۵۶۹۹۰۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جریمه ۵۰ هزار تومانی «تخلف جناغی»

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح آزمایشی ثبت مکانیزه «تخلف جناغی» در رمپ‌های خروجی بزرگراه‌ها گفت: وقوع و ثبت این تخلف منجر به اعمال قانون با ۵۰ هزار تومان جریمه می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح آزمایشی ثبت مکانیزه «تخلف جناغی» در رمپ‌های خروجی بزرگراه‌ها گفت: وقوع و ثبت این تخلف منجر به اعمال قانون با ۵۰ هزار تومان جریمه می شود.
جناغی‌های (خروجی) بزرگراهی به قسمت هایی از بزرگراه ها اطلاق می شوند که رمپ های خروجی و ورودی بزرگراهی از مسیر اصلی جدا شده و رانندگان را به بزرگراه های متقاطع هدایت می کند.
براساس این گزارش تعرض به این محدوده که معمولا از هاشور قرمز و خطوط ممتد برای نمایش آن استفاده می شود، ممنوع است.
سردار محمدرضا مهماندار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تخلف جناغی ها افزود: با نصب این دوربین‌ها معدود رانندگانی که در خروجی‌ بزرگراه‌ها به حقوق سایر رانندگان تجاوز و خارج از مسیر قانونی به رمپ‌های خروجی بزرگراه‌ها ورود می‌کنند، ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
به گفته وی، دوربین‌های ثبت تخلف به صورت آزمایشی در خروجی‌ برخی از بزرگراه‌های پایتخت نصب شده که با اطمینان از عملکرد آن‌ها در سطح تمامی بزرگراه‌های پایتخت نصب خواهد شد.
سردار مهماندار اظهار کرد: دوربین‌های نصب شده در خروجی‌ بزرگراه‌ها این قابلیت را دارند که تخلف ورود خودروها به رمپ‌های خروجی‌ بزرگراهی شامل رعایت نکردن مقررات خط کشی، ورود خارج از خطوط مشخص به این معابر و عبور از خط ممتد را ثبت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مازیارحسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دراین خصوص گفته بود که از ۲۸ تیرماه ۹۵ با نصب دوربین های ویژه در بزرگراه های تهران، تخلف جناغی خودروها ثبت و متخلفان اعمال قانون می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار ه

      اصلا معدود نیستا هرروز کلی ماشین و ادم متخلف و به ظاهر زرنگ سرخروجی ستاری،یارگارم امام ، شخ فضل اله ،چمران ، شیخ بهایی و الااخر و مابقی اتوبان عبور و مرور کند میکنن

    • محسن

      بابا ما به جریمه خود مامورای راهنمایی راضی هستیم ولی پدر صاحابمونو درآورده این دوربیناشون من یکی دارم ماهیانه حدودا یک میلیون فقط جریمه میدم چون کارم جوریه که همش تو جادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج