۵۶۵۹۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه و تقاضا در بازار سکه و طلا متعادل است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تحلیل بازار طلا و جواهر در هفته گذشته عنوان کرد: بازار طلا و سکه در شرایط آرامی قرار دارد و وضعیت عرضه و تقاضا متعادل است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تحلیل بازار طلا و جواهر در هفته گذشته عنوان کرد: بازار طلا و سکه در شرایط آرامی قرار دارد و وضعیت عرضه و تقاضا متعادل است.

محمد کشتی آرای گفت:‌ در هفته گذشته قیمت جهانی طلا تا اوایل هفته تغییر محسوسی نداشت، ولی دو روز آخر هفته با ۱۱ دلار افزایش همراه شد و این افزایش در حالی بود که قیمت ارز تغییر چندانی پیدا نکرده بود.

وی ادامه داد:‌ قیمت ارز در هفته قبلی افزایش پیدا کرده و در هفته گذشته ثابت مانده بود و تغییری نداشت. این روزها با توجه به کم نوسان بودن قیمت ارز و نوسان کمی که قیمت طلا داشت نوسان قیمت سکه در بازار داخلی در هفته گذشته هم بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان نوسان داشت و تغییر محسوسی نداشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: قیمت سکه در اوایل هفته گذشته یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بود و در آخر هفته به طور متوسط یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان داد و ستد شده است. در مجموع می‌توان گفت هفته آرامی را برای طلا و سکه داشتیم.

کشتی آرای اضافه کرد:‌ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نوسانی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان داشته و شاهد تغییر محسوسی نبودیم زیرا قیمت ارز و طلای جهانی تغییر و نوسان چندانی در هفته گذشته نداشته است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شد در هفته‌های پس از ماه مبارک رمضان در بازار داخلی افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت شود اما این اتفاق نیفتاد و تقاضا در هفته‌های اخیر به شکل معمول بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: انتظاری که مبنی بر افزایش تقاضا وجود داشت رخ نداد و افزایش قیمت چندانی نداشتیم و فعلا هیچ حبابی بر روی سکه ایجاد نشده است به دلیل اینکه عرضه و تقاضا در وضعیت تعادل قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج