۵۷۹۰۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازگشت غیرمنتظره نابغه

پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران بعد از اتفاقاتی که در المپیک برایش رخ داد، سکوت کرد. او بعد از ماه‌ها حالا بدش نمی‌آید روی تشک برگردد و با خاطره‌ای خوش خداحافظی کند. سوریان حرف‌های جالبی در این‌باره زده است.

شهروند: پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران بعد از اتفاقاتی که در المپیک برایش رخ داد، سکوت کرد. او بعد از ماه‌ها حالا بدش نمی‌آید روی تشک برگردد و با خاطره‌ای خوش خداحافظی کند. سوریان حرف‌های جالبی در این‌باره زده است.
اتفاقات تلخ
۵‌سال قبل در چنین روزهایی بود که حمید سوریان به‌عنوان نخستین شاگرد محمد بنا در رقابت‌های المپیک لندن توانست طلای این رقابت‌ها را به گردن خود بیاویزد. «نابغه کشتی ایران»؛ این شاید بهترین لقبی بود که می‌توانستند به دارنده ۷مدال طلای جهان و المپیک بدهند. کشتی‌گیری که وقتی در هر تورنمنت شرکت می‌کرد، چیزی جز مدال طلا نمی‌خواست و در این سیستم همه یا هیچ، گام آخر را مثل همیشه قدرتمند برنداشت و روی تشک المپیک ریو ناکام ماند تا تصویر خوشی از پایان کار سوریان در ذهن مردم باقی نماند. با گذشت یک‌سال از حذف تلخ سوریان در المپیک ۲۰۱۶ هنوز او تصمیمش برای خداحافظی را اعلام نکرده و علاقه‌ای به بازگشت هم نشان نداده است.
دلخوری نابغه از خودش
حمید سوریان بعد از ماه‌ها، سکوت خود را شکسته و درباره شرایط کنونی‌اش حرف زده است: «فعلا به تنها چیزی که نمی‌توانم فکر کنم کشتی است. آن‌قدر در ۱۵‌سال اخیر درگیر کشتی شده و زندگی را در این راه گذاشته بودم که در یک‌سال اخیر دایما درحال رفع و رجوع کارهایم هستم و هنوز هم درگیری‌هایم زیاد است. باور کنید خیلی اخبار کشتی را دنبال نمی‌کنم و کارهای عقب‌مانده‌ام را انجام می‌دهم.»
شاید نابغه برگردد

سوریان در بخش دیگری از صحبت‌هایش حرف از بازگشت زده است: «روزی که در المپیک ۲۰۱۶ کشتی را واگذار کردم،‌ گفتم حیف شد که بد تمام شد. تمام هدف من از حضور در المپیک ریو همین بود که پایان قشنگی برای من رقم بخورد اما قسمت این بود که به این شکل تمام شود. شاید این حق من بود که با این همه سختی‌های ورزش کشتی، پایان قشنگی برایم رقم بخورد. با این حال شاید به‌خاطر رقم‌زدن یک پایان خوش در ورزش تصمیم بگیرم برگردم. به فضای کشتی اشراف دارم اما تن‌دادن به سختی‌های کشتی واقعا تصمیم سختی است. با این حال شاید مجددا تصمیم بگیرم به دنیای کشتی برگردم و روی تشک حضور پیدا کنم. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج