۵۷۴۰۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۱)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)






برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

هاب پورتنو (Hub Porteño) در بوئنوس آیرس، آرژانتین این هتل 11 اتاقه در شهرک ریکولتا با رستوران و تراس های مسقف پر از گل و گیاه توسط بعضی از بزرگترین خانواده های این کشور حمایت می شود. سبک این هتل بیشتر اعیانی است و زیاد مدرن نیست. فضاهای داخلی آن صمیمی است و چوب ها و گل و گیاه جنگل های آرژانتین در این هتل دیده می شوند. شاهکارهای آرژانتین که از کلکسیون هنری فورتابات قرض گرفته شده اند روی دیوار آن آویزان شده اند. اتاق های سلطنتی این هتل دارای پرده های نخی و نازک، مبلمان چرم عاجی و آنتیک های گلچین شده و کمیاب هستند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


برکلی ریور لژ (Berkeley River lodge) در ساحل کیمبرلی، استرالیا بیست ویلای ساحلی بالای تپه های بلند ساحل شمالی کیمبرلی واقع شده اند. برای رفتن به این گردشگاه باید سوار هواپیمای دریایی شد و از شهر کونونورا به این ویلاها دسترسی یافت. رودخانه 14 مایلی غنی از حیات وحش در مسیر رسیدن به ویلاها چشمتان را نوازش می کند. ویلاها سقف های شیب دار دارند و از آهن های شیاردار ساخته شده اند. داخل آنها بسیار لوکس است و سبک دکوراسیون آنها از چشم انداز بیرون الهام گرفته شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


کینگزفورد هومستید (Kingsford Homestead) در کینگزفورد، استرالیا هفت سوئیت جادار و بزرگ در یک خانه اربابی دکوره شده در جنوب استرالیا واقع شده و فقط یک ساعت با ماشین تا ادلاید فاصله دارد. از زمین های اطراف آن می توان دره باروسا را مشاهده کرد که یکی از مناطق پرورش انگور بهاری نیمکره جنوبی زمین است. تجمل این هتل در محیط گوتیک جلوه دیگری یافته است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


پارک هایت (Park Hyatt) در سیدنی، استرالیا نوسازی 70 میلیون دلاری هتل پارک هیات در بهترین مکان سیدنی، هتلی با امکاناتی همچون تاکسی دریایی از اپرا هاوس و گشت کوتاهی از پل هاربر سیدنی فراهم می کند. شکوه ویژه این هتل در کنار مناظر نفس گیر باعث شده که ستاره ها و چهره های معروف آن را انتخاب کنند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


کیو تی (QT) در سیدنی، استرالیا این هتل 200 اتاقی که جزو نمادهای شهری است دارای فروشگاهی بزرگ و آمفی تئاتری مزین است. دکوراسیون داخلی آن نیز از بسیار جالب است و مانند فیلم The Great Gatsby دکوره شده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


دانیل (Daniel) در وین، اتریش این هتل مدرن که نزدیک ایستگاه قطار اصلی شهر واقع شده است، نمونه کلاسیکی از معماری "دیوار نازک" اتریش است. نوسازی ها باعث شده که تجملات این هتل بیشتر شود.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


ریتز-کارلتون (Ritz-Carlton) در وین، اتریش چهار قصر قرن نوزدهمی با یک هتل مدرن یکی شده و درست در Ringstrasse در نیم مایلی استیت اپرای وین واقع شده اند. ظاهر این هتل نئوکلاسیک است و داخل آن مدرن است. بعضی از راهروهای این هتل آنقدر عناصر قدیمی دارند که بعضی از آنها مانند منبت کاری های بالای شومینه، سقف های منقش و گچبری ها به اواسط 1800 برمی گردند. رنگ های زیبای دیوارها و طرح و نقش روتختی ها به فضای اتاق شادی و طراوت می بخشد.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


توپاز (Topazz) در وین، اتریش یک هتل فوق مدرن 33 اتاقی با سبک دوستدار محیط زیست که در منطقه یک تاریخی وین واقع شده است. این ساختمان غیرعادی با پنجره های بیضی شکل مانند سفینه ای از دوره Art Deco، به خیابان های شلوغ شهرک قدیمی وین اشراف دارد. اتاق های مهمانان به رنگ های کرم و شنی با پانل کاری ماهگونی دکوره شده اند و از موتیف های هندسی و موجی شکل برای تزئین اتاق ها استفاده شده است. حمام دستشویی ها که به تازگی نوسازی شده اند و از جنس نیکل، کروم و مرمر ساخته شده اند تقریباً شبیه موزه های دهه سی هستند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


ال سکرتو (El Secreto) در امبرگریس، بلیز یک گردشگاه ساحلی کوچک و خصوصی با آلاچیقی مرکزی و 13 ویلا در ساحل که منظره سن پدرو از آن مشخص است. چوب های گرمسیری، موزائیک های سنگی و چترهای بزرگ نارنجی و آبی دریا، مناظری هستند که در اینجا می بینید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)


اوما پوناکا (Uma Punakha) در دره پوناکا، بوتان گریزگاهی 11 اتاقه در کنار رودخانه موچو در مرکز بوتان با مناظری از مزارع برنج و معبد خامسوم یولی نامگای و قله های هیمالیا، این هتل را تبدیل به قلعه ای به سبک قلعه های قرن هفدهم و یکی از جاذبه های اصلی این کشور کرده است. بام های کاشیکاری شده سنتی، دکوراسیون چوبی راحت داخل و لحاف های سفید از ویژگی های دیگر این هتل هستند. اتاق های این هتل به دور حیاط مرکزی قرار گرفته اند و پنجره های سقف تا کف امکان لذت بردن از مناظر زیبای بیرون را فراهم می کنند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra

      من چهارمین تصویر و آخریه رو میخوام خیلی خوبن

    • آراز

      بهترین هتل جهان ماردان پالاس انتالیاست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج