۵۶۴۶۱۱
۸ نظر
۵۰۶۲
۸ نظر
۵۰۶۲
پ

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

واقعیتی که باید قبول کنیم اینه که هیچکس کامل نیست. حتی معروف ترین هنرمندان دنیا هم نقص هایی در ظاهرشون دارن اما با وجود شهرتشون کوچکترین مشکلی باهاش ندارن و اجازه ندادن که این نقص ها تاثیری در زندگی حرفه ایشون بزاره.

وب‌سایت بدونیم - مریم اسدی: خیلی از ما با کوچک ترین نقصی که در ظاهرمون داریم مقابله می کنیم و می خوایم به هر نحوی شده با جراحی آرایش یا هر روش دیگه ای از شرش خلاص بشیم. اما واقعیتی که باید قبول کنیم اینه که هیچکس کامل نیست. حتی معروف ترین هنرمندان دنیا هم نقص هایی در ظاهرشون دارن اما با وجود شهرتشون کوچکترین مشکلی باهاش ندارن و اجازه ندادن که این نقص ها تاثیری در زندگی حرفه ایشون بزاره.
مگان فاکس

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

حتی بازیگر زیبایی مثل مگان فاکس هم میتونه در ظاهرش نقص داشته باشه. او نوعی ناهنجاری مادرزادی داره که باعث شده انگشت شستش کمی کوتاه تر و ناخن هاش کمی پهن تر باشن. این هنرمند هیچ توجهی به این مشکل ظاهریش نمیکنه و حتی درموردش صحبت هم کرده.

الیزابت تیلور

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

مژه های الیزابت در ۲ ردیف رشد کردن و این جهش ژنتیکی باعث شده چشم های الیزابت بیش از حد جذاب بشه. البته رنگ بنفش چشم های الیزابت به جذابیت او اضافه کرده.

آلن ریکمن

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

هر کسی که صدای این هنرمند بی نظیر رو شنیده باشه برای همیشه اون رو به خاطر میسپره. آلن یک نقص ارثی در فک پایین داره و همین باعث ایجاد تغییراتی در نوع حرف زدن او شده و طرفداران او عاشق صداش هستن. این یکی از نمونه هایی است که نقص رو به قدرت تبدیل کرده.

کیت باسورث

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

کیت باسورث یک ویژگی متمایز داره و اون هم رنگ چشم هاشه. یکی از چشم های کیت آبی و دیگری قهوه ای رنگه. به این مشکل هتروکرومی میگن. از هنرمندان دیگه ای که مشکل مشابه کیت دارن میلا کونیس و کریستوفر واکن رو میشه نام برد.

ژان کلود ون دام

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

خیلی سال پیش ژان هنگام شنا سرش ضربه میخوره و یک برآمدگی بزرگ روی پیشونیش بوجود میاد و برای همیشه جاش میمونه اما هیچ مشکلی در حرفه بازیگری اون ایجاد نمیکنه.

ونسا پارادی

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

زمانی که ونسا خیلی کوچیک تر بود بهش توصیه میکردن که فاصله بین دندون هاش رو درست کنه اما ونسا توجهی نشون نداد و بیشتر ترجیح داد که چیزی رو تغییر نده. حتی دندونپزشک ها هم این تصمیم ونسا رو تایید نکردن اما این مشکل چیزی از جذابیت و شهرت ونسا کم نکرد.

سیل

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

سیل در زمان کودکی گرفتار یک بیماری خطرناک به نام لوپوس اریتماتوز میشه. سیل خیلی شانس میاره و میتونه ریکاوری کنه اما جای زخم ها برای همیشه روی صورتش میمونه. هایدی کلوم با وجود این نقص به سیل علاقمند میشه و باهاش ازدواج میکنه.

هالی بری

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

پای راست هالی ۶ انگشته ست اما او هیچوقت نخواست انگشتش رو جراحی کنه. این مشکل هرگز اونو آزرده نمیکنه و از پوشیدن کفش های روباز لذت میبره.

متیو پری

چهره های مشهور با نقص های ظاهری

خیلی ها نقش چندلر در فیلم فرندز رو دوست داشتن اما هیچوقت متوجه این نقصش نشدن که انگشت وسطی دست راستش یک بند کمتر داره. متیو وقتی خیلی کوچیک بود انگشتش لای در میمونه و این مشکل براش پیش میاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      الیزابت تیلور بیشتر از حد زیباس... اینو نوشتی نقص ظاهری!!!

    • هلن

      بعضیا نقص هاشونم قشنگه. حالا اگه قرار بود خدا به من نقص بده یک دست و یک پا نداشتم.
      شانس

    • سام

      مگان فاکس و اسکارلت جوهانسون و جسیکاالبا عالین

    • بدون نام

      بازم می گم بعضی تیترهاتون اصلا به محتوای متن نمیخوره البته میدونم این کار رو برای کنجکاوی خواننده می کنید ولی کار درستی نیست مثلا خیلی از کسایی که اسمشون رو آورده بودی نمیشه تو دسته نقص ظاهری دسته بندی کنی نمونه اش الیزابت تیلور بود

    • بدون نام

      حالا اگر مگان فاکس توی ایران بود سه متر ناخن کاشته بود با تزیین که انگشتش بلند دیده بشه

    • بدون نام

      وای آلن ریکمن ....پروفسور اسنیپ....صدای محشره و فوق العاده آدم با سوادی بود ....یه تیاتر هم درمورد فلسطینیها ساخته بود .........بنظرم عمدا کشتنش.....اینهمه بازیگرهای شهوت پرست و پرجنجال زنده میمونن بعد این باید بمیره

    • شیما

      واااب خدا هالی بری

    • بدون نام

      فعلا که دیدیم همون هایدی کلومی که ظاهر اون سیاهپوسته رو نادیده گرفته بود و باهاش ازدواج کرد بهش خیانت کرد اون با بادیگاردش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج