۵۷۴۹۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معجزه‌ای آلمانی برای شیاطین سرخ

کمپانی DHL آلمان طی سال‌های اخیر بازدهی اقتصادی بسیار خوبی برای باشگاه منچستریونایتد داشته است.

خبرآنلاین: چند روز پیش بود که بر اساس اعلام نشریه معتبر فوربس، باشگاه منچستریونایتد در صدر لیست «با ارزش‌ترین تیم‌های ورزش جهان» قرار گرفت. باشگاهی که در سال‌های اخیر، بر خلاف نتایجش در جزیره، در خارج از مستطیل سبز بسیار موفق ظاهر شده و فعالیت‌های تجاری بسیار موفقی را انجام داده است. فعالیت‌هایی که اکنون به کمک یکی از اسپانسرهای قدیمی‌اش یعنی شرکت DHL، توسعه‌ای دوچندان خواهد یافت.

این شرکت پستی آلمانی که حامی رسمی تجهیزات باشگاه محسوب می‌شود، تصمیم گرفته که بندی جدید از قراردادش با شیاطین سرخ را اجرایی کند. بندی که بر اساس آن، سودی سرشار به حساب این شرکت و سرخ‌های منچستر واریز خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که DHL تصمیم گرفته از فصل بعد (۱۸-۲۰۱۷)، در زمان سفارش و خرید محصولات باشگاه توسط هواداران، محصول خریداری شده را با استفاده از پهبادهای مخصوص‌اش به دست هواداران برساند. در واقع به زودی شاهد این خواهیم بود که بالن‌ها و پهبادهای ویژه شرکت DHL تحت سرویس ویژه «یونایتد دِلیوری»، محصولات مورد نظر هواداران را به تمامی نقاط جهان ارسال کنند.

از سوی دیگر هوادارانی که برای استفاده از این سرویس، ثبت‌نام کرده و حق اشتراک بپردازند، می‌توانند محصولات مربوط به باشگاه را برای سایر هواداران نیز ارسال کنند که این امر موجب نزدیکی بیشتر هواداران بی‌شمار (۶۵۹ میلیون نفر) این باشگاه می‌شود. لازم به ذکر است که حق اشتراک این سرویس بر حق اشتراک سالانه هواداری افزوده خواهد شد.

شرکت DHL همچنین برای ترغیب بیشتر هواداران یونایتد برای استفاده از این سرویس، تمهیدات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته. به عنوان مثال، استفاده‌کنندگان از این سرویس، شانس همراهی یونایتد در یک سفر به همراه تیم اصلی را کسب خواهند کرد. همچنین هر ۲ ماه یکبار، تیمی متشکل از کاربران فعال در این سرویس، به ملاقات VIP با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم دعوت خواهند شد.

ریچارد آرنولد، مدیر اجرای این شرکت درباره یونایتد دلیوری می‌گوید: «منچستر خانواده‌ای منحصر بفرد با هواداران میلیونی در سرتاسر جهان است. سفری انحصاری و ویژه به اولدترافورد قطعاً آرزوی تک‌تک هوادارانِ پرشور این باشگاه است. ما از اینکه قادریم به این رویا رنگ حقیقت بپاشیم، بسیار خوشحالیم و به آن افتخار می‌کنیم. امیدواریم هواداران یونایتد در جهان با این سرویس، به دور از تفاوت‌های فرهنگی، دینی، سیاسی و جعرافیایی، بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند. این یک فرصت استثنایی برای DHL، من‌یونایتد و هواداران‌مان است.»

فراموش نکنید که یونایتد با وجود عدم کسب قهرمانی در جزیره از فصل ۱۳-۲۰۱۲ تاکنون، از نظر سود مالی پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته و موفق به رکوردشکنی در این زمینه شده است. شیاطین سرخ در حالی در فصل مالی ۱۶-۲۰۱۵ با سود ۲۶۸.۳ میلیون پوند ناشی از کارهای تجاری رکوردشکنی کرد که در این فصل (۱۷-۲۰۱۶) این رقم به مراتب بالاتر از این خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج