۵۶۸۳۱۸
۱ نظر
۵۱۲۱
۱ نظر
۵۱۲۱
پ

۱۰ بازیکنی که وارد لشگر دشمن شدند

در فرصت نقل و انتقالات فوتبال هر از گاهی انتقالی جنجالی توسط یک بازیکن از باشگاهی به باشگاه رقیب و حتی دشمن، اخبار فوتبالی را زیر و زبر می کند.

وبسایت نود: در فرصت نقل و انتقالات فوتبال هر از گاهی انتقالی جنجالی توسط یک بازیکن از باشگاهی به باشگاه رقیب و حتی دشمن، اخبار فوتبالی را زیر و زبر می کند. در این مطلب به بررسی ۱۰ نقل و انتقال پر سر و صدای بازیکنان به تیم های رقیب می پردازیم، انتقالاتی که نام بازیکنانش را تا ابد در لیست خائنین تاریخ فوتبال جای داده است.

١٠- پُل اينس: هافبك تنومند انگليسی در سال ١٩٨٩ به منچستريونايتد پيوست. او ٦ سال زير نظر الکس فرگوسن بازی كرد و در ٢٧٧ بازی، ٢٨ گل نيز به ثمر رساند. همچنين در فصل ١٩٩٣-١٩٩٤ به همراه شياطين سرخ قهرمان ليگ برتر و جام حذفی شد. اما اينس در سال ۹۷ و پس از سپری کردن دو فصل در باشگاه اینتر و در حاليكه نزد هواداران يونايتد محبوب بود، در اقدامی عجيب راهی ليورپول، دشمن منچستريونايتد شد و ٢ سال برای سرخ پوشان مرسی ساید بازی كرد.

٩- اشلی كول: مدافع چپ سابق تيم ملی انگليس در سال ١٩٩٩ از ميدلزبرو به آرسنال پيوست. كول به سرعت در تركيب توپچی ها جا افتاد و با درخشش در اين تيم به بهترين مدافع چپ فوتبال انگليس تبديل شد. مديران آرسنال به كول پيشنهاد دادند تا با حقوق هفتگی ٥٥ هزار پوند قرارداد خود را تمديد كند اما پيشنهاد وسوسه انگيز ٩٠ هزار پوندی چلسی ، باعث شد تا او راهی دیگر تیم لندن شود. در نخستين بازگشت كول به ورزشگاه خانگی ارسنال ، هواداران اين تيم برخورد بسيار بدی با اشلی كول داشتند و به او لقب پول پرست دادند تا خشم و نفرت خود را از او نشان دهند.

٨- مايكل اوون: مهاجم انگليسی بعد از رشد کردن در لیورپول و تبدیل شدن به یک ستاره نو ظهور و حتی بردن توپ طلای اروپا و حضور ١٣ ساله در این تیم به رئال مادريد پيوست. بعد از مصدومیت های پیاپی و عدم درخشش در ترکیب کهکشانی ها، او دوباره به ليگ برتر بازگشت و با نيوكاسل درخشيد و بعد از آن راهی دشمن قديمی ليورپول، منچستر يونايتد شد، تا به شدت در آنفيلد منفور شود.

٧- ينس لمن: او بعد از تونی شوماخر دروازه بان سابق تيم ملی آلمان ، به دومين دروازه بانی تبديل شد كه در هر دو تيم شالكه و دورتموند بازی كرد. دشمنی اين دو تيم ريشه ای قديمی و تاريخی دارد و يكی از حساس ترين دربی های فوتبال اروپا به شمار می رود. اما لمن چهره جنجالی دربی های روهر است. گلزنی او برای شالكه در برابر دورتموند و يك دهه بازی برای اين تيم او را به چهره ای فوق العاده محبوب نزد هواداران شالكه تبديل كرده بود. لمن حضور ناموفقی در باشگاه ميلان داشت و همین مسئله باعث بازگشت او به بوندسليگا شد. اما لمن در انتقالی عجيب و جنجالی راهی دشمن ابدی معدنچی ها (لقب باشگاه شالکه)، يعنی دورتموند شد. طرفداران شالكه از لمن به عنوان خائن ترين بازيكن تاريخ ياد مي كنند.

٦- نيكولاس انلكا: آنلکا را می توان یکی از غیر متعصب ترین فوتبالیست های تاریخ دانست! او برای تیم های بزرگ بسیاری بازی کرد و از نظر هزینه ای که برای نقل و انتقال او بین این تیم ها پرداخت شده است او گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می شود! او هم مانند اشلی کول برای آرسنال و هم برای چلسی بازی كرد. او به دلايل مالی توپچی ها را ترك كرد و به رئال مادرید رفت. سپس با پيراهن ليورپول و منچسترسيتی به ليگ برتر بازگشت.

٥- كارلوس توز: توز در سال ٢٠٠٧ به منچستر يونايتد پيوست و به سرعت خودش را در قلب هواداران شياطين سرخ جای داد. او سال ٢٠٠٩ روی مبلغ ٢٥/٥ ميليون يورو با مديران يونايتد برای تمدید قرارداد به توافق رسيد، اما مشاورانش او را از عقد قرارداد منصرف كردند و توز در تصميمی شوکه کننده راهی منچسترسيتی شد. او در دوران حضورش در اتحاد، با اين تيم به قهرمانی ليگ برتر نيز رسيد، اما نفرت اصلی يونايتدی ها از او، بخاطر تاثير او در دربی ها و همچنين حركات تمسخر آميزش است.

٤- سول كمپل: او با تاتنهام كارش را آغاز كرد و در اين تيم به شهرت رسيد. زمانيكه قرارداد او به پايان رسيد، نه تنها با تاتنهام تمديد نكرد، بلكه از ميان تمام پيشنهاداتی كه داشت، راهی رقيب و دشمن اصلی اسپرز، يعنی آرسنال شد و با اين تيم به افتخارات زيادی هم رسيد. سول کمپل هرگز نزد هواداران تاتنهام بخشیده نشد و هر بار که در دربی لندن برابر تیم سابقش قرار گرفت مورد اعتراض شدید هواداران تاتنهام قرار می گرفت و مورد توهین و حتی تهدید های بیشماری قرار گرفت.

٣- برند شوستر: بازیکن آلمانی ٨ سال برای بارسلونا بازی كرد و در انتقالی عجيب مستقيما از بارسلونا به رئال مادرید پيوست، و ٢ سال در اين تيم بازی كرد. اما این پایان رفتار خیانت آمیز شوستر نبود! او پس از رئال مادرید به اتلتيكو مادريد، رقيب همشهری رئال پيوست، تا طی ٣ انتقال پياپی برای ٣ رقيب اصلی فوتبال اسپانيا بازی كرده باشد.

٢- زلاتان ايبراهيموويچ: او در يوونتوس چهره شد و بسیار نزد هواداران بیانکونری محبوب بود، اما بعد از رسوايی كالچوپولی و تائید حکم سقوط این تیم به سری بی ایتالیا، يووه را تنها گذاشت و به اينتر پيوست. او كمك كرد تا اينتر بعد از ١٧ سال قهرمان ايتاليا شود ودر آنجا به شدت محبوب شد، تا اينكه راهی بارسلونا شد و بعد از ١ سال بازی در اين تيم، راهی رقيب و دشمن همشهری اينتر، ميلان شد. زلاتان هم در ميان طرفداران يوونتوس منفور است، و هم نيمی از شهر ميلان او را خيانتكار مي نامند.

١- لوئيز فيگو: شايد هيچ انتقالی در تاريخ فوتبال جهان به اندازه پيوستن فيگو از بارسلونا به رئال مادريد پر سر و صدا نبوده است. اين بازيكن پرتغالی در بارسلونا بهترين بازی ها را به نمايش مي گذاشت و حتی به بازوبند كاپيتانی بارسا نيز رسيد. اما فيگو در انتقالی عجيب و شوکه کننده، با رقمی رکورد شکن راهی دشمن و رقيب هميشگی بارسا يعنی رئال مادريد شد. اين انتقال كينه و دشمنی هواداران بارسا را به همراه داشت، تا جايی كه وقتی فيگو برای اولين بار به همراه رئال به نيوكمپ برگشت، با سر خوك از او استقبال كردند و او را خائن صدا مي زدند. همچنين فيگو با پيراهن هر دو تيم در ال كلاسيكو گلزنی كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      رونالدو نازیو رو ننوشتی که با پیرهن بارسلونا به رعال و با پیرهن رعال به بارسا گل زد با پیرهن میلان به اینتر با پیرهن اینتر به میلان گل زد رونالدو نازیو دوست داشتنی ترین خیانتکار دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج