۵۷۲۲۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افضل: حریف ما برای بازی کردن نیامده بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر نماینده لبنان از هدف خود و شاگردانش برای قهرمانی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر نماینده لبنان از هدف خود و شاگردانش برای قهرمانی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت.

علیرضا افضل که شاگردانش بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2017 که در کشور ویتنام در حال برگزاری است، با نتیجه 2 بر صفر مقابل بَنک آف بیروت لبنان به برتری رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: حدس می‌زنم که شما با خود می‌گویید که من انتظار بازی آسان‌تری را نسبت به این بازی داشتم. فکر می‌کنم در این بازی روی بازیکنان ما فشار بود، اما صادقانه می‌گویم که برای من فرقی نمی‌کند که با یک گل پیروز شویم یا 10 گل. برد، برد است.

وی افزود: حریف ما برای بازی کردن اینجا نیامده بود و تنها به فکر ترتیب ضدحملات بود. آنها بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند که این کار را برای ما سخت کرد، اما باید از بازیکنانم که با این وجود به وظایف‌شان عمل کردند، تمجید کنم. حال به دنبال راهیابی به فینال و کسب عنوان قهرمانی هستیم.

دژان دِدوویچ، سرمربی بَنک آف بیروت لبنان هم اظهار داشت: سعی کردیم بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم و تاریخ‌سازی کنیم. همان‌طور که قبلاً گفته بودم شما امروز هم دیدید که گیتی پسند تیمی متکی به توانایی‌های فردی‌ بازیکنانش است و ما یک تیم واقعی بودیم. ما دو اشتباه جزیی در این بازی مرتکب شدیم و تاوانش را هم دادیم، به خصوص آن گلی که پیش از پایان نیمه اول به ثمر رسید و دروازه‌بان گیتی پسند پاس گل دوم را داد.

وی تصریح کرد: این تیم پتانسیل بالایی دارد و به تمامی بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها امروز با تمام جان و دل بازی کردند. گیتی پسند خوش‌شانس بود، آنها تیم برتر میدان نبودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج