۵۶۹۶۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: تغییرات زیادی نسبت به دیدار قبلی داریم

سرمربی تیم امید ایران می گوید که مصدومیت چند بازیکن تیم در دیدار برابر قرقیزستان باعث شده که مجبور شود ترکیب متفاوتی را در دیدار برابر عمان راهی میدان کند.

ورزش سه: سرمربی تیم امید ایران می گوید که مصدومیت چند بازیکن تیم در دیدار برابر قرقیزستان باعث شده که مجبور شود ترکیب متفاوتی را در دیدار برابر عمان راهی میدان کند.

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم امید در حاشیه آخرین تمرین بازیکنان پیش از برگزاری دیدار دوم برابر عمان گفت: امروز آخرین جلسه ی تمرینی را پیش از بازی با عمان برگزار کردیم؛ با توجه به اینکه تیم عمان تمام بازیکنان 23 سال خود را مورد استفاده قرار داده، کار سختی در پیش داریم و این یکی از چالش های ما است ولی من اعتقاد راسخی به بچه های تیم دارم و تنها موضوعی که من را نگران می کند مصدومیت 4 تا از بازیکنان تیم ملی است که مصدومیت جدی هم دارند و این موضوع باعث می شود که در مقابل عمان با تغییرات زیادی نسبت به بازی قبلی برابر قرقیزستان در زمین حاضر شویم؛ البته هیچ کدام از این مسائل باعث نمی شود که در روند ما خلل ایجاد شود و بچه های ما با تمام وجود علیرغم تمام کاستی ها که از قبل بر تیم ما حاکم بود، یکدل هستند تا نتیجه ای مطلوب کسب کنیم.

پیروانی در مورد آنالیز تیم عمان که روز گذشته توسط این مربی با حضور در ورزشگاه محل برگزاری دیدار رقیب ایران صورت گرفت، عنوان کرد: به هر حال عمان تیم خوبی است و همیشه بازی های حساسی در تمامی رده ها با این تیم داشته ایم و بازی های نزدیکی داشته ایم؛ نوع فوتبال عمان به فوتبال ایران بسیار نزدیک است. نوع بازی این تیم با قرقیزستان متفاوت است؛ قرقیزستان تیمی بود که فیزیکی بازی می کرد و چند بازیکن ما هم مصدوم شدند ولی تیم عمان سعی می کند از دفاع توپ را به حمله انتقال دهد و کیفیت خوبی دارد. ما هم این بازی را دیدیم و شناخت خوبی از عملکرد این تیم در فاز دفاعی و فاز هجومی داریم و شرایط بسیار بهتری نسبت به دیدار برابر قرقیزستان داریم که شناختی از نوع بازی آنها نداشتیم.

پیروانی در مورد حلقه ی اتحادی که در پایان آخرین تمرین ملی پوشان امید پیش از دیدار برابر عمان تشکیل شده بود هم اظهار داشت: این کار زیبا سه سالی که من با تیم جوانان بوده ام و حالا هم که با تیم امید هستم، ادامه دارد و در پایان تمرین بازیکنان با شعارهایی یکدلی هم را نشان می دهند.

سرمربی تیم امید در پایان با تشکر از مسئولین بابت امکاناتی که برای تیم امید فراهم شده، ابراز امیدواری کرد با نتیجه ای مطلوب به ایران برگردند و پس از آن گفتنی های زیادی در مورد راه رسیدن به المپیک خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج