۵۷۹۷۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

علاقه آمازون به ساخت زندگینامه «لوسیل بال»

آمازون اعلام کرد فیلمی را که زندگی لوسیل بال را تصویر می‌کند و کیت بلانشت در آن در نقش اصلی بازی خواهد کرد، را می‌خرد.

بانی فیلم: آمازون اعلام کرد فیلمی را که زندگی لوسیل بال را تصویر می‌کند و کیت بلانشت در آن در نقش اصلی بازی خواهد کرد، را می‌خرد.
فیلمنامه این فیلم را ایرون سورکین نویسنده فیلمنامه «استیو جابز» نوشته است و در حالی که قرار است تا کیت بلانشت در نقش لوسیل بال ظاهر شود، تهیه کنندگان در جستجوی ستاره‌ای هستند که در نقش همسر لوسی یعنی دسی آرناز بازی کند. آنها همچنین در جستجوی بازیگرانی برای نقش فرد و اتل مرتس هستند که در سیتکام «عاشقتم لوسی» ویویان ونس و ویلیام فرولی این نقش‌ها را ایفا کرده بودند.
ساخت این پروژه دو سال پیش با کیت بلانشت وسورکین به توافق رسید و اکنون بخش‌های دیگر آن در حال تکمیل شدن است.
«لوسی و دسی» بر ازدواج ۲۰ ساله لوسی بال با دسی آرناز تمرکز دارد. او با این رهبر گروه کوبایی در سال ۱۹۴۰ آشنا شد و این دو با هم سیتکام خیلی مشهور «عاشقتم لوسی» را سال ۱۹۵۱ خلق کردند که در کمپانی مشترکشان «دسیلو پروداکشنز» تولید می‌شد. لوسیل بال برای ایفای این نقش چهار جایزه امی برده بود.
بال دخترش را سال ۱۹۵۱ به دنیا آورد و پسرش نیز دو سال بعد به دنیا آمد. بل و آرناز سال ۱۹۶۰ از هم جدا شدند و بال کار اداره کمپانی را از سال ۱۹۶۲ برعهده گرفت. او که از کمدین‌های محبوب آمریکا بود سال ۱۹۸۹ درگذشت.
این فیلم دو فرزند حاصل از این ازدواج را نیز در برمی‌گیرد و آنها از تهیه کنندگان فیلم در کنار «اسکیپ آرتیستز» هستند. در عین حال فیلم با استفاده از امتیاز خاطرات نوشته شده توسط بال وآرناز ساخته می‌شود.
کیت بلانشت که جایزه اسکار را برای «هوانورد» و«یاسمین آبی» دریافت کرده قرار است در نقش لوسیل بال ظاهر شود. از فیلم‌های اخیر این بازیگر می‌توان به فیلم «کارول» ساخته تاد هینس که در جشنواره کن به نمایش درآم و فیلم «حقیقت» که در آن در کنار رابرت ردفورد بازی کرده اشاره کرد که در جشنواره فیلم تورنتو اولین اکرانش را تجربه کرد.
لوسیل بال ۶ اوت ۱۹۱۱به دنیا آمده بود و سال ۲۰۱۱ در زادروز تولد وی صدمین سال به دنیا آمدنش گرامی داشته شد. وی که از سال ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۹در عرصه سرگرمی فعالیت داشت، هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی نامزد ۱۳ جایزه امی شد و ۴ بار آن را برد.
لوسیل بال که با نام خودمانی‌تر«لوسی» دربین تماشاگران و هوادارن بی شمار و پیروجوانش شناخته می‌شود، یکی از مهم ترین چهره های هنری تلویزیون آمریکا به شمار می رود. هرچند درسال های پس از «لوسی» ستارگان دیگری هم چون «کارول برنت»، «مری تایلور مور» و «تینا فی» درصحنه کمدی تلویزیون آمریکا درخشیده اند اما لوسیل بال جایگاه ویژه‌ای در قلب تماشاگران متعدد خود درگوشه و کنار جهان دارد که هنوز هم هرروز او را در این شوهای کمدی تماشا می کنند.
شوهای تلویزیونی «آی لاو لوسی» از یک سو از نظر تصویری سنت‌شکن بوده اند. چرا که «دسی آرناز» شوهر و شریک کاری لوسیل بار در آن زمان، برای نخستین بار از تکنیک چند دوربینی برای فیلمبرداری این سریال‌های کمدی هفتگی استفاده کرد. با این کار تماشاگر نگاه صمیمانه تر و از نزدیک تری به وقایع فیلم پیدا کرد و در آن زمان حالت زنده تری به این برنامه‌های نیم ساعته تلویزیونی که با عنوان سیتکام شناخته می‌شوند، داد.
سریال های کمدی لوسیل بال امروز هم تماشایی هستند و شوخی‌ها و جوک‌ها براساس شخصیت‌های داستانی این فیلم‌ها ساخته شده‌اند، نه براساس مسایل فرهنگی پیش پا افتاده روز که تاریخ مصرفشان به زودی تمام خواهد شد.

شخصیت‌های این فیلم افرادی سطح بالا و شهرنشین هستند که به رستوران، کلوپ‌های شبانه و سفراروپا می روند. آن ها بزرگسالانی سرخوش و سرحال با رفتاری بچه‌گانه و غالبا شادمان هستند. آن‌ها شیطنت می کنند، عملیات متهورانه‌ای انجام می‌دهند، شادند و آواز می‌خوانند و علیرغم مشکلات مالی پیش بینی نشده، در مجموع سبکبار و بی خیال هستند.

بازیگران این مجموعه را گروه چهارنفره بازیگران آن شامل لوسی و همسرش و فرد و اتل مرس دوست، همسایه و صاحب خانه لوسی و ریکی تشکیل می‌دادند. لوسی رهبری گروه را برعهده دارد و جاه طلب و هوشمند است. مساله مهم درباره لوسی این است که هرچند او اغلب مواقع در رسیدن به خواست‌هایش ناکام می ماند اما هرگز نا امید نمی‌شود.
لوسیل بال در نیمه اول زندگی حرفه‌ای خود درخشش چندانی نداشت و از شغل مانکنی با قراردادهای چندساله استودیویی به هالیوود آمد. لوسیل بال پس از جدایی از همسرش به بازی در شوی تازه‌ای به نام «لوسی» پرداخت و به عنوان نخستین بازیگر و تهیه کننده زن یک شوی تلویزیونی از موفقیت چشمگیری برخوردار شد.

بعدها لوسیل بال در شوهای کمدی خود نقش «دلقک سیرک» را هم بازی کرد. یعنی او می‌توانست نه تنها با دیالوگ بلکه با حرکات صورت و بدن هم مردم را بخنداند. او به عنوان یک دلقک زن با صورتی رنگ کرده و موهای فرخورده قرمز جایگاه تازه ای برای کمدی زنانه باز کرد و این بازی را به صحنه شوهای لاس وگاس و تئاترهای برادوی برد. لوسیل بال که همیشه با ظاهری آراسته و صورتی آرایش شده در فیلم های خود ظاهر می‌شد با بازی در نقش «دلقک» خود را به یک فرد عامی تبدیل کرد و شاید به خاطر همین بازی‌ها بود که مردم و تماشاگرانش او را دوست داشتند و هنوز به خاطر دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج