۵۸۰۴۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پافشاری منصوریان برای تغییر سیستم

شاید بزرگترین مشکلی که استقلال در هفته‌های اول لیگ برتر داشت نداشتن یک ترکیب مشخص است؛ مشکلی که منصوریان تلاش می‌کند آن را هرچه زودتر حل کند.

ایران ورزشی: شاید بزرگترین مشکلی که استقلال در هفته‌های اول لیگ برتر داشت نداشتن یک ترکیب مشخص است؛ مشکلی که منصوریان تلاش می‌کند آن را هرچه زودتر حل کند. در بازی هفته اول برابر صنعت نفت بازیکنان استقلال در غیاب ۸ بازیکن و البته با وجود گرمای ۵۵ درجه آبادان در زمین تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و از نظر بدنی کم نیاوردند و این نکته امیدوار کننده این تیم است اما نکته ناامید کننده اینکه آبی‌ها هیچ برنامه مشخصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند.

خیلی‌ها می‌گویند دلیل این مساله این بود که منصوریان تا دقیقه 90 به حضور بازیکنان محرومش امیدوار بود و وقتی این اتفاق نیفتاد، کمی ناهماهنگی در تیم به وجود آمد.

در بازی با استقلال خوزستان تقریبا همین داستان تکرار شد، استقلال در طول ۹۰ دقیقه بازی تقریبا در تمام نبردهای تن به تن پیروز بود اما داستان نگران کننده از جایی شروع شد که آبی‌ها به جز ۲۰ دقیقه پایانی هیچ نقشه مشخصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند.

شاید اصلی‌ترین دلیل این موضوع هم حضور بازیکنان تازه وارد زیاد به ترکیب استقلال و نیاز آنها به کسب هماهنگی بیشتر باشد. این داستان این روزهای استقلال است که به نظر می‌رسد در آن میک مک درموت کارش را به‌عنوان مربی بدنساز به خوبی انجام می‌دهد ولی هنوز آبی‌ها به ترکیب مشخصی نرسیده‌اند و شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند.

منصوریان در بازی دیروز هم به دلیل نبود چند بازیکن تغییراتی داشت. مهم‌ترین اشکالی که کارشناسان فوتبال به تیم منصوریان می‌گیرند اما خود او می‌گوید به غیر از چهار بازیکن سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی هیچ حاشیه امنیتی ندارند و این مساله را یکی از نقاط مثبت استقلال می‌داند در حالی که کارشناسان بر این باورند که تمام تیم‌های بزرگ دنیا به ترکیب ثابت می‌رسند و تنها در چند بازی تغییرات جزیی خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      ترکیب ثابت بهتر جواب میده تا هر بازی کسی دیگه باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج