جاباما
۵۶۷۳۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب طلایی‌پوشان، رو به توازن

با اضافه شدن مروان حسین به تیم سپاهان تعداد خریدهای این تیم در پنجره ی تابستانی به عدد ۷ رسید؛ ۴ خرید در خط دفاعی و ۳ خرید برای تقویت بخش هجومی.

ورزش سه: با اضافه شدن مروان حسین به تیم سپاهان تعداد خریدهای این تیم در پنجره ی تابستانی به عدد ۷ رسید؛ ۴ خرید در خط دفاعی و ۳ خرید برای تقویت بخش هجومی.

سپاهان با ورود کرانچار کم کم در حال فاصله گرفتن از ترکیب فصل گذشته است و در لیگ هفدهم با سپاهان متفاوتی نسبت به گذشته روبرو خواهیم شد.

شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، احسان حاج صفی و جلال عبدی بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب خط دفاعی طلایی پوشان راهی میدان می شدند؛ در خط حمله نیز چهره هایی نظیر طالب ریکانی و فرید کریمی بهزادی برای این تیم بازی می کردند که تمام این بازیکنان به دلایل مختلف از سپاهان جدا شدند.

در فصل پیش رو و با جدایی اکثر قریب به اتفاق بازیکنان خط دفاعی سپاهان، با نظر زلاتکو کرانچار حسن جعفری و سعید آقایی برای بازی در دو پست مدافع راست و چپ به تیم اضافه شدند و عزت الله پورقاز و سیاوش یزدانی نیز برای جایگزینی موسی کولیبالی و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی به سپاهان اضافه شدند تا طلایی پوشان 4 تغییر تاثیرگذار را در این خط تجربه کنند و با ترکیبی کاملا متفاوت به لیگ هفدهم برسند. طی روزهای آتی نیز کایرو رودریگوئز مدافع برزیلی فصل گذشته نفتچی باکو که در تمرینات سپاهانی ها حضور یافته به تیم اضافه می شود، تا دغدغه‌ی کرانچار در قلب خط دفاع تیمش رفع شود.

البته کرانچار از خط هجومی خود نیز غافل نبود و در همان روزهای ابتدایی سپاهان با ساسان انصاری که فصلی موفق را در فولادخوزستان پشت سر گذاشته بود، به توافق رسید؛ شاهین ثاقبی نیز در خط هافبک به تیم اضافه شد که توانایی بازی در چند پست را دارد.

با این حال کرانچار همانطور که در مصاحبه های خود به آن اذعان داشته، در خط دفاعی و تهاجمی همچنان به بازیکن نیاز دارد. امروز با اضافه شدن مروان حسین که پست تخصصی اش مهاجم است، تا حدودی به ترکیب خود توازن بخشیده ولی آنها همچنان به بازیکنی که بتواند وظیفه ی بازیسازی را در تمرین به عهده بگیرد، نیاز خواهند داشت.

همین حالا با اضافه شدن مروان حسین ترکیب طلایی پوشان تا حدودی به توازن رسیده است و در صورتی که یک بازیکن دیگر در بخش تهاجمی به تیم اضافه شود، کرانچار با خیالی آسوده‌تر وارد مسابقات لیگ هفدهم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج