۵۶۸۹۳۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

امام جمعه اصفهان: از رفتن به حج نترسید

امام جمعه اصفهان در خصوص حج گفت : بسیاری ازرفتن به عربستان واهمه دارند که نباید بترسند آنجا خانه خداست و ربطی به آل سعود ندارد و دعوای سیاسی ما هیچ ارتباطی به حج ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان در مصلی امام خمینی (ره) به روز دختر و میلاد حضرت معصومه اشاره کرد و گفت : چه قدر انسان ها که در حرم حضرت معصومه به حوائج خود رسیدند و امیدواریم که دختران ما و زن های ما ارزش خود را بدانند و ارزش زن این نیست که خود را برای دیده شدن آرایش کند .

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: زن مسلمان باید در جامعه باشد با حفظ ارزش های اسلامی و نباید مثل دنیا که زن را همانند کالا می دانند برخورد کنیم. هیچ کس نمی گوید زن باید در خانه بشینید بعضی از مشاغل برای زن واجب است زن می تواند پزشک و معلم باشد.

وی در ادامه در خصوص حج گفت : بسیاری ازرفتن به عربستان واهمه دارند که نباید بترسند آنجا خانه خداست و ربطی به آل سعود ندارد و دعوای سیاسی ما هیچ ارتباطی به حج ندارد.

امام جمعه اصفهان به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد : خداشکر هزاران نفر امروز در مصلی ها گردهم می آیند و تعالیم دینی می آموزند که افتخارات انقلابی اسلامی است البته ائمه جمعه هم باید مطالعه کنند و مطالب خود را بیان کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      این روزا سوریه برای ایرانیان امن تر از مکه است

    • ملیسا

      ... حج همین جوونای بیکارن حج همین زندگی های از هم پاشیده شده به خاطر فقر حج همین دخترا ی دم بخت هستن و خیلی بدبختی های دیگه چند وقت پیش شنیدم یک خانواده تبریزی پول حج خود را به صورت کامل به یک مرکز درمانی داده‌اند که یک دستگاه بخرند برای مردمی که باید به شهر های دیگر برای معالجه میرفتن تو سر ما وتو گرما پس حج همین گوشه های نزدیک به خودمون من که آرزوی رفتن به حج رو تا پارسال داشتم ولی از آون کشتار حجاج ایرانی به این طرف اولا چرا دروغ میترسم دوما میگم دور از خدا حج جهاز یه دختر و پسر نداره والا

    • بدون نام

      چ میگید...ربطی به آل سعود نداره !!!!! فقط درآمد سالیانه عربستان از حج 70.000.000.000.000 میلیارد تومان هست یعنی یه چی بین 20 تا 30 میلیارد دلار
      مشکل ال سعود یا آل فلان نیست مشکل عربستانه
      داره پول سلاحهایی رو پرداخت میکنه که دو ماه پیش از امریکا خرید و مشخصا به قصد تهدید ایران بود
      دستمون درد نکنه دیگه اینطوری قسط سلاحها رو هم خودمون پرداخت میکنیم فردا روزی زدن باهاش پیر و جونمون رو کشتند غصبی نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج