جاباما
۵۷۰۴۳۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رپورتاژ آگهی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت آمیز بودن یک عمل جراحی زیبایی، انتخاب جراح توسط شماست. انتخاب پزشکی که دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را گذرانده و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران است، اولین قدم در گرفتن یک تصمیم آگاهانه می باشد.

یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت آمیز بودن یک عمل جراحی زیبایی، انتخاب جراح توسط شماست. انتخاب پزشکی که دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را گذرانده و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران است، اولین قدم در گرفتن یک تصمیم آگاهانه می باشد.
عمل زيبايى بینی (Rhynoplasty)

عمل زيبايى بینی یا راینوپلاستی، می تواند ظاهر و نسبت ابعاد بینی را بهبود بخشد و زیبا کند، و مشکلات تنفسی را تصحیح کند
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عمل زيبايى بینی چیست؟

عمل زيبايى بینی یا راینوپلاستی می تواند ظاهر و نسبت ابعاد بینی را بهبود بخشد و با افزایش هارمونی اجزای صورت اعتماد به نفس را افزایش دهد. جراحی بینی هم چنین می تواند مشکلات تنفسی ناشی از نقص های ساختاری بینی را تصحیح کند.

با عمل بینی چهره ای جذاب تر پیدا کنید
با وجود این که شکل بینی ناشی از عوامل وراثتی است ممکن است به علت های مختلفی مانند تصادف یا ضربه خوردن، تغییر شکل پیدا کند.
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

نتایج عمل بینی چه چیزهایی است؟

عمل بینی می تواند تغییرات زیر را در بینی شما به وجود بیاورد:
● اندازه بینی، در مقایسه با سایر اجزای صورت
● پهنای بینی در ناحیه استخوانی بینی
● برطرف كردن قوز یا فرورفتگی در نیمرخ بینی
● افتادگی، کوفتگی، یا سربالایی بیش از حد نوک بینی
● گشادی، پهنی یا بالا بودن پره های بینی
● عدم تقارن و انحراف

آیا عمل بینی به درد من می خورد؟

عمل بینی کاملا یک انتخاب شخصی است و شما باید آن را به خاطر خودتان و نه به خاطر میل دیگران یا تلاش برای رسیدن به یک تصویر ایده آل فرضی انجام دهید.

عمل بینی یک گزینه مناسب برای شماست اگر:
● رشد صورت شما تمام شده و ١٦ سال یا بیشتر سن دارید.
● شما فردی سالم از نظر فیزیکی هستید.
● سیگار یا قلیان نمی کشید.
● شما هدفی مشخص و واقع گرایانه از بهبود ظاهر خود در ذهن دارید.
جراحی چانه (Mentoplasty)

جراحی چانه یک عمل زیبایی است که به منظور ایجاد تعادل بیشتر در اجزای صورت اجرا می شود. در برخی موارد نیز این جراحی به همراه عمل های دیگر بر روی صورت انجام می شود.
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی چانه چیست؟

جراحی چانه یا منتوپلاستی، عمل جراحی برای تغییر شکل چانه به منظور برجسته کردن گونه به وسیله قراردادن پروتز یا کوچک کردن آن به وسیله جراحی بر روی استخوان چانه است. در بسیاری از موارد جراح پلاستیک عمل چانه را همراه با عمل بینی توصیه می کند تا نسبت های صورت متعادل تر باشند. به این دلیل که اندازه چانه می تواند بر چگونگی دیده شدن بینی تاقیر دارد. جراحی چانه باعث به وجود آمدن هارمونی در اجزای صورت و در نتیجه بهبود ظاهر چهره شما خواهد شد.
پروتزهای صورت

پروتزهای صورت باعث بهبود و تعادل اجزای صورت شما با یکدیگر می شوند. اگر چانه یا فک کوچک، یا به طور کلی برآدمدگی های صورتتان مشخص نیستند، پروتزهای صورت می توانند به شما کمک کنند.

پروتز صورت چیست؟

پروتزهای صورت مواد جامد سازگار با بدن هستند که به شیوه مخصوصی فرم داده شده اند. از پروتزهای برای برجسته کردن یا بزرگتر کردن ساختار فیزیکی صورت استفاده می شود. انتخاب مناسب ترین نوع و اندازه دقیق پروتزها، نیاز به ارزیابی اهداف شما، ویژگی هایی که مایل هستید به صورتتان اضافه شود و تشخیص جراحتان دارد.

پروتز چانه اندازه و برآمدگی چانه را در ارتباط با سایر اجزای صورت افزایش می دهد.یک چانه کوچک یا عقب رفته مانند این است که به جای این که یک ویژگی صورت باشد، در گردن شخص پنهان شده است.

پروتز فک عرض صورت شما را در یک سوم پایینی آن افزایش می دهد. مانند چانه، یک فک کوچک قابل تفکیک کامل از گردن نیست و شبیه شیبی است از گوش ها تا چانه. در بعضی موارد، چانه و فک هم زمان دلیل متعادل نبودن اجزای صورت هستند.

پروتز گونه برآمدگی استخوان گونه را افزایش می دهد. به وسیله پروتز گونه می توان گونه های صاف یا عقب رفته را حجیم کرد.

اگر تقارن در اجزای صورتتان بخشی از خواسته شما استد، از پروتزهای صورت برای چندین ناحیه استفاده خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که صورت هیچ کس به طور طبیعی متقارن نیست و نتیجه عمل شما هم ممکن است به طور ناچیزی نامتقارن باشد. هدف استفاده از پروتزها ایجاد تعادل و تناسب بین اجزای صورت است. پروتزهای می توانند به تنهایی یا در کنار عمل های زیبایی دیگری مانند عمل بینی یا عمل گوش انجام گیرند.
بهبود ظاهرتان با استفاده از پروتزهای صورت

ظاهر صورت شما توسط سه عامل اساسی مشخص می شود: پوست، بافت های نرم صورت و استخوان های صورت. اگر ساختار صورت شما نامتناسب است - مثلا چانه ای عقب رفته دارید، فکی کوچک دارید، یا گونه هایتان برجسته نیستند - به طور چشمگیری بر تصویر ذهنی شما تاثیر می گذارد.

اجزای صورت مشخص، فرم های قابل دیدن و زوایای طبیعی و متناسب همه باعث به وجود آمدن تعادل ساختاری در چهره شما و جذاب تر شدن شما هستند.

اگر چانه یا فک کوچک، یا به طور کلی برآدمدگی های صورتتان مشخص نیستند، پروتزهای صورت می توانند به شما کمک کنند. هر سطحی از صورت شما می تواند با استفاده از پروتز برجسته تر شود، اما گونه ها، چانه و فک رایج ترین بخش های صورت هستند که با استفاده از پروتزها برجسته می شوند.
آیا پروتز صورت برای من مناسب است؟

جراحی پلاستیک با پروتز صورت برای افرادی مناسب است که رشد جمجمه و سرشان متوقف شده است. این موضوع معمولا در اواخر سن بلوغ اتفاق می افتد. این عمل برای شما مناسب است اگر:
● از نظر جسمی سالم هستید
● سیگار نمی کشید
● دارای روحیه مثبت و با هدفی مشخص در ذهن هستید.
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج