۵۶۷۴۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خریدهای سریالی میلان همچنان ادامه دارد

میلان بیلیا را خرید، موراتا و رناتو سانچس در راه هستند.

ایران ورزشی: اینطور که پیداست میلان اسب خود را برای فتح بلندترین قله فوتبال ایتالیا زین کرده است تا به سلطه ۶ ساله بانوی پیر در کالچو پایان دهد و اسکودتو را از رقیب تورینی پس بگیرد.

بعد از جذب چند بازیکن شاید نه چندان اسم و رسم دار مانند فرانک کسیه، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگس، آندره‌آ کونتی، فابیو بورینی و هاکان چالهان اوغلو، حالا روسونری خرید ستاره‌ها را شروع کرده است؛ اتفاقی که با جذب حیرت‌آور لئوناردو بونوچی از لشگر رقیب اصلی، یوونتوس به اوج رسید.

این اما قطعاً پایان داستان خریدهای سریالی میلان در تابستان امسال نیست.

به نوشته نشریه گاتزتا دلو اسپورت که یکی از منابع خبری موثق و قابل اعتماد در فوتبال ایتالیاست، باشگاه میلان در آستانه جذب یک بازیکن بزرگ دیگر است و در صدر فهرست بازیکنانی که برای جذب‌شان دندان تیز کرده، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید قرار دارد؛ بازیکنی که تابستان سال گذشته از یوونتوس به جمع کهکشانی‌ها برگشت. خیلی از تیم‌های اروپایی خواهان موراتا بودند اما قیمت بالای او همه آنها را از تلاش برای خریدنش منصرف کرد.

حتی منچستریونایتد که جزو سه تیم قدرتمند اروپا از نظر قدرت مالی است هم حاضر نشد ۹۰ میلیون یورویی که رئال مادرید برای فروش موراتا می‌‌‌خواست بپردازد و با این شرایط میلان جرأت کرده است که برای خرید مهاجم اسپانیایی با رئال وارد مذاکره شود تا قدرت مالی‌اش بعد از انتقال مالکیت این باشگاه با چینی‌ها را به رخ بکشد و نشان دهد که از پروژه‌ جدیدش در بدترین حالت چیزی جز قرار گرفتن در میان سه تیم فصل آینده سری A برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدفی را دنبال نمی‌کند.

گاتزتا نوشته است که میلان برای خرید موراتا به رئال مادرید 70 میلیون یورو پیشنهاد کرده است و به خود او هم گفته است که در صورت آمدن به سن‌سیرو حقوقی معادل 10 میلیون یورو در سال انتظارش را می‌کشد. مارکو فاسونه، مدیر اجرایی باشگاه میلان که بعد از روی کار آمدن چینی‌ها جای آدریانو گالیانی را گرفته است هم تأیید کرده که تیمش به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ و طراز اول است.

او گفت: «خوب می‌شود اگر از میان آندره‌آ بلوتی، آلوارو موراتا یا پیر امریک اوبامیانگ یکی را داشته باشیم. ببینیم کدام یک از این سه نفر را می‌توانیم بخریم، اگرچه گزینه‌های دیگری هم هستند که هنوز اسم‌شان روی جلد روزنامه‌ها نرفته‌ است. بدون شک ما هنوز برای تقویت خط حمله‌مان باید کارهایی انجام دهیم.»

از میان سه گزینه‌ای که فاسونه نام برد، گاتزتا، موراتا را به‌عنوان گزینه اول میلان معرفی کرده و مدعی شده است که روند مذاکرات با او به سرعت در حال پیشروی است. باید دید که آیا 20 میلیون یورویی که میلان کمتر از رقم درخواستی رئال پیشنهاد کرده خواهد توانست این باشگاه را به مهاجم سابق یوونتوس برساند یا نه، ضمن اینکه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه موراتا گفته است هرگز نمی‌تواند به یوونتوسی‌هایی که دو سال برای‌شان بازی کرد، خیانت کند و با پیراهن یک تیم ایتالیایی دیگر برابر‌شان قرار بگیرد.

به هر حال میلان تا همین حالا هم برای پیشبرد پروژه‌ای به شیوه‌ای تحسین برانگیز و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو بازیکن خریده که آخرین آنها لوکاس بیلیا، هافبک آرژانتینی لاتزیو بوده است.

بیلیا بعد از آنکه آزمایش پزشکی روسونری را با موفقیت پشت سر گذاشت پای برگه قرارداد 17 میلیون یورویی‌اش که در آن سه میلیون یوروی دیگر هم به‌عنوان پاداش در نظر گرفته شده است را امضا کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله آرژانتینی بعد از استقبال سنتی باشگاه میلان از او و سر زدن به موزه باشگاه در حضور مارکو فاسونه، قراردادی که او را تا سال ۲۰۲۰ به روسونری متعهد می‌کرد امضا کرد.

او که سال 2013 با قراردادی 4/8 میلیون یورویی از اندرلخت بلژیک به لاتزیو پیوست و یک سال دیگر با آبی‌پوشان شهر رم قرارداد داشت، فصل گذشته در 34 بازی رسمی‌اش برای لاتزیو 5 گل زد و 4 پاس گل داد. او 49 بازی ملی هم دارد که در آنها یک گل زده است.

پسر طلایی یورو در فهرست خرید روسونری

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که باشگاه میلان به خرید رناتو سانچس تمایل دارد اما هنوز با هافبک پرتغالی قهرمان آلمان قراردادی نبسته است. گفته می‌شود که میلان می‌خواهد بازیکن سابق بنفیکا را که تابستان سال گذشته با قراردادی ۴۷ میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست، به صورت قرضی جذب کند و رومنیگه این موضوع را تأیید کرد. رومنیگه در فرودگاه مونیخ پیش از سفر بایرن به شرق آسیا برای برگزاری اردو‌های تابستانی در چین و سنگاپور به خبرنگاران گفت: «تأیید می‌کنم که باشگاه میلان به جذب رناتو سانچس تمایل دارد. البته ما هنوز با میلان برای انتقال سانچس به توافق نرسیده‌ایم.»

رناتو سانچس 19 ساله که در یورو 2016 جایزه پسر طلایی به‌عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات را کسب کرد، فصل گذشته تنها 6 بار در ترکیب اصلی بایرن مونیخ به میدان رفت و در 25 بازی‌اش در تمام رقابت‌ها نه گل زد نه پاس گل داد. عملکرد ضعیف او سبب شده است که باواریایی‌ها همانطور که رییس‌شان اولی هوینس گفت به قرض دادن وی به یک تیم دیگر برای کسب تجربه فکر کنند. طبق گزارش نشریه رکورد پرتغال، میلان می‌خواهد سانچس را برای دو فصل از بایرن مونیخ قرض بگیرد و در صورت رضایت از عملکردش در پایان این مدت، با او قراردادی قطعی به ارزش 47 میلیون یورو منعقد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج