اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۷۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ملاقات با خالق اثر «پدر پولدار و پدر بی‌پول»

کتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه مریم تقدیسی، توسط انتشارات پندارتابان منتشر شد.

خبرآنلاین: کتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه مریم تقدیسی، توسط انتشارات پندارتابان منتشر شد.

كتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت كیوساكی، با ترجمه مریم تقدیسی منتشر شد. این نویسنده که كتاب پُرفروش «پدر پولدار و پدر بی‌پول» را در کارنامه دارد، از مدرسین مشهور كارآفرینی و سرمایه‌گذاری در دنیا به شمار می‌رود.

رابرت كیوساكی به دلیل نگاه متفاوت خود نسبت به پول توانست طرز تفكر میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را تغییر دهد. او توانایی خارق‌العاده‌ای در ساده‌سازی مفاهیم پیچیده مرتبط با پول، سرمایه‌گذاری، امور مالی و اقتصاد دارد، همین امر موجب شده است تا طبقات سنی با سوابق زندگی مختلف، دنبال‌كننده كتاب‌های موفق او باشند. او تا به حال ۱۹ كتاب نوشته كه بیش از ۱۰ سال است در رده پرفروش‌ترین كتاب‌های دنیا قرار دارند.

كتاب«فرصتی دوباره» با مقدمه‌ای متفاوت شروع می‌شود. نویسنده با عباراتی سعی می‌كند مفهوم تغییر دنیا و كنار گذاشته شدن تفكرهای قدیمی را به مخاطبش به شیوه‌ای متفاوت بگوید. او به این نكته اشاره می‌كند كه برای بهبود اوضاع مالی باید با شناخت وضعیت كنونی و بهره بردن از فرصت‌ها، برای آینده برنامه‌ریزی داشت.

این كتاب بر اساس زمان گذشته، حال و آینده به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش نخست، به علل واقعی بحرانی كه در زمینه‌ وضعیت اقتصادی دنیای امروز وجود دارد، پرداخته است. بخش دوم، جایگاه امروز خواننده كتاب را تحلیل می‌كند و در بخش پایانی، به كندوكاو فرصتی دوباره برای رشد در زمینه‌ی مالی و زندگی، و چگونگی استفاده از فرصت‌های نهفته در بحران و ناملایمات برای خلق زندگی دلخواه پرداخته است.

«فرصتی دوباره»، كتابی تمام عیار در شناخت مسائل روز مالی است. در این كتاب تمام آموزه‌ها و نتیجه‌گیری‌ها بر اساس مستندات و تجربیات عنوان می‌شود و نویسنده سعی دارد با تغییر نگاه و تحلیل زندگی افراد همه فرصت‌های موجود برای تغییر و بهبود اوضاع مالی را بیان ‌كند.

كتاب«فرصتی دوباره» نوشته رابرت كیوساكی با ترجمه مریم تقدیسی، توسط انتشارات پندارتابان در ۳۶۴ صفحه و بهای ۳۱ هزار تومان منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج