۵۶۳۶۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سخندان: به حضور در جام جهانی روسیه امیدواریم

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد در جام باشگاه‌های آسیا از تیم داوری ۶ نفره استفاده کند.

ایسنا: رضا سخندان در خصوص انتخابش به عنوان بهترین کمک داور ایران اظهار کرد: طبق سنوات گذشته بعد از پایان لیگ برتر بهترین داور و کمک داور فصل انتخاب شدند و خوشحال هستم توانستم به عنوان بهترین کمک داور انتخاب شوم. قطعا انتخابم به عنوان کمک داور برتر، در ادامه کار را برایم دشوار خواهد کرد و باید با تمرکز بیشتری موفقیت‌های گذشته را تکرار کنم.

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در لیگ برتر سال گذشته ۱۷ بازی را قضاوت کردم و با توجه به اینکه ناظران در هر بازی به تیم داوری نمره می‌دهند، در پایان فصل مجموع نمراتم از دیگران بیشتر شده و همین موضوع سبب شد تا در نهایت به این افتخار برسم.

سخندان تصریح کرد: قطعا تجربه حضور در میادین بین‌المللی کمک زیادی به من کرده تا نماینده خوبی برای کشورم باشم ولی با این حال دلیل اصلی انتخابم به عنوان کمک داور برتر فصل، عملکردم در طول لیگ برتر هفدهم بوده‌است.

وی عنوان کرد: قطعا داوری راه سختی است که باید داوران جوان این موضوع را درک کنند. بدون شک اگر عشق و علاقه‌ای در کار نباشد، نمی‌توانند موفق باشند زیرا حق‌الزحمه داوری‌ها کم است و از لحاظ مالی شرایط سختی حکم‌فرماست. جز عشق و علاقه نمی‌تواند موفقیت آنها را تضمین کند.

کمک داور بین‌المللی فوتبال خراسان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای کارم در استان خراسان رضوی الگوهای خوب داوری را انتخاب کردم و توانستم به سطوح بالاتر برسم. امیدوارم داوران جوان نیز الگوی خوبی برای خود انتخاب کنند تا در ادامه راه خود موفق باشند.

سخندان در خصوص شانس تیم داوری ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ افزود: تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حدود یک سال باقی مانده است و برای حضور در این رقابت‌ها کار سختی داریم، البته حضور در تورنمنت‌های جوانان، جام کنفدراسیون‌ها و ... امتیاز مناسبی را به حساب‌مان واریز می‌کند و شانس‌مان برای حضور در روسیه را بیشتر می‌کند. قبل از عید نوروز ۹۷ تست بدنی خواهیم‌داد و بعد از آن تیم‌های داوری برای حضوردر جام جهانی معرفی خواهندشد.

کمک داور خراسانی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم داوری ایران در جام کنفدراسیون‌ها و رضایت فیفا از تیم داوری ایران، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از بازی با پرتغال و شیلی، رئیس فیفا به رختکن آمد و از عملکرد تیم داوری ایران رضایت کامل داشت. با این حال اعتقاد دارم که کمیته داوران فیفا در دو بازی که قضاوت کردیم از عملکرد تیم داوری رضایت داشت و امیدوارم بتوانیم این موفقیت خود را تا جام جهانی ادامه دهد.

سخندان عنوان کرد: با تیم داوری ایران عازم مالزی خواهیم‌شد و بعد از آن در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی قضاوت خواهیم‌کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد در لیگ قهرمانان آسیا از شش داور همزمان استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج