۵۶۳۳۸۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نیسان روگ، پرفروش ترین شاسی بلند در آمریکا

نیسان روگ (Nissan Rogue) با پشت سر گذاشتن هوندا CR-V، تویوتا راو ۴، فورد اسکیپ و جیپ گرند چروکی به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند حال حاضر آمریکا شناخته شد.

وب سایت جت نیوز - م. معصوم‌پور: نیسان روگ (Nissan Rogue) با پشت سر گذاشتن هوندا CR-V، تویوتا راو ۴، فورد اسکیپ و جیپ گرند چروکی به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند حال حاضر آمریکا شناخته شد.
نیسان روگ، پرفروش ترین شاسی بلند در آمریکا

نیسان روگ می‌خواهد سال ۲۰۱۷ میلادی را با عنوان پرفروش ترین کراس اوور/شاسی بلند بازار آمریکا به پایان برساند و این عنوان را پس از پنج سال پیاپی از هوندا CR-V تصاحب کند. شرکت خودروسازی نیسان در شش ماه ابتدایی سال ۲۰۱۷ در مجموع ۱۹۵ هزار و ۶۸۹ دستگاه خودروی روگ را به فروش رسانده که این آمار ۸ هزار و ۴۳۳ دستگاه بیشتر از فروش هوندا سی آر وی بوده است. همچنین نیسان Rogue با این میزان فروش، رقبای قدرتمندی همچون تویوتا راو ۴ (Toyota Rav۴)، فورد اسکیپ (Ford Escape)، فورد اکسپلورر (Ford Explorer)، شورول اکوئیناکس (Chevrolet Equinox) و جیپ گرند چروکی (Jeep Grand Cherokee) را پشت سر گذاشته است.

نیسان روگ، پرفروش ترین شاسی بلند در آمریکا

فروش بیش از ۳۴ هزار دستگاه نیسان روگ در آمریکا در ماه ژوئن

شرکت نیسان در ماه ژوئن تعداد ۳۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه از مدل‌های شاسی بلند روگ را در آمریکا فروخته که این رقم نسبت به زمان مشابه در سال ۲۰۱۶، معادل ۱۷ درصد افزایش داشته است. با چنین عملکردی، نیسان روگ برای سومین ماه در سال جاری، پرفروش ترین خودروی بازار آمریکا در کلاس کراس اوورها و شاسی بلندها شد.

نیسان روگ، پرفروش ترین شاسی بلند در آمریکا

البته لازم به ذکر است که نیسان روگ در نبرد تک به تک در برابر هوندا CR-V به این موفقیت نرسیده بلکه شرکت نیسان، فروش مدل روگ اسپورت ۲۰۱۷ را نیز به آمار فروش مدل استاندارد روگ افزوده و فروش جداگانه‌ای را برای آن در نظر نگرفته است. نیسان روگ اسپورت ۲۰۱۷ یا همان نسخه آمریکایی نیسان قشقایی، حدود شش هفته پیش وارد بازار شد و در همین مدت نیز به فروش نسبتا خوبی دست یافته است.
نیسان روگ، پرفروش ترین شاسی بلند در آمریکا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      بعله مهمترین دلیلش اینه که این ماشین‌ژاپنی با ۲۴۰۰۰ دلار قیمت برای مردم امریکا که میانگین درآمد سالانه‌شون ۵۰۰۰۰ دلار هست ارزون‌قیمت به‌حساب میاد درحالی که اگر یه امریکایی بخواد GMC که ساخت امریکا هست بخره باید حداقل ۳۳۰۰۰ دلار پول بده و ماشین وارداتی براش ارزون‌تر هست ولی همین ماشین رو بخوای تو ایران بخری باید حداقل ۱۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ براش پول بدی و یه ماشین لاکچری برای ما حساب میشه درحالی که واسه امریکاییها یه ماشین ارزون‌قیمت به‌حساب میاد!
      جالب‌تر اینکه دولت امریکا نمیاد برای حمایت از خودروی داخلی مثل ایران رو این ماشین وارداتی گمرک ببنده قیمتش رو دوبرابر کنه

    • مهمان

      حسرت .... حسرت .....حسرت...... برای یک زندگی معمولی آبرومندانه .... زندگی ما گره خورده با یارانه +پراید+گریه+آلودگی هوا+خشکسالی+شلوغی+پریشان احوالی+التهاب+ بیقراری+ و ..... سپس مرگ پرهزینه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج