۵۷۸۰۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۲)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)
برترین ها:

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۱)

دوماتو کمپ (DumaTau Camp) در منطقه حیات وحش لین یانتی، بوتسوانا

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

ده سوئیت خیمه مانند روی رود لین یانتی در شمال منطقه حیات وحش بوتسوانا که منزل شیرها، پلنگ ها، چیتاها و سگ های وحشی است. این هتل که در منطقه کاملاً بکری ساخته شده است از نیروی خورشیدی تغذیه می کند و محل هایی برای استراحت و آرامش مهمانان با مناظری از رود مهیا می کند. فعالیت هایی همچون قایق سواری، پیاده روی، مشاهده پرنده ها و ماهیگیری هم برای مهمانان فراهم است.


هتل و اسپای بوتانیک (Botanique Hotel & Spa)، کامپوس دو جوردائو، برزیل

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

یازده ویلا و شش سوئیت در کوه های مانتیکرا، در صدمایلی شمال سائوپائولو قرار دارند. تجهیزات و خدمات این هتل شامل گشت های تفریحی، مشاهده پرندگان و لذت بردن از طبیعت و ... می شود. طراحی معماری سقف این هتل با الوارهای ۱۲۰ ساله بسیار جالب است و در ساخت آن از سنگ طبیعی، دیوارهای شیشه ای و ... استفاده شده است.


شینتا مانی (Shinta Mani)، سیم ریپ، کامبوج

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این هتل ۳۹ اتاقه بازسازی شده ۱۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. بیل بنسلی طراح آمریکایی ساکن بانکوک فضاهایی آرامش بخش و خوش منظره با ستون های مستطیلی، ورودی های عقب نشسته و ویژگی های دیگر معماری انگکور خلق کرده است. پالت رنگی اتاق ها سفید و مشکی و خاکستری است.


لا فرم (La Ferme)، خلیج سن پل، کانادا

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این مجموعه مدرن ۱۴۵ اتاقی در نزدیکی رود سن لارنس در منطقه شارلووآ در کبک قرار دارد. این گردشگاه ابتدا برای اسکی بازانی در نظر گرفته شده بود، توسط دنیل گوتیه، یکی از مؤسسین سیرک آفتاب ساخته شده است. ساختمان اصلی از سنگ و شیشه ساخته شده است.

ریتز-کارلتون (Ritz-Carlton)، مونترئال، کانادا

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

بیرون این ساختمان نئوکلاسیک به شما ایده ای از فضای قدیمی درونش می دهد: لوسترهای سبک قدیم، شومینه های مرمری، پرتره های رنگ و روغن و ... و رنگ کرم و بژ دیوارهای اتاق ها همه از ویژگی های سبک قدیم این هتل هستند و در عین حال همه چیز کنترل الکترونیک دارد.


هتل چهارفصل (Four Seasons Hotel)، تورنتو، کانادا

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این برج شیشه ای ۵۵ طبقه ۵۰۰ میلیون دلاری بالای بوتیک ها و کافی شاپ های محله باکلاس یورک ویل تورنتو واقع شده است. ۲۱ طبقه اول آن شامل ۲۵۹ اتاق مهمان می شود و طبقات ۲۳ تا ۵۵ به آپارتمان های تجملی و لوکس اختصاص دارد. پالت رنگی بژ و خاکستری و کفپوش سنگی فضای سردی به فضاهای عمومی می دهند. اتاق ها گرمتر هستند و از نقش و نگارها و طرح های حیات وحش کانادا برای تزئین اتاق ها استفاده شده است.


هتل شانگری-لا (Shangri-La Hotel)، تورنتو، کانادا

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این برج شیشه ای ۶۶ طبقه در مرکز تورنتو از مراکز تفریحی و مالی تورنتو فاصله یکسانی دارد. این هتل ۲۰۲ اتاق دارد و ۱۷ طبقه اول این برج را اشغال کرده است و ۴۹ طبقه فوقانی به آپارتمان های خصوصی تعلق دارد. عناصر آسیای شرقی از جمله طرح های آبرنگی سیاه و سفید ژاپنی، گلدان های چینی آبی و سفید و گلدان های ارکیده در همه جای آن دیده می شود. فضای لابی آن به لطف وجود چوب های روشن و سنگ های تراورتن و ... نورگیر و روشن دیده می شود. اتاق های هتل ها به رنگ کرم رنگ شده اند و پنجره ها از سقف تا کف هستند و به شهر تورنتو دید دارند.


شوگر بیچ، ویسروی ریزورت (Sugar Beach, a Viceroy Resort)، سنت لوسیا، کارائیب

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

همه اتاق های این هتل استخرهای خصوصی دارند. خدمات آن شامل دو باشگاه کودکان و ورزش های آبی با تجهیزات کامل و مرکز آموزش شیرجه می شود. این هتل در میان پوشش گیاهی جنگل های بارانی قرار گرفته است. اتاق ها کاملاً به رنگ سفید هستند و کفپوش ها از چوب تیره هستند.


هتل رفوجیا (Hotel Refugia)، شیلوئه، شیلی

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این لژ لوکس ۱۲ اتاقه در شبه جزیره ریلان در مجمع الجزایر شیلوئه واقع شده است. این سازه با بامپوش چوبی از مدل کلبه های شیلوئه الهام گرفته شده است و مبلمان و تزئینات داخلی آن منحصر بفرد بوده و پارچه ها و ملحفه های اتاق ها دست دوز و محلی هستند. منظره تپه های اطراف و دریای آبی یکی از اصلی ترین دلایل مهمانان برای آمدن به این هتل است.


دهکده و اسپای هانگاروآ (Hangaroa Eco Village & Spa)، ایستر آیلند، شیلی

بهترین هتل های جدید سال 2013 (2)

این هتل کلاسیک با ۷۵ اتاق و منظره اقیانوس در قلب هانگاروآ واقع شده است. این هتل نسخه مدرن و دوستدار محیط زیست دهکده اورونگو است که روی لبه رانو کو واقع شده است. ساختمان های گرد با سقف های چمنکاری شده با چشم انداز سیاه و سبز تلفیق شده است. گیاهان بومی و کنده های درخت سرو در همه جا دیده می شوند. اتاق های گرد مهمانان با رنگ های خاکی و وان های سفالی و دوش های سنگی مجهز شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکترمهدی

      مثل همیشه نظری ندارم

    • آدرین

      ماکه پول اقامت تو اینجور هتلا رو نداریم

    • دنیا

      ببخشید اون هتل اولی و دومی شبی چند میشه؟؟؟؟جان ؟ چند هزار دلار فرمودید؟؟؟؟؟.............ببخشید ما بریم یه دوربزنیم بعد خدمت میرسیم

    • بدون نام

      نمی تونیم این هتلا بریم ولی همین که تو این عکسا می بینیم یه همچین جاهای قشنگی هم وجود داره که تو زندگی روزمرمون نمی بینیم، بهتر از هیچیه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج