۵۶۵۸۶۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نولان پیش از ساخت «دانکرک» استایلز را نمی‌شناخت!

عضو بند پاپ سابق وان دیرکشن در فیلم جدید کارگردان «سرآغاز» و «میان ستاره ای» نقشی کلیدی دارد اما این کارگردان خوش نقد می‌گوید پیش از انتخاب او ایده‌ای نداشت که او چقدر مشهور است.

روزنامه بانی فیلم: عضو بند پاپ سابق وان دیرکشن در فیلم جدید کارگردان «سرآغاز» و «میان ستاره ای» نقشی کلیدی دارد اما این کارگردان خوش نقد می‌گوید پیش از انتخاب او ایده‌ای نداشت که او چقدر مشهور است.
به نقل از هالیوود ریپورتر، کریستوفر نولان کارگردان و مارک رایلنس بازیگر پیش از فیلم «دانکرک» نمی دانستند هری استایلز دقیقا تا چه حد مشهور است. البته جوانانی که که در زندگی آن‌ها حضور داشتند مسلما از این مسئله آگاهی داشتند.
نولان پیش از ساخت «دانکرک» استایلز را نمی‌شناخت!
نولان گفت پیش از انتخاب کردن این ستاره موسیقی پاپ برای نقش آفرینی در فیلم حماسی جنگ جهانی دومش خیلی نسبت به شهرت او آگاهی نداشت. او اضافه کرد: «البته دخترم درباره او صحبت کرده بود. بچه هایم درباره‌اش حرف می زدند، اما من خیلی نسبت به این مسئله آگاهی نداشتم. بنابراین حقیقت امر این است که هری را انتخاب کردم چون خیلی خوب با این نقش جور در می آمد و حقیقتا توانست جای خودش را سر میز به دست بیاورد.»
استایلز که ۲۳ سال دارد، با گروه موسیقی وان دیرکشن به شهرتی جهانی رسید و اخیرا مسیر حرفه ای کاری موسیقی جداگانه خود را آغاز کرد. او در فیلم تریلر نولان که نقش یک سرباز بریتانیایی را ایفا می کند. داستان این فیلم درباره خارج کردن صدها هزار سرباز نیروهای متحده از شهر دانکرک فرانسه در ماه های مه و ژوئن سال ۱۹۴۰ است که محاصره شده بودند.
رایلنس هم که در این فیلم نقش آفرینی می کند، گفت از خواهرزاده ۱۱ ساله اش متوجه شد استایلز چه کسی است. این بازیگر که یک جایزه اسکار و سه جایزه تونی دارد، می گوید: «او بیشتر از هر پروژه دیگری که من در آن بازی کرده بودم نسبت به این یکی هیجان زده بود چون قرار بود با هری استایلز بازی کنم. با تخمین او جلو رفتم. جایزه هری را بردم!»
استایلز می گوید نخستین روزهای حضورش سر صحنه فیلمبرداری این پروژه به شدت سنگین بودند و اضافه می کند: «اینکه متوجه گستره مراحل تولید این فیلم شدم بسیار شدید بود. به نظرم حتی هر چیزی هم که به عنوان یک صحنه فیلمبرداری غول آسا در ذهن تان تصور کنید، این یکی حتی با آن استانداردها هم خیلی جاه طلبانه است. از نظر قایق ها و هواپیماها و تعداد افراد حاضر… خیلی فوق العاده بود.»
«دانکرک» قرار است روز بیست و یکم ماه جولای در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود. کنت برانا، کیلین مورفی و تام هاردی هم در این فیلم نقش آفرینی می کنند و بازیگری جدید به نام فیون وایت هد هم در آن حضور دارد.
استایلز که اخیرا ۵۶ تاریخ جدید به تور جهانی انفرادی خودش اضافه کرد، می گوید هم گروهی هایش در وان دیرکشن از رویاهای بازیگری او حمایت می کردند. او می گوید: «آن ها در عین حال حسابی طرفدار کریس هستند و به نظرم از دیدن این فیلم هیجان زده خواهند شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج