۵۷۷۸۰۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ درس‌هایی از تحلیف!

«یه روزی یه پدری با پسرش میره مراسم تحلیف، پلیس جلوشونو می‌گیره. میگه شما جزو مقاماتید؟ پدره میگه نه! میگه شما ژن خوب دارین؟ پدره میگه نه! میگه حتی فوتبالیست و آکتور هم نیستید؟ پدره میگه نه! پلیس میگه خودت از راهی که.....

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:
«یه روزی یه پدری با پسرش میره مراسم تحلیف، پلیس جلوشونو می‌گیره. میگه شما جزو مقاماتید؟ پدره میگه نه! میگه شما ژن خوب دارین؟ پدره میگه نه! میگه حتی فوتبالیست و آکتور هم نیستید؟ پدره میگه نه! پلیس میگه خودت از راهی که اومدی، برمی‌گردی یا خودم برت گردونم بری؟ پدره میگه نه، این‌طوری که داره پیش میره، از راهی که اومدم رو برمی‌گردونم!

پسره به پدره میگه بابا، پس چطور قبل از انتخابات پسر و دختر و مرد و زن و اینوری و اونوری و گدا و پولدار و اقلیت و اکثریت و همه با یک نام و نشان بودیم، الان نیستیم؟ پدره به پسره میگه خودت داری میگی قبل از انتخابات!»

#مردم
#مولاناعبدالحمید

پای تلویزیون نشسته بودم و مشغول تماشای مراسم تحلیف در برج دموکراسی بودم، واقعا مایه تأسف هست که به جای حضور دلسوزان و منتقدان دولت، افرادی از کشورهای اجنبی برای این مراسم دعوت شده‌اند.

به راستی این‌همه توجه و علاقه دولت و اذنابش به کشورهای خارجی از کجا می‌آید؟ درحالی ‌که در داخل کشور پر است از آدم‌های بهتر از خارجی، در داخل همین صدا و سیما، خودم را عرض نمی‌کنم‌ها!

به جان شما من که یک خدمتگزارم، ولی این‌همه آدم متخصص و کارآمد در داخل سازمان هست که برای تمام پست‌ها و مدیریت‌ها و وزارتخانه‌ها لیاقت دارند و اضافه هم، ولی باز نگاه دولت به بیرون است.

در همین افکار بودم که صدای پخش زنده مهمترین مراسم رسمی کشور قطع شد! دخترم پرسید: بابا، ما که توان یک هماهنگی ساده برای پخش مستقیم یک مراسم به این مهمی را نداریم، چرا این‌قدر حرفِ رایگان می‌زنیم؟! از پاسخ در ماندم!

#صداوسیما

چهارسال، بلکه هم هشت‌سال حرص خوردیم و بدون لایپوساکشن لاغر شدیم از بس عکس‌های مسخره و آبروبر از دو تا مجلس قبلی دیدیم! عکس خوابیدن نماینده‌ها را دیدیم، گفتیم اینها رو کی فرستاده داخل؟! فهمیدیم خودمان!

عکس رقص باله بالای سر لاریجانی دیدیم، گفتیم کی اینو فرستاده داخل، فهمیدیم که خودمان! هی وسط مجلس راهپيمايي سلامت كردند! گفتیم کی باید اینها را عوض کند! فهمیدیم باز خودمان! حالا عکس نماینده‌های جدید درآمده که آنچنان ذوق عکس و فیلم‌گرفتن دارند، انگار پلاسکو آتش گرفته، انگار زورگیری شده، انگار تصادف شده! حالا چرا ناراحتیم نمی‌دانم! آنها نماینده‌های کی هستند؟! خودمان!

#ازماست_که_درماست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبه

      خخخخ ٬ ‌‍« از ماست که در ماست » رو عالی اومدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج