۵۶۹۳۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«در گوش سالمم زمزمه کن» به صحنه می‌رود

ایرج راد با اشاره به تلاش برای اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» همزمان با سالروز تولد زنده یاد جعفر والی، اعلام کرد که قصد دارد نمایش «دکتر کنوک» را در مقام کارگردان به صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: ایرج راد با اشاره به تلاش برای اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» همزمان با سالروز تولد زنده یاد جعفر والی، اعلام کرد که قصد دارد نمایش «دکتر کنوک» را در مقام کارگردان به صحنه ببرد.

ایرج راد که این روزها در نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج به ایفای نقش می پردازد، درباره دیگر فعالیت های خود در زمینه تئاتر در سال جاری گفت: نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» را سال گذشته با زنده یاد جعفر والی تمرین کردیم و قصد بر این بود که این اثر نمایشی اجرا شود ولی متأسفانه به دلیل درگذشت استاد والی این امر میسر نشد. حال قصد داریم به همراه هرمز هدایت و علی بی غم نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» را همزمان با روز تولد استاد والی روی صحنه ببریم.

وی درباره نحوه کارگردانی «در گوش سالمم زمزمه کن» یادآور شد: گرچه تمرین های ما با استاد جعفر والی به مراحل میزانسن و اجرا نرسیده بود ولی ایشان درباره طراحی و نگاه خود با ما صحبت می کرد و ما از نظر و نگاه استاد والی درباره اجرای «در گوش سالمم زمزمه کن» مطلع هستیم از این رو سعی داریم تا این نمایش را بر اساس دید و نگاه مدنظر استاد والی روی صحنه ببریم.

راد درباره مکان اجرای این اثر نمایشی افزود: قرار است با اداره کل هنرهای نمایشی مذاکراتی برای مشخص شدن سالن اجرای این نمایش داشته باشیم.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر درباره اینکه آیا قصد دارد در زمینه کارگردانی تئاتر نیز سال جاری فعالیت داشته باشد یا نه، اظهار کرد: حدود ۳۰ سال پیش نمایش «دکتر کنوک» اثر ژول رومن را کارگردانی و اجرا کردم و به دنبال فرصت مناسبی هستم تا بار دیگر این نمایش را اجرا کنم.

وی در پایان تأکید کرد: قصد دارم با نگاهی تازه نمایش «دکتر کنوک» را در صورت ایجاد شرایط مناسب، سال جاری روی صحنه ببرم.

ایرج راد سال ۸۸ نمایش «عیش و نیستی» را در مقام کارگردان در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج