۵۷۲۱۷۳
۲۸ نظر
۵۰۲۳
۲۸ نظر
۵۰۲۳
پ

ضرب و شتم بیمار توسط کادر بیمارستان!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد قصور اتفاق افتاده در بخش مسمومیت در جریان مهار فیزیکی یکی از بیماران بستری در مرکز آموزشی درمانی سینا توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد قصور اتفاق افتاده در بخش مسمومیت در جریان مهار فیزیکی یکی از بیماران بستری در مرکز آموزشی درمانی سینا توضیحاتی ارائه داد.

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از ضرب و شتم یک بیمار بستری شده در بخش ICU که گفته می‌شد متعلق به یکی از بیمارستان های دولتی تبریز(بیمارستان سینا) بود جنجال زیادی به پا کرد.

بر اساس فیلم منتشر شده در فضای مجازی یکی از کارکنان این بیمارستان در حضور دو پرستار زن اقدام به برخورد فیزیکی و ضرب و شتم یک بیمار میانسال می‌نماید و سعی در بستن دست و پای وی دارد.

در پی این حادثه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص گفت: بیمار مذکور که با سابقه مصرف داروهای روانگردان با تشخیص مسمومیت ناشی از مصرف دارو در بیمارستان سینا بستری شده بود که در ساعات اولیه صبح، بیمار با تقلای فراوان سعی در بازکردن دست و پای خود داشته است.

تقی زادیه افزود: این موضوع توسط پرستار مربوطه به همکار خدماتی بخش اطلاع داده می‌شود که هنگام مداخله توسط همکار خدماتی بخش، بیمار بیقرار به وی حمله کرده و وی با اعمال خشونت دست و پای بیمار را می‌بندد.

وی در ادامه گفت: به محض اطلاع، معاون درمان به همراه معاون توسعه دانشگاه، فیلم کامل شیفت عصر و شب را بررسی نموده و علیرغم عدم وجود سوء نیت، چون قسمتی از اقدامات خارج از شأن خدمتگزاران سلامت تشخیص داده شد، کادر خدماتی مربوطه به دادگاه معرفی و از کار برکنار شده و پایان کار وی داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: همچنین کادر درمانی مسئول ارایه خدمات مستقیم بخش از کار تعلیق شده و جهت بررسی پرونده به هیأت تخلفات کارکنان معرفی شد.

تقی زادیه تصریح کرد: مسوول حراست، مدیر و رئیس مرکز نیز ضمن تذکر به هیأت رسیدگی به تخلفات معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بنا بر همین گزارش، از خانواده بیمار عذر خواهی شده و ضمن دلجویی به عمل آمده، آمادگی دانشگاه برای کمک به تداوم درمان بیمار به منسوبین وی اطلاع داده شد.

وی در پایان افزود: پرونده رسیدگی کامل به این موضوع در دادگاه و دانشگاه مفتوح و در حال پیگیری است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ضرب و شتم بیمار توسط کادر بیمارستان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین بر فیلمبردار

      پاسخ ها

      • نا شناس

        واقعا جای تاسف داره که همه بدنبال دیدن بدبختیهای دیگران هستیم .
        کمی تفکر لطفا

    • بهزاد

      اول نمیزد، بعد که اون دختر اومد دختره رو دید و جوگیر شد شروع کرد به کتک کاری مریض.خواست خودشو به دخترا نشون بده.دختر اولی هم انگار فیلم تماشا میکرد.بازم آفرین به دختر دوم

    • آگاه

      مطمئن باشيد اون نفر معرفي شده به دادگاه فردي قراردادي بدون تحصيلات و به عنوان كمك كار و بدون پارتي در آن بيمارستان بوده والا اگر دكتر بود و يا پرستار بلافاصله سنديكاي مربوطه به دفاع از وي مي پرداختند

    • بدون نام

      این پرسنل بیمارستان بایید گوشش را منگوله بچسبانند تا درس عبرت برای دیگران باشد

    • بدون نام

      متاسفم که بیمارستان اینقده پشت کادرشو خالی میکنه بیمارروانی که حرف حساب حالیش نیس زور جواب میده وباعث میشه دیگه قرص نخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شما فکر میکنی تو بیمارستان روانی باید مردم بیچاره رو شکنجه کرد ؟؟؟؟؟؟
        اگر اون فرد به اختیار خودش قرص میخورد که بیمارستان بستری نمیشد ؟ بر فرض که بیمار روانی نفهمه ا ون کادر بیمارستان چی ؟ واقعا میفهمه ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شرم آوره

    • علی

      این کادر پرستاری که توی فیلم دیده می شن خودشون باید برن تیمارستان برای اینکه مثلا اونجا بیمارستان هستش محل عطوفت و مهربانی با مریض نه جای کتک زدن و آفریده کشیدن و کشتی گرفتن با یک انسان مریض بهتر یک کم درس زندگی به این پرستار بی معرفت یاد دارد در ضمن ایشون جرات داشتن همین رفتار را پیش همراهان همین بیمار داشته باشن

    • بدون نام

      کادر مجبور

    • بدون نام

      فکر کنم تیمارستان باشه خوب طبیعی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ؟؟؟؟؟ تا حالا عضوی از خانوادت تو تیمارستان بستری نبوده تا بفهمی هر بیماری با هر مشکل روانی برای خانوادش عزیزه !!!!!
        یکم انسانیت لطفا

    • بدون نام

      خدایی سرتونوبذارین بمیرین حیف این اکسیژن که دارین حرومش میکنین خاک تمام عالم برسرتون

    • sara

      همه روانی شدن..انسان باشیم

    • بدون نام

      مکر.بپمار.روانی.خودش.خواسته.خواست.خداست.که.به.ادمای.نفهم.بفهمونه.که.به.افرپدهای.من.کمک.کنپد.اکه.خودت.بودی.چه.مپکردی

    • علیرضا

      وااااااای عمل این پرسنل بیمارستان بسیار زشت و ناپسند و دور از انسانیت است .

    • مریم

      یعنی انسانیت از ایران رفته . خاک بر سر اون کادر و پرستار که مثل حیوون میمونن . اون بدبخت بیمار هستش باید با ملایمت رفتار کنن مگه بیمارستان جای زد و خورد هست ؟ مگه تیمارستانه ؟ اون از بچه کشی در طی یه هفته بچه ۸ ماهه بتینا و اتنا ۷ ساله اینم از این دیوونه خونه . واقعا جای تاسفه

    • بدون نام

      بیمارستان سینای تبریز بیمارستان تخصصی سوختگی است نه بیمارستان روانی

    • بدون نام

      من خودم تبریزی هستم در بیمارستان های تبریز از این کار ها زیاد

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره

    • محمدرضا بختیار

      مردم ساده هستند آخه اونوقتی که به ریس چمهور سابق بی احترامی بشه مطمئن باشید در چنین فضایی برای مردم عادی دیگه تره هم خورد نمی کنن یا وزیر بهداشت دفاع کنه از کشیدن بخیه از صورت بچه و بگه یک بخیه بوده اما من تا حالا نفهمیدم هزینه یک بخیه 140هزار تومان باشه چنین رفتار واقعا حقمونه چون همگی فقط شعار می دهیم و خواهان محاکمه افراد مخاطی نیستیم

    • آگاه

      مطمئن باشيد اون نفر معرفي شده به دادگاه فردي قراردادي بدون تحصيلات و به عنوان كمك كار و بدون پارتي در آن بيمارستان بوده والا اگر دكتر بود و يا پرستار بلافاصله سنديكاي مربوطه به دفاع از وي مي پرداختند

    • بهروز

      جو خوبی داره اونجا تازه خانمه دست آقا را گرفت خیلی جو صمیمی وخوبی حاکمه خخخ

    • سیامک

      ضمن اظهار تاسف از چنین واقعه ای بنده خودمم مریض اون بیمارستان بودم واقعا بیمارستان خیلی خوب و با کادر پزشکی در جه یک و پرستاران دلسوز و زحمتکشی داره ... ولی در زمان منم هم یه پرستاری بود .. که هنوزم از ش شاکی ام چون هر موقع به یادش میوفتم عذاب روحی میگیرم .. خدا ازشون نگذره که اینگونه زحمات همکاران مهربون و وظیفه شناس خودشون رو زیر سوال میبرن ... واسم اون اقا پرستار منم اقایی بنام پاک بودن من ازش نمیگذرم ... شکایت هم نکردم چون مطمئن بودم کسی جوابمو نمیداد .. به قران الانم که دارم ازش مینویسم عذاب میکشم ... خدا ازش نگذره ... شاید هم الان باز نشست شدن

    • بدون نام

      کسایی که راحت تظر میدید و به پرسنل زحمتکش درمانی بد و بیراه میگید خودتون تا حالا سابقه مواجه با یک مریض روانی که اوردوز داروی روانگردان دارد برخورد کردید؟ من خودم برای نجات جون یکیشون تا یک قدمی مرگ رفتم. تصادفا سرمو کنار نکشیده بودم یک پایه سرم ده کیلویی سرک رو له کرده بود.

    • Nazanin

      اولا که کی گفت بیمار روانیه طرف؟چرا جو میدین الکی؟گفت مسموم شده حالا بر اثر سوء مصرف روانگردان و مواد و اینا بوده خب رفتارش غیرقابل مهار بوده نه که روانیه.بعد هم بیماره هم مرض داره دیگه هی جفتک پرانی میکنه خب مسموم شده داره میمیره حالیش نیست این میخواد ببندش که جلو کارشونو نگیره زودتر درمانشو شروع کنن نمیذاره اگه ولش میکردن میمرد هم باز به این پرسنل گیر میدادن.چیکار باید میکرد؟ضرب و شتمی نکرد که.اون یارو اونهمه مواد زده خانوادش شاکی نیستن حالا دوتا رو دست و پاش زدن که ببندن درمانش کنن نمیره شاکی شدن.انگار به برگ گل تشر زدن!

    • بدون نام

      پرستارها الگوی اخلاق وعطوفت ومهربانی ....الکی مثلا !!!!

    • سید فرزاد

      من خودم اهل تبریزم . البته پرستارهای بیمارستان سینا باز بهترن من خودم تجربه جراحی در سینا و امام رضای تبریز رو داشتم بخدا قسم ای سیو بیمارستان امام رضا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج