۵۶۹۷۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه به روحانی درباره افزایش قیمت اقلام خوراکی

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از ارسال نامه به رئیس‌جمهور درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: علی اکبری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از مکاتبات این کمیسیون با رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس ستاد تنظیم بازار برای کاهش و کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ و پیاز خبر داد.
وی گفت: البته تاکنون پاسخی در جواب به این مکاتبات به کمیسیون واصل نشده است.

وی اضافه کرد: قطعاً تداوم افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ و پیاز دهک‌های پایین جامعه را با مشکلاتی مواجه می‌کند و فشار مضاعفی بر خانواده‌های کم درآمد وارد می‌کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: در وزارت جهاد کشاورزی در چند سال گذشته بی‌برنامگی در تنظیم بازار به وضوح دیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چه نوع گزارش دهی است؟سرمتن گزارش مبنی برافزایش کالاست ولی خودمتن گزارش درخواست کاهش قیمت کالاست؟مگه مجبوریددرحال چرت وخواب الودگی گزارش بنویسید؟

    • بی نام

      بی خیال . مغازه ی سر کوچه ی ما ارزون میفروشن ، تازه اگه بگی قطری ، سوری ، یا لبنانی و فلسطینی هستی مجانی میدن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطر فرق می کنه ولی در بقیه کاملا باهات موافقم هموطن

    • محمد

      از وقتی پیازگرون شده دیگه اشکنه هم نمیتونیم بخوریم از مسئولین بپرسین پیشنهادشون برای جایگزینی اشکنه چیه. جهت اطلاع باید بگم مادرم روماتیسم داره آبدوغ خیار هم نمیتونه بخوره

    • بدون نام

      کو....گوش...شنوا.

    • بدون نام

      گرانی بیداد می کند و کسی هم پاسخگو نیست . همگی به اینکه به خرید برویم و وبا افزایش قیمت روبه رو شویم عادت کرده ایم . مثلا پیاز کیلویی ۴۰۰۰ تومن و سیب زمینی کیلویی ۲۵۰۰ تومن و ... .

    • علی

      کجا بی نظمی نیست !!!!

    • بدون نام

      اقای اکبری مگر شما در این کشور زندگی نمیکنید من یکی مانده ام از این چند تتیر که معاوم نیست به که گزارش دهیداید همه مسولین چه بالا دستی چه پولدارها چه اقازاده ها وتمامی انانهیکه در این اشفته بازار وبی صاحبی مملکت به عرش رسیدند از دردهای ملت نگون بخت ایران خبر ندارند که چه بلای سر ما امده وچگونه مانند فیشهای نجومی زیر خط فقر رفتیم هر روز حقارت هر روز شاهد افزایش قیمتها خدایی؟یک سوال دارم ببنبیم سیب زمینی گوجه فرنگی پیاز هم جز تحریم است مگر خودتان هرروز فلافل میخورید که خبر از قیمتها ندارید مگر اقای روحانی خودش در این کشور زندگی نمیکند که با وعدهای توخالی باز بر گشتیم سر نقطه اول جناب؟دیگر نای حرف زدن وتوان تکراری این حرفها را هم نداریم گفته بودید اشکنه بخورند ما هم به پاس احتزام شما همین کار را چند سال است انجام میدهیم این هم که که از ملت گرفته شد .... انتخابات تمام شد ولی همان اش وهمان کاسه البته داغتر بعد میگویند چرا دوزدی ؟چرا خود فروشی ؟چرا وچرا های دیگر بدون جواب خیلی جالب است ایران یکی از غنیترین منابع خدا؟دادی است ولی همین کشور مردمش زیر خط فقر دست وپا میزنند تا میایم به سوژه دیروز فکر کنیم یک سوژه جدید مسیر ما را منحرف میکند به دین به مذهب داریم در منجلاب نداشتن غرق میشویم تازه شما تتیر خبری برای ریاست جمهور میزنید؟این را میگویند مسلمانی و واقع نگری

    • بدون نام

      بله به لطف گرونی این اقلام نامبرده شرکت تاکسیرانی رو هم جو گرونی گرفته کرایه ها رو افزایش دادن
      نکنه تاکسی ها هم صادر میشن

    • araz

      گند روحانی هم داره درمیاد. البته ایشون در حال بحث و جدل با یه عده بی فکر هستن که بهونه میدن دست دولت با چرت و پرت گویی تا دولت با جنجال آفرینی بر سر این حواشی اذهان رو از گرونی و اشتغال و ازدواج و مسکن و .... منحرف کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج