جاباما
۵۷۱۲۵۳
۶ نظر
۵۰۹۷
۶ نظر
۵۰۹۷
پ

۱۷ حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

بیانسه یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های آمریکایی است که نه تنها برای صدا و موزیک هایش، بلکه برای اخلاق خوبی که دارد در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: بیانسه یکی از مشهورترین و محبوب ترین خواننده های آمریکایی است که نه تنها برای صدا و موزیک هایش، بلکه برای اخلاق خوبی که دارد در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیانسه، همچنین ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی نیز هست. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آر.اند.بی «دستینیز چایلد» به شهرت رسید.

هنرمند یاد شده در بازیگری نیز بخت خود را آزمود و در فیلم‌ های دختران رؤیایی (۲۰۰۶) و پلنگ صورتی (۲۰۰۶) نیز بازی کرد و به خاطر فیلم دختران رؤیایی، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد.

او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌ اش، بیش از ۱۵۰ میلیون آهنگ فروخته است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ ترین خوانندگان تمام تاریخ به شمار می رود. جا دارد اشاره کنیم که بیانسه ۲۲ جایزه گرمی را برنده شده است و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی محسوب می شود.

با این تفاسیر، در ادامه به ذکر ۱۷ نکته جالب در رابطه با این خواننده پرداخته ایم که احتمالا از آن ها خبر ندارید. برای آگاهی از این موارد در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

۱- نخستین آلبوم بیانسه برنده ۵ جایزه گرمی شد

اگر بگوئیم که استعداد و بیانسه دو مفهوم برابر با هم هستند، چندان اغراق نکرده ایم. بیانسه نخستین آلبوم خود موسوم به «به طرز خطرناکی عاشق» را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزه گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ «مجنون عشق» و «پسر بچه از آن»، در نمودار یکصد آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند. آیا این اتفاق برای آغاز یک کار عالی نیست؟

۲- گران قیمت ترین خواننده جهان

بیانسه پس از اجرای ۵ دقیقه ای خود با قیمت ۱٫۲۵ میلیون پوند (بیش از ۶ میلیارد تومان) در یک مهمانی خصوصی در شهر نیویورک در سال ۲۰۱۰، لقب «بالاترین دستمز اجرا در جهان برای هر دقیقه خواندن» را از آن خود نمود.

۳- بیانسه به عطر و ادکلن حساسیت دارد

17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

شاید به نظرتان عجیب باشد اما این خواننده پاپ به عطر حساسیت دارد. بنابراین برای استفاده از رایحه های خوشبو کننده، عطرهایی مخصوص وی ساخته می شوند که در ترکیب شیمیایی آن ها دستکاری شده تا از بروز هرگونه واکنش های آلرژیک پیشگیری گردد.

۴- نخستین جایزه ی خوانندگی خود را در سن ۷ سالگی دریافت کرد

17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

بیانسه از همان ابتدای کودکی استعدادهای هنری خود را بروز داد. وی اولین جایزه هنری خود را در مسابقه کشف استعدادهای خوانندگی Imagine که توسط «جان لنون» برگزار می شد دریافت کرد و مورد تشویق و استقبال مردم زیادی قرار گرفت.

۵- پشت سر گذاشتن یک دوره افسردگی شدید

از آن جا که ستاره بودن و شهرت داشتن هم نیمه تاریک دارد و هنرمندان با مسائل گوناگونی مواجه خواهند بود که چندان خوشایند نیست. بیانسه نیز در دوران اوج فعالیت «دستینیز چایلد» در اواخر دهه ۹۰ میلادی وقتی با گروه مشاجره کرد از آن ها جدا شد. همچنین در آن زمان با نامزد خود را قطع رابطه نمود و همین مسایل موجب افسردگی مقطعی وی شد، اما پس از این رویدادهای ناگوار او بسیار موفق تر و قدرتمندتر از قبل در صحنه ظاهر و به یکی از بهترین خواننده های سبک پاپ بدل گشت.

۶- عدد مورد علاقه بیانسه ۴ است

دوستداران بیانسه می دانند که عدد مورد علاقه این هنرمند، ۴ است. اما آیا دلیل آن را می دانید؟ به این خاطر که تاریخ تولد خودش چهارم سپتامبر، تاریخ تولد مادرش چهارم ژانویه و تاریخ تولد همسرش چهارم دسامبر است. وی همچنین در روز چهارم آوریل با جی زی ازدواج کرد.

۷- داشتن مهارت های کارآفرینی

بیانسه علاوه بر داشتن توانایی در حوزه هنر و فرهنگ، در زمینه کسب و کار نیز فرد موفقی است. او به همراه مادر خود خط تولید پوشاک House of Dereon را راه اندازی کرده و مدیریت می کنند. همچنین عطرهایی با نام های Heat و Pulse نیز عرضه کرده اند.

۸- در کودکی برای گوش هایش مسخره می شد

این هنرمند آمریکایی در دوران کودکی به دلیل فرم گوش هایش مورد تمسخر همکلاسی هایش قرار می گرفت.

۹- بیانسه بیشتر از هر خواننده زن دیگری نامزد دریافت جایزه شده است

17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

خواننده مورد بحث بیش از هر ستاره زن دیگری در این حوزه نامزد و برنده جایزه شده است. وی تا کنون ۲۰ جایزه گرمی برده و به همین خاطر لقب «برگزیده ترین خواننده زن تاریخ که بیشترین نامزدی برای دریافت جایزه را داشته» به وی داده اند.

۱۰- نحوه اعلان رسمی بارداری او رکورد گینس را برایش به دنبال داشت

بیانسه در طول اجرای Love on Top در سال ۲۰۱۱ میلادی، باردار بودن خود را اعلام کرد. این حرکت باعث شد تا به عنوان «بیشتریت توئیت در هر ثانیه برای یک رویداد مستقل» در گینس ثبت شود. این خبر بیانسه ۸۸۶۸ بار در هر ثانیه توئیت می شد.
17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

۱۱- نویسنده چیره دست

بیانسه علاوه بر اینکه خواننده، هنرپیشه و هنرمند موفق و مشهوری است، برای توانایی بی نظیر خود در زمینه نویسندگی نیز شهرت دارد و از طرف انجمن خبرنگاران سیاه پوست نیویورک موفق به دریافت جایزه و تقدیرنامه شده است.

۱۲- یکی از زیباترین زنان جهان

17 حقیقت درباره «بیانسه»، الهه‌ی موسیقی پاپ

در سال ۲۰۱۰ میلادی، بیانسه از طرف مجله People به عنوان «زیباترین زن جهان» معرفی شد.

۱۳- دست و دل بازی و بخشنده بودن بیانسه

این هنرمند از شهرت خود به خوبی استفاده می کند. او از موسسات غیرانتفاعی متعددی همانند Chime for Change، Girl Up، Elevate Network و … پشتیبانی و حمایت می کند و کمک های مالی خود را در اختیار آن ها قرار می دهد.

۱۴- انگشت شست پای او توسط یکی از بادیگاردهایش شکست

در یک اتفاق نادر، یکی از بادیگاردهای این خواننده وقتی می خواسته از وی در برابر هجوم جمعیت محافظت کند، به طور ناخواسته پایش را روی پای بیانسه می گذارد. این امر موجب شکسته شدن انگشت شست پای او می شود. اما بعدها معلوم نشد که چه اتفاقی برای این محافظ افتاد.

۱۵- نامگذاری یک حشره با الهام از بیانسه

در سال ۲۰۱۲ میلادی، محقق دانشمندی موسوم به «برایان لسارد»، نام گونه ای از خرمگس که موهای طلایی روی شکم خود دارد و بومی کشور استرالیا محسوب می شود را Scaptia beyonceae گذاشت.

۱۶- ضبط تمامی مصاحبه های خبری

بیانسه تمامی مصاحبه های خود را ضبط و آرشیو می کند. این امر برای پیشگیری از هر گونه تحریف سخنانش توسط رسانه ها انجام می شود.

۱۷- جوان ترین فردی که نامش در جدول بیلبورد ثبت شد

منظورمان خود بیانسه نیست، بلکه دختر او و جی زی یعنی «بلو آیوی» نامش در این جدول ثبت شده است. داستان این است که دو روز پس از تولد این کودک، این زوج هنری، صدای گریه دختر خود را ضبط کرده و در آهنگ Glory جی زی استفاده کردند. این امر باعث شد تا نام بلو آیوی به عنوان خردسال ترین فرد در جدول بیلبورد ثبت گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زایمان بیانسهم

      الهی فداش شیما جون کجایی بیانسه حدود یه ماه قبل فارغ شده اونم دوقلو آخی ان شاء الله خدا زیادشون کنه البته بنده ی خدا حتما خیلی سختی کشید با اون شکم گنده ای که اون در آورده بود معلوم نیست چطور فارغ شد خیلی وحشتناک شده بود شکمش نگرانش بودم برترینهام چیزی راجبش نمی گفت ولی خب سالم زاییدو راحت شد تو شکمش انگار به سنگ گنده گذاشته بود که داره میفته حتما به خاطر وزن بالای بچه هاش بود .در هرصورت مبارک باشه به طرفداراش و تو شیما جون که منو از نگرانی در میاوردی

    • یلدا

      واقعا عالیه هم آهنگاش هم چهرش به نظر من خیلی خوشگله

    • ساناز

      بنظرتون برای اون محافظ چه اتفاقی افتاده؟

    • بدون نام

      و البته پارتی پدر ومادرش باعث
      همه این اتفاقات،باباش جز هیئت داوران گرمیه

    • شیما

      خداروشکر بالاخره به ارزوتون رسیدین :-)

    • مریم

      آخریه باحال بود
      ولی واقعا خوشگل نیست مخصوصا اون عکسی که بازنت امسال ازش گذاشت و اولین هنرمند خوشگل جهان شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج