۵۷۱۹۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۰۵


فال روزانه 1396/05/05

فال روزانه پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تقدیر برای شما موفقیت و شانس زیادی را رقم خواهد زد. شما پول زیادی را صرف خرید وسایل لوکس خواهید کرد و شاید بخواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را به طور کلی تغییر دهید و شاید حتی به فکر عوض کردن خانه تان بیفتید و بخواهید به خانه ی جدیدی نقل مکان کنید. این کارها هزینه های زیادی را روی دستتان خواهند گذاشت و شاید حتی مجبور شوید فشار زیادی را تحمل کنید. به نفعتان است که این کار را به مرور زمان انجام دهید تا یکباره در تنگی و مضیقه قرار نگیرید. شما سفرهایی داخلی برای پیشرفت کارتان خواهید داشت که موقعیت های زیادی را برایتان فراهم خواهند کرد و فرصت برتری یافتن به رقبایتان را برای شما به وجود خواهند آورد. اگر روی اهدافتان متمرکز باشید قطعا به اهدافتان دست پیدا خواهید کرد. نسبت به وعده هایی که به عشقتان داده اید وفادار باشید و سعی نکنید برای او زرنگ بازی در بیاورید. ار برایتان امکان پذیر است برای تعطیلات به یک کشور خارجی با فرهنگی غنی سفر کنید. در ماه های دی، اردیبهشت و تیر چشم و گوشتان را خوب باز کنید.

فال روزانه 1396/05/05
با وجود این که اخباری که به شما می رسند خبرهای خوبی هستند و اوضاع هم نسبتا روبراه است شما امروز دچار نوعی تردید شده اید. انگار خوب پیش رفتن کارها باعث نگرانیتان شده است و فکر می کنید یک جای کار ایراد دارد و هر لحظه ممکن است همه چیز به هم بریزد. در واقع همه چیز به واکنش هایی بستگی دارد که شما نسبت به موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند از خود نشان می دهید. جنبه های مثبت و منفی شرایط موجود را به صورت واقع بینانه مورد بررسی قرار دهید، اما توانایی ها و استعدادهای خود را زیر سوال نبرید. اگر به کسی قولی داده اید که نمی خواهید به آن عمل کنید صداقت داشته باشید و او را به دنبال خودتان ندوانید.
فال روزانه 1396/05/05
شاید این طور فکر کنید که قدرت خارق العاده ای که در وجود خودتان احساس می کنید شما را قادر می سازد در انجام هر کاری که دلتان بخواهد انجام دهید، موفق باشید. اما واقعیت کمی با تصور ما فرق دارد و دست یابی به موفقیت به آن سادگی ها که خودتان فکر می کنید هم نخواهد بود. شما بدون شک می توانید موفق باشید، اما به شرط آنکه با دیدن اولین مانع از میدان به در نروید و انرژی و انگیزه ی اولیه ی خود را از دست ندهید. اگر کسی فرصت فوق العاده ای را به شما پیشنهاد می دهد اما شما از این که توانایی انجام آن را داشته باشید مطمئن نیستید، آن را حتما بپذیرید! بعدا راهی برای انجام آن پیدا خواهید کرد.

فال روزانه 1396/05/05
امروز شما تمام توان خود را برای نشان دادن بهترین عملکردی که از دستتان برمی آید انجام خواهید داد، زیرا دوست دارید که مورد تحسین و تأیید همکارانتان قرار بگیرید. اما ممکن است آنقدر درگیر نمایش دادن توانایی هایتان شوید که نفهمید دارید روی آنها تأثیر منفی می گذارید و دافعه ایجاد می کنید. برتری داشتن نسبت به دیگران را هدف اصلیتان قرار ندهید، آنچه شما در واقع به آن نیاز دارید مهارت، اعتماد به نفس و ثبات شخصیت است. امروز جنبه ی بشردوست وجودتان فعال شده است و دلتان می خواهد کارهای خوب انجام دهید و به دیگران کمک کنید. این اقعا قابل ستایش است، اما حواستان باشد از کا و زندگی خودتان عقب نمانید.

فال روزانه 1396/05/05

امروز روز فوق العاده ای است و شما می توانید با استفاده از ذهن تیز و هوشیار خود موفقیت های زیادی را کسب کنید و کارهایی را که برایشان برنامه ریزی کرده اید را به انجام برسانید. شما نسبت به خانواده و دوستان خود رفتاری سخاوتمندانه دارید و برای کمک به آنها حاضرید هر چقدر که لازم باشد از خودتان مایه بگذارید. اما امروز ممکن است در این زمینه زیاده روی کنید و خودتان را به خطر بیندازید. سخاوت خیلی خوب است، اما نه در حدی که دیگر برای رفع نیازهای خودتان چیزی باقی نماند. برقراری اعتدال بین توجه به خودتان و عزیزانتان ممکن است کار دشواری باشد، اما شما باید یاد بگیرید که برای خودتان ارزش بیشتری قائل باشید.

فال روزانه 1396/05/05

زندگی برای شما مثل یک چرخ و فلک سواری پرهیجان شده است که هیچ توقفی هم ندارد، اما خودتان این را خیل خوب می دانید که جور دیگری هم از زندگیتان راضی نخواهید بود و دلتان می خواهد مدام در تلاش و تکاپو باشد و برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان تلاش کنید. شاید امروز کمی خسته شده باشید و ادامه راه برایتان سخت به نظر برسد، که آن هم با کمی صحبت و درد دل کردن با دوستان و نزدیکانتان خوب خواهد شد. امروز هیچ نیازی نیست که شما در جستجوی عشق و محبت باشید، زیرا نزدیکانتان شما را در دریایی از محبت غرق خواهند کرد و وجودتان را سرشار از شوق و خوشحالی خواهند نمود.

فال روزانه 1396/05/05

امروز مغزتان پر از ایده های مختلف است و این خیلی خوب است. اطلاعات بسیار زیادی در اختیارتان قرار دارد و کافی است از آنها به درستی استفاده کنید. اگر به فکر خرید تجهیزات الکترونیکی برای خودتان و یا خانه تان بوده اید امروز فرصت بسیار مناسبی برای این کار خواهد بود و وسایلی که امروز خریداری کنید برای مدتی طولانی به خوبی کار خواهند کرد. یک اتفاق کوچک ممکن است شما را در فکر فرو ببرد و به این نتیجه برسید که باید ارزش ها و باورهایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. این که بخواهید به زور خودتان و افکارتان را توجیه کنید هیچ نتیجه ای برایتان به همراه نخواهد داشت و فقط ممکن است یک تنش و درگیری ناخواسته ایجاد کنید.

فال روزانه 1396/05/05
امروز مردم به سمت شما کشیده می شوند، زیرا فکر می کنند که شما جواب همه ی سوال ها را دارید و یا حداقل یک نقشه ی قابل اطمینان برای رویارویی با مشکلات در اختیار دارید. اما نظر خود شما در مورد خودتان فرق می کند و به نظر خودتان شما هم وضعیتی مشابه به بقیه دارید و در جستجوی راهی برای رسیدن به اهداف خود هستید. اگر جواب چیزی را نمی دانید خیلی راحت به این موضوع اعتراف کنید، ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است. صحبت کردن در مورد مشکلات و مسائلی که پیش از این داشته اید امروز بسیار مفید و ثمر بخش خواهد بود، پس از این فرصت برای حل مشکلات موجود در روابط عاطفیتان بهره بگیرید.
فال روزانه 1396/05/05
امروز شما نمی توانید منبع این مثبت اندیشی خود را پیدا کنید، اما احساس می کنید که از عالم غیب به شما کمک می شود و فرشته هایی دارند از شما مراقبت می کنند. این که این حمایت و انرژی مثبت از کجا می آید زیاد مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که از فرصتی که برایتان فراهم شده است بیشترین بهره را ببرید. البته موفقیت در مسائل کاری به اندازه ی موفقیت در مسائل عاطفی برایتان ارزش نخواهد داشت. سعی کنید صبح زود از خواب بیدار شده و مشغول به کار شوید. در روابط عاطفیتان باید توجه داشته باشید که بین آنچه می دهید و آنچه می گیرید تعادل برقرار کنید، در غیر این صورت این رابطه یک رابطه ی سالم محسوب نمی شود.

فال روزانه 1396/05/05

شما امروز دوست دارید بیشتر به رویاپردازی در مورد اهداف بلند مدت خود بپردازید و برای آنها نقشه پردازی کنید. اما باید مواظب باشید که بین زمان آینده و حال تعادل برقرار کنید. شاید احساس کنید که همکارانتان شما را تنها گذاشته اند، اما دوستانتان با تمام وجود و در هر شرایطی شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد. شما مدتی است که در مورد نظرهایتان صحبت نکرده اید، اما باور کنید دیگران دلشان می خواهد نظرهایتان را بشنوند. این که کسی در این مورد از شما چیزی نمی پرسد به این معنا نیست که حرفتان برای آنها اهمیتی ندارد. هر چه می خواهید را بگویید و گمان نکنید که طرف مقابلتان می داند چه در سرتان می گذرد.
فال روزانه 1396/05/05

شما احساس می کنید که در محل کارتان باید کنترل اوضاع را در دست بگیرید و نبرد قدرت به راه بیندازید. این برای همکارانتان عجیب نیست، چون شما این اواخر مدام در تلاش برای به دست آوردن چنین موقعیتی بوده اید و قصد داشته اید زمینه را برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه ی خود فراهم کنید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که شما امکان اعمال نفوذ در شرایط موجود را دارید، اما موفقیتتان بیش از این نفوذ به استفاده ی صحیح از مهارت های حرفه ایتان بستگی دارد. امروز برای انجام کارهایتان به کمک و حمایت اطرافیانتان قرار خواهید داشت پس حواستان به طرز برخوردتان و این که چطور با آنها برقرار می کنید باشد.

فال روزانه 1396/05/05
امروز هیچ کس به نیازهای شما توجه نخواهد کرد، پس به جای این که چشم انتظار بنشینید از جایتان بلند شوید و خودتان کارهایتان را انجام داده و نیازهایتان را برآورده کنید. دیگران امروز با شما اصلا احساس همدردی نمی کنند و حتی ممکن است با نقدهای تندی از جانب آنها مواجه شوید. شاید اطرافیانتان در مورد کسی غیبت کنند و شما هم وسوسه شوید که در این بحث شرکت کنید. به خودتان اجاه ندهید که وارد این بحث بشوید و حتی اگر برایتان ممکن است جلوی ادامه ی آن را بگیرید. فرصت های جدیدی برای ادامه تحصیل، سفر و یا انجام پروژه های خلاقانه خواهید داشت که شاید تا پیش از این حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید.

فال روزانه 1396/05/05

شما امروز با قرار گرفتن در موقعیت های پیش بینی نشده خیلی خوب عمل خواهید کرد و بر خلاف آنچه انتظار می رود هر چقدر که کمتر برنامه ریزی کنید موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد و کارهای بیشتری را به انجام خواهید رساند. در لحظه تصمیم بگیرید، راه درست به شما الهام خواهد شد. امروز پولی به صورت غیر منتظره و به شکل هدیه، ارثیه و امثال آن به دستتان خواهد رسید. شما در مرحله ی رشد و پیشرفت قرار گرفته اید، اما اگر بخواهید به طور انفرادی پیش بروید به اندازه ای که به صورت گروهی می توانید موفقیت کسب کنید موفق نخواهید بود. امروز با آن دسته از دوستان و نزدیکان خود که برای مدتی از آنها بیخبر بوده اید تماس بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج