۵۶۷۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیری: ما سرباز باشگاهیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه بگوید در دربی بازی می‌کنیم و در حیطه ما نیست که بگوییم دوست داریم این بازی را انجام دهیم یا خیر.

خبرگزاری فارس: وحید امیری پس از بازگشت پرسپولیس از اردوی اوکراین گفت: با امکاناتی که آنجا فراهم بود و با تمرینات فشرده‌ای که داشتیم امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. بچه‌ها در این اردو زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم بتوانیم امسال هم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد مصدومیتش گفت:‌ بعد از سفر به اوکراین خواب‌مان تنظیم نبود و در همان روز اول فشار زیادی آوردم و در تمریناتم دیسکم آسیب دید. از پزشکان به خاطر رسیدگی‌‌شان تشکر می‌کنم و در حال حاضر به خوبی آماده‌ام.

امیری در مورد دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین گفت: این دیدارها به منظور مشخص شدن نقاط ضعف برگزار می شود. سال گذشته هم در چند بازی بد بودیم و شکست خوردیم و همان‌ها برای ما درس عبرت شد و زنگ خطری بود. امسال هم امیدوارم این بازی‌ها باعث شود تا نقاط ضعف‌مان مشخص شده و با آمادگی وارد مسابقات شویم.

بازیکن پرسپولیس گفت: به دنبال شروع خوب در لیگ هستیم چون شروع خوب باعث می‌شود انتهای خوبی هم داشته باشیم. امسال نفرات خوبی را جذب کردیم از لحاظ مهره به وحدت رسیدیم و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در دربی ۸۵ حاضر شوند، گفت: ما سرباز باشگاه هستیم و در این بین رضایت ما ملاک نیست و به نظر ما بستگی ندارد. باشگاه بگوید بازی می‌کنیم و در حیطه ما نیست که بگوییم دوست داریم یا خیر. چون حقوق‌مان را از باشگاه می‌گیریم آنها باید در این زمینه تصمیم‌گیرنده باشند.

امیری درباره حضور در سوپرکاپ گفت: امیدوارم این جام را هم ببریم و هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن سابق نفت در مورد اینکه علی کریمی گفته بود پشت سر این تیم آه و ناله وجود دارد، اظهار داشت: علی آقا خودش تاج سر ما و بزرگ فوتبال است و هر چه بگوید درست است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج