جاباما
۵۷۲۰۷۹
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید

بیشتر مردم وقتی می‌خواهند چیزی را خودشان بسازند چند هدف مشخص در ذهنشان دارند: آن‌ها می‌خواهند در پول خود صرفه جویی کنند، خلاق باشند و از تکمیل یک پروژه احساس رضایت کنند.

برترین ها: بیشتر مردم وقتی می‌خواهند چیزی را به جای اینکه از فروشگاه بخرند، خودشان بسازند چند هدف مشخص در ذهنشان دارند: آن‌ها می‌خواهند در پول خود صرفه جویی کنند، خلاق باشند و از تکمیل یک پروژه احساس رضایت کنند. مواردی که در این مطلب می‌بینید همه اهداف بالا را برآورده می‌کنند، اما گزینه‌های ارزشمندی هم هستند، چون فقط متعلق به خود شما خواهند بود.

ورودی خود را سروسامان دهید

شما می‌توانید به راحتی یک چوب لباسی بخرید. اما وقتی خودتان می‌سازید می‌توانید یک چوب لباسی بسازید که نه فقط لباس بلکه هرچیزی که وقتی به درون خانه پا می‌گذارید را در آن قرار دهید. این چوب لباسی با یک شکاف پنهان در بالا، مینیمالیستی و چندمنظوره است.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید
به سبک خودتان فضا را روشن کنید

وقتی به دنبال یک چراغ خواب خاص‌تر می‌گردید، سخت‌تر می‌توانید در فروشگاه‌ها همانی را پیدا کنید که مورد نظرتان است. پیشنهاد ما این است که مثل این چراغ خواب چوبی صنعتی که با انواع سبک‌ها سازگاری دارد چراغ خودتان را بسازید.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید
یک لوستر شمع سفارشی بسازید

وقتی پروژه ساخت چراغ خواب خاص خود را برای میز کنار تخت تمام کردید، دوست خواهید داشت چیزی به همان اندازه شگفت انگیز برای قسمت‌های معمولی خانه خلق کنید. پس می‌توانید یک لوستر شمع بسازید که فضا را کاملا تغییر خواهد داد.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید

زیبایی اتاق خوابتان را ساده سازی کنید

وقتی صحبت از جای خواب و استراحت می‌شود، سادگی معمولا بهترین گزینه است. از طرح چپ و راستی با برش‌های چوب برای قسمت بالای تخت استفاده کنید تا فضا را آرام نگه دارید. این یکی از پروژه هایی است که با آن می‌توانید پول زیادی صرفه جویی کنید و یک چیز باارزش به اتاق خوابتان اضافه کنید.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید

فضای بازی بچه را آماده کنید

برای بچه‌ها هیچ چیز به خوبی یک قلعه فوق العاده نیست. این می‌تواند گوشه معمولی خانه را به یک محل ماجراجویی تبدیل کند.‌ می‌توانید برای این کار خودتان یک سایبان پارچه‌ای برایش درست کنید.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید


فرش‌های قدیمی را به نقاط شیک اتاق تبدیل کنید

بهترین نوع پروژه‌ها آن هایی هستند که وسایل قدیمی را که دیگر قابل استفاده نیستند به وسایل جدیدی تبدیل می‌کنند که سبک خانه شما را تعریف می‌کند. با این پروژه که زمان زیادی هم نمی‌گیرد می‌توانید یک فرش قدیمی را به نیمکتی تبدیل کنید که شاید اگر بخواهید از فروشگاه مبلمان بخرید باید جیبتان را خالی کنید.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید
یک تخته یادداشت بسازید

بااستفاده از پارچه با طرح دلخواهتان، می‌توانید تخته یادداشتی بسازید که هم شما را منظم نگه می‌دارد و هم سلیقه تان را به رخ می‌کشد.
وسایلی که به جای خریدن، باید خودتان بسازید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج