۵۷۰۶۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کپی‌برداری چینی‌ها از ارزهای دیجیتالی

Antshares به عنوان پلتفرم منبع‌باز بلاک چین قصد دارد جایگاه خود را به عنوان نسخه چینی ارز دیجیتالی رمزگذاری شده یعنی ایتریوم در بازار تثبیت کند.

وب سایت سایبربان: Antshares به عنوان پلتفرم منبع‌باز بلاک چین قصد دارد جایگاه خود را به عنوان نسخه چینی ارز دیجیتالی رمزگذاری شده یعنی ایتریوم در بازار تثبیت کند.

کپی‌برداری چینی‌ها از ارزهای دیجیتالی

پلتفرم Antshares چینی‌ها که قرار است در ادامه با تغییر برند به NEO به فعالیت خود ادامه دهد، با الگوبرداری از ایتریوم طراحی شده است. ارز دیجیتالی این پلتفرم که ANS نام دارد در حال حاضر در خرید و فروش سهام در کشور چین استفاده می‌شود.

مالکان این ارز دیجیتالی هم می‌توانند همان‌طور که در خصوص Ethereum شاهد هستیم، هزینه انتقال وجه را با این ارز دیجیتالی پرداخت کنند. نکته قابل توجه اینکه تیم طراحی پروژه Antshares حتی قصد دارد در تعامل با رگولاتوری‌های چینی، تکنولوژی قرارداد هوشمند را که با ایتریوم شناخته می‌شود برای این پلتفرم به کار ببندد. این تکنولوژی با عنوان Smart Contracts ۲.۰ به کار بسته خواهد شد.

در قالب این پروژه، چند تیم استارت‌آپی جدید نیز مشغول به کار شده‌اند تا پیشرفت سریع‌تری در روند توسعه این پلتفرم به ثبت برسد.

از نگاه ساختاری، تفاوت‌های جزئی را بین ایتریوم و Antshares شاهد هستیم. این تفاوت، به ویژه در زبان برنامه نویسی استفاده شده در این دو پلتفرم به چشم می‌آید. Antshares با تمام زبان‌های کدنویسی سازگاری دارد. این در حالی است که ایتریوم تنها با Solidity سازگار است. با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد سازگاری Antshares با تمام زبان‌ها، به محبوبیت هر چه بیشتر این ارز دیجیتالی کمک کند.

با تمام سرمایه‌گذاری‌های انجام شده روی این ارز دیجیتالی هنوز نمی‌توان به طور قطع از موفقیت Antshares به عنوان جایگزین ایتریوم در کشور چین سخن گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج