸ ساله که با فیلم «دروغ های حقیقی» به اوج رسید، داشت به جراحی پلاستیک معتاد می شد و مدام زیر چاقو بود اما می گوید حالا کلا جراحی زیبایی را کنار گذاشته است، چون وقتش را تلف و روحیه اش را خراب می کرد. او اظهار داشته: «یک جراحی پلاستیک مختصر، یک لیپوساکشن مختصر، یک بوتاکس مختصر... و خب که چه؟ هیچ فایده ای ندارد.» جیمی حالا اجازه می دهد که چین های دور چشم و خطوط خنده کار خودشان را بکنند و از این بابت بسیار هم خوشحال است.

اما عجیب ترین نام در این فهرست شاید کایلی مینوگ باشد. این ستاره مشهور و جهانی اهل استرالیا حالا 49 ساله است و بارها و بارها در گذشته پوستش را کشیده و ژل و بوتاکس تزریق کرده است اما حالا به این نتیجه رسیده که چهره طبیعی بهترین چیز است و دیگر قصد ندارد به گذشته خود بازگردد. او که سالیان سال بود به واسطه تزریق، در چهره اش هیچ خطی دیده نمی شد، دیگر این تصنع را کنار گذشته و با شهامت اعلام کرده از چهره واقعی خود بسیار راضی است. او گفته است: «دیگر می خواهم صادق باشم. حقیقتش این است که زمان درازی بوتاکس مصرف می کردم اما دیگر نمی خواهم این کار را بکنم. اصلا دور و برش هم نخواهم رفت. من روی چهره ام چین و خط دارم. می توانید این خطوط را روی صورتم ببینید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی تو ایرانم این فرهنگ جا بیوفته ک چهره های طبیعی خیلی جذاب ودلنشین تر هستن

    • بدون نام

      کورتنی کاکس بعد از اون که به قدر کافی چهره اش رو خراب کرد این تصمیمو گرفته

    • بدون نام

      اونوقت دوست من چندتا دونه منفذ باز رو گونه هاش داره افسردگی گرفته میگه باید اینارو با لیزر پر کنم که پوشتم عروسکی بشه :|

    • بدون نام

      كاش نيكي كريمي و ساير هنرمنداي ايراني هم ياد بگيرن بعد بهشون نگين قالي كرمان اينا چروك ندارن چون پف بوتاكسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا از خودتون میگید؟ کسی که بوتاکس داره صورتش ،کاملا تابلو میشه و مشخصه.ولی مهتاب کرامتی،لیلا حاتمی، نیکی کریمی،کتایون ریاحی ،اینا قیافشون غیر طبیعیه؟ مشخصه بوتاکس نکردن

      • بدون نام

        کتایون ریاحی که عنده بوتاکسه!چرت نگو عزیز

    • بدون نام

      آره راست گفته خودشونو با عمل خفه کردن حالا واسه مردم نسخه می پیچن.
      فردا هم باز یه عمل دیگه می کنه.

    • zizi

      خوب بوتاکس رو بیتشر از 2 سال مرتب تزریق کنی ، عضله های پوست درصد بالایی فلج میشن. اینا چندین سال این کار رو کردن حالا توبه کردن. منم هر وقت 54 سالم شد اونوقت تصمیم میگیرم که ادامه بدم یا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج