۵۸۰۴۷۹
۴۴ نظر
۵۰۰۷
۴۴ نظر
۵۰۰۷
پ

«بی‌‌.ام‌.دبلیو» وسیله پسر جوان برای اغفال دختران

دختر جوانی که در پی یک قرار اینترنتی با جواني آشنا شده و به خانه‌اش رفته ‌بود، با شکایت به مأموران مدعی شد از سوی پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

روزنامه شرق: دختر جوانی که در پی یک قرار اینترنتی با جواني آشنا شده و به خانه‌اش رفته ‌بود، با شکایت به مأموران مدعی شد از سوی پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته‌ است.
چندی قبل، دختر جواني به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: در یکی از شبکه‌های اجتماعی پسر جوانی را دیدم که خیلی مرتب و شیک لباس پوشیده ‌بود و یک ماشین گران‌قیمت هم داشت، وقتی با هم صحبت کردیم، نسبت به من ابراز علاقه کرد و گفت: می‌خواهد رابطه نزدیکی با هم داشته ‌باشیم.
من هم قبول کردم و وقتی از من دعوت کرد به باغش در شهریار بروم، قبول کردم. چون پسر جوان به من گفته ‌بود سگ‌های گران‌قيمتی دارد و می‌خواهد آنها را به من نشان دهد. با خودم فکر کردم این راه آشنایی خوبی است و من هم می‌توانم بیشتر او را بشناسم؛ با این حال تنها نرفتم و دوستم را هم با خودم بردم.
در ویلا بودیم که صدایی به‌جز صدای کیارش شنیدم و از کیارش خواستم توضیح دهد چه کسی در ویلاست. او به من گفت دوستش هم آمده ‌است و بعد هم از من و دوستم خواست با آنها رابطه داشته باشیم. ما قبول نکردیم و درخواست کردیم اجازه بدهند که برویم و من برای کیارش توضیح دادم که دختری نیستم که تن به چنین روابطی بدهم. کیارش به من گفت اگر به خواسته او و دوستش عمل نکنیم، ما را در خانه حبس خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد که برویم؛ برای اینکه هرچه زودتر از آن باغ خارج شوم و به اسارت کیارش و دوستش در نیاییم، مجبور شدیم تن به خواسته آنها بدهیم و حالا من از او شکایت دارم؛ چون خودم و دوستم قربانی نقشه شیطانی او شدیم.
با توجه به شکایت دختر جوان مأموران تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای ویژه قتل پایتخت تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی، دستور تحقیقات را صادر کرد. بررسی‌ها از طريق کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در این خصوص ادامه داشت که دختر جوان دیگری به دادسرا مراجعه کرد و از پسر بی‌ام‌دبليو سواری شکایت کرد که او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود.
دختر جوان گفت: مدتی قبل در یکی از گروه‌های تلگرامی با پسر جوانی آشنا شدم. خودروی بی‌ام‌دبليو و تیپ عالی پسر جوان که در عکس تلگرامش دیده می‌شد، من را به ادامه رابطه وسوسه کرد و زمانی که او پیشنهاد ازدواج داد، بدون هیچ تحقیقی این پیشنهاد را قبول کردم. او به بهانه صحبت در رابطه با ازدواج من را به خانه‌اي ویلایی در شهریار برد و قربانی نقشه شومش کرد. با توجه به این احتمال که سه دختر جوان قربانی جنایت سیاه یک نفر شده باشند، تصویر کیارش به سومین شاکی پرونده نشان داده شد و به وسيله او شناسایی شد.
به این ترتیب در ادامه فربد دستگیر و برای تحقیقات به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد.
مرد جوان درحالی‌که با سه شاکی پرونده مواجه شده بود، منکر جنایات سیاه خود شد، گفت: اتهاماتم را قبول ندارم، آنها قصد اخاذی از من را دارند و چون می‌بینند که من پولدار هستم، چنین ادعاهایی را مطرح کرده‌اند.
من با دو نفر از شاکی‌هایم در تلگرام آشنا شدم. آنها که عکس پروفایل من را با خودروی ‌بي‌ام‌دبليو مدل بالا می‌دیدند، خیلی زود پیشنهاد دوستی‌ام را قبول کرده و حتی پيشنهاد ازدواج به من می‌دادند.
اما من که می‌دانستم آنها به خاطر پول و ثروت‌ میلیاردی‌ام من را می‌خواهند؛ به خواستگاری‌شان نمی‌رفتم و بعد از مدتی هم به دوستی پایان می‌دادم.
دختران جوان هم که می‌دیدند به خواسته‌شان نرسیده‌اند، باهم دست به یکی کردند و علیه من چنین شکایتی را مطرح کردند. حتی یکی از آنها در پیامی به من پیشنهاد داد اگر می‌خواهم رضایت بدهند، باید ٢٣٠‌ میلیون تومان به حسابش بریزم و من هرگز این کار را نمی‌کنم.

دخترانی که مدعی هستند آنها را آزار و اذیت كرده‌ام و با ترفند ربوده‌ام، خودشان با پای خودشان برای دیدن سگم و قلیان‌کشیدن به ویلا آمدند. با توجه به اظهارات متهم و از آنجایی که سه شاکی پرونده، متهم جوان را شناسایی کرده بودند، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دختری که عاشق ماشین وثروت پسره بشه وقصد تیغ زنی داشته باشه حقشه که همچنین بلایی سرش بیاد.خجالت هم نمیکشه رفته شکایت هم کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اغفال و فریب جرمه دیگه .می خواهید اصلا قوانین رو لغو کنند به شیوه غرب وحشی زندگی کنیم؟! این همه پسر عاشق ظواهر زنها میشن، بگذار زنها هم عاشق مال و منال مردها بشن. این به اون در!

    • مانی

      میخواستی سگتو نشون بدی یا دخترای مردمو بدبخت کنی بی ناموس دخترا چقدر ساده ای آخه اگه پسری شمارو بخواد که باغ نمیبره مادرشو میفرسته خواستگاری چرا ب گرگها موقعیت حمله می دید چرا مراقب خودتون نیستید

      پاسخ ها

      • حسین

        دختری که بدون شناخت بلندشه بره خونه خالی اون مشکل داره ، چه ربطی داره دختربره خونه یه پسر اگه به حرفزدنه توی کافی شاپ حرف میزدن

    • راستگو

      دختره احمق وقتی پسرتو را دعوت می کند به ویلایش فکر می کنی برای چه دعوت می کند از تو سو استفاده کند گفتم بزار پسره گفت باید به خواسته هایمان عمل کنی وگرنه نمی زاریم برید تو دختر غلط می کنی وقتی پسره دعوت می کند یه جایی خانه خالت نمی ری که حالا چون پسره نمی خواد با هات ازدواج کند ولقمه چرب ونرم را از دست دادی شکایت کرده ای وچون دیگر پسر ازت سیر شده رفتی شکایت کردی اگرپسره بازیت می داد هرگز نمی رفتی شکایت کند منم دختر دارم تا حالا با پسر خاله وپسر دایش هم یه کلمه هم حرف نزده نه با پسر عموهاش فقط عید می ریم خونه شان اونم کنارم من می شینه چه برسه با بیگانه به جایی بره به مدرسه میره با پدرش وبر میگرده خدارا صد هزار شکر بچه هایم را خوب تربیت کرده ام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت .دقیقا همنه.

      • بدون نام

        طبق معمول قربانی که زن باشه مورد سوال و پرخاش مخاطبین زن ستیز این سایت قرار گرفت.واقعا باید از این مملکت فرار کرد!

      • عزب

        با این شرح حال نوشته اند، بنده هر دوی پسر و دختر را مقصر میدانم چون پسرهاي این دوره ادای متمدن های غربی را که در کشور خودشون هر غلطی میکنند در میارند از این طرف جای تاسف دارد که دختران اینقده ساده باشن که بدون هیچ شناختی با پسر یا پسرهاي غریبه به حالا ویلا یا خانه خلوت بروند، پسرهای جوان که پابند هیچ قاعده و قانونی حتی انسانیت نیستند و در مقابل دخترانی که عقلشان در چشمشان است، بنده مثال. (یک شخصی بود که با دلیل و بدون دلیل غم و غصه مردم را میخورد غم اونها را میخورم، یک روز اون آقا با خودش عهد میکنه که غم هیچی را نخوره، اما نشسته نگاه میکنه که یک دفعه نگران و پریشان میشود دوستش از او میپرسد،؟ چیه چی شده! اون ميگه که اون الاغ را دیدی، دوستش ميگه آری، که چی بشه؟ میگه این الاغ دم نداره اگر صاحب آن باری را بر این الاغ نهاد و الاغ در جوی آبی گیر کرد صاحب این الاغی دست از کجا بگیره که الاغ بلندی شود این الاغ که دم ندارد!! اون وقت میگی فلانی غصه نخور، چطوری میشود که غصه نخورم؟؟!! حالا حکایت این همه پسر و دختر است، مگر میشود ادم ناراحت نشود و غصه آنها را نخورد!!!

    • بدون نام

      مملکت گدا گشنه‌ها ینی همین؛ با یه ماشین خوشگل میشه با نصف دخترای شهر دوست شد
      نوش جونه پسره، به زور که نبرده؛ اون دختری که با یه پسر توی باغ شهریار قرار داره و میره (اونم اینترنتی)؛ حقشه بیشتر از اینام سرش بیاد
      بازم میگم نوش جونش پولداره؛ میتونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت.

      • بدون نام

        یعنی چی به زور نبرده؟ شما هر کس رو که به خونه تون اومد بهش تجاوز می کنید؟ مملکت گداگشنه ها چیه! مملکت قاتلها و متجاوزین بالقوه مناسب تره!

    • بدون نام

      با اظهار تاسف برای اینگونه تیتر نوشتن شما !! در جامعه دختران وخانمهای خوب وبا شعور بالا هم زیاد داریم وبسیار جای تاسف است که با اینگونه تیتر نوشتن انهم از جانب کسانی که ادعای قلم وسواد دارند به کل دختران محترم ودر نتیجه خانواده های کشور توهین میکنید .

      پاسخ ها

      • عزب

        بعلی. داریم، دخترانی هم داریم که اگذ چند سال میان جماعتی باشه اجازه اینگونه کارها را نمی دهد، اما وقتی به راحتی با پسری که نه میشناسد و نه دیده به یک ویلای خلوت برود و از اون طرف پدر هم به هیچ وجه بوی انسانیت نداشته باشد، نتیجه حداقل همین است، بنده یه داستان این شخص غصه خور را گفتم، اگرچه خود بنده عزب هستم و زن ندارد اما هرگزازدواج بخود اجازه هم چنین کاری راه با یکی دختر بیگناه نمیکنم حتی حتی اگر راضی هم باشد، حالا قضیه را از اون طرف نگاهی میکنیم، اصلاً این دختر عاشق سر و لباس و ماشین و پول تو پسر بود، آیا این پسر نمی بایست یه زذه فکر کنه اگر خواهر یا مادر خودش گیر میکرد چطوری می شد؟؟ کلا پذ حرفی کردم ببخشید، دوره و زمونه خراب شده،!! مثل اونه زاغان که میخواسته راه رفتن کبک را بیاموزد!! راه رفتن خودشو هم فراموش کرد،!! اکثر این طوری شده ایم، ببخشید

    • بدون نام

      معموله کرم از دختره بوده بعضی هاتاپول می بیندچشمشون چهارتامیشه

    • رضا

      این مثل همون قضیه لاک پشت سخن گو هست فقط با این تفاوت این دختر احمق خیلی خیلی راحت گول خورد
      خود کرده را تدبیر نیست خودت با پای خودت رفتی تو باغ پسره بعد میای شکایت می کنی اصولا اول بیرون قرار میزارن نه باغ طرف دوما فکر کردی پسر پولدار میاد توی گروه های مختلف تا همسر آینده اش را پیدا کنه!!!!!! یا دنبال دوستی بلند مدت می گرده
      البته ساده لوح بودن این خانم به نوبه خود قابل تقدیر است چون تا این حد ساده لوح بودن تا حالا دیده نشده بود

    • مسلم

      پسره کار اشتباهی نکرده که تقصیر دختره هست وگرنه پسره که دست و پای دختره را نبسته بود که ببرتش به باغ خودش رفته
      حالا چرا رفته شکایت کرده

    • لیلی

      ختر های خوب هم زیاد هستند ولی پسر نجیب اگه بخواد ازدواج کنه با ولگردی دنبال دختر نمی گرده.

    • فرشید

      بابا مقصر دختره نبوده . پسره حتما بهش گفته یه سگ دارم هم سیگار میکشه هم حرف میزنه دختره هم رفته ببینه . منم بودم میرفتم . کثافتا گولش زده

    • بدون نام

      تقصیر باغ بوده که خلوت بوده و سگ هم همینطور سگ نباید سگ باشد

    • یک دختر جوان

      کار این پسر شیطان صفت خیلی زشت و مستحق محاکمه است ولی اون دختر ها هم بی گناه نیستن شما ها غلط می کنین با یه پسری که هیچ شناختی ازش ندارین میرین خونه یا باغ واقعا چه انتظاری دارین به اندازه یه سر سوزن به عاقبت کارتون فکر کردین احمق ها پسری که ازتون دعوت می کنه برین منزل فقط یک خواسته داره و بس و توی احمق فقط حکم یه بازیچه رو براش داری خب آخه حماقت تا این حد!!
      دیروز مراسم بله برون دختر یکی از دوستای ما بود که اتفاقا تو تلگرام با هم آشنا شده بودن و احتمالا تا یکی دو هفته دیگه میرن پای سفره عقد بدی زشتی و خرابی در وجود خود انسان هاست ما هستیم که تایین می کنم از چی چطور استفاده کنیم دارو هم ساخته شده برای معالجه و نجات انسان ها از درد و بیماری ولی ههمون دارو اگه بد و بیش از اندازه استفاده بشه باعث مرگ و نابودی خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا هیچ جای دنیا به زنی که به دعوت مردی به خونه اش رفته و علیرغم میل باطنی اش بهش تجاوز شده نمیگن مقصر. یعنی چی این خزعبلات؟! مگه زنها برده و اسیرند؟ همین حرفها رو می زنید که مردها به خودشون حق میدن خیلی غلطها بکنند.یه کم مغزتون رو به روی تحولات دنیای جدید باز کنید بابا.اه

    • بینام

      شاید این دخترها در زمینه حیوان شناسی مطالعه میکردند و رفته بودن قلیان کشیدن سگ را ببینند ..امان از طمع و مغز خر داشتن ...مقر هالیود را باید اینجا بیارن از بس نقشه های عجیب و غریب ساخته میشود که به عقل جن و آلفرد هیچکاک هم نمی رسد

    • بدون نام

      خدا همه ما وجوونای اینطوری رو به راه راست هدایت کنه الهی آمین فقط همین می تونم بگم

    • فردین

      لایک کاربراول میگم آره والا چه رویی داشته رفته شکایت هم کرده است لازم نیست ایشان خجالت بکشه به جاش دخترهای خوب خجالت کشیدند.

    • یک دختر جوان

      من قبلاً نظر دادم ولی فقط به چیز دیگه میخواستم بگم واقعا متاسفم برای اون آقایونی که تو نظرات شون اون پسر شیطون صفت رو کاملا بیگناه دانستن از این حیوون های کثیف و گرگ صفت تو جامعه زیاده که هر لحظه ممکنه به زن و دختر مردم با هر حیله و نیرنگی حمله کنن بترسید از زمانی که قربانی یکی از عزیزان خودتون باشه مرگ فقط برای همسایه نیست به گرگ هم اگه امان بدی به خودت حمله میکنه خیلی نامردیه که فقط دختر ها رو مقصر بدونین درسته اشتباه کردن حماقت کردن ولی این دلیل نمیشه که بگیم اون نامرد بی همه چیز و دزد ناموس گناهی نداشته

      پاسخ ها

      • نینا

        .مث روز روشنه که دختره
        کلاش مقصره.چون بوی ازتربیت وانسانیت تو محیط
        خانواده ش وجود ندارد.

      • عزب

        سلام بنده خودمان جوان هیتم و زن هم ندارم، امام شیطان صفتی و پلیدی این پسر یا اینگونه پسرها را نباید دست کم گرفت، مگه دختری الکی و با التماس میاد بگه که سما پسر که ماشین خوب و گران قیمت دارند بیا منو ببر و بی سیرت کن!! اصلا الاغ هم باورم میکنه!!

    • بدون نام

      این ماجرا مشخص می کنه معلومه که دختره و دوستش آدمای سالمی نیستن و چه بسا با همین کارشون نقشه تیغ زدن پسره رو هم داشتن که ازش شکایت کنن و یه چیزی گیرشون بیاد وگرنه به نظر شما آدم عاقل وسالم این کارا رو میکنه

    • علی

      ایراد از دختر هاست بنظر من پسره بیگانه هستش بعضی ازاین دختر ها واقعا گستاخ شدن برای پول هر کاری می کنن مگه عقل نداشته برای چی رفته توی خونه یک پسره غریبه

    • بدون نام

      ای ملت شما اصل قضیه رو ول کردین رفتین تو حاشیه،مقصر اصلی سگه،بگردید اون کسی که سگ رو سیگاری کرده بگیرین اعدامش کنید سگ هم حبس ابد بدون سیگار،سگ لعنتی فقط نباید بیرون باشه

    • بدون نام

      افرین دمش گرم

    • بدون نام

      حق با خانمهاست
      چون اونها شاكي هستن
      اگه پسره ريگي تو كفشش نبود ، ميتونست تو شكايت پيش قدم بشه
      دو شب ك پسره تو انفرادي بخوابه ، همه رو موقور مياد
      اعتماد جاهلانه آخرش همين ميشه

    • بی نام

      خاک تو سرت دختر با این حال تنها نرفتم ودوستم را هم با خودم بردم دوستت مگر کی بود اونم مثل خودت احمق فکر کرده اگر دوستش را با خودش ببره هیچ اتفاقی نمی افته حالا چون دیده پسره ولش کرده وشاید نه صددرصد هم فیلمش در بیاد رفته شکایت کرده خاک تو سرت دختر بی عقل

    • بدون نام

      ی دختر بچه هم میدونه که ی غریبه وقتی دعوت به خونه خال ی میکنه قصدش چیه.ببخشیدا کرم ازخود دخترابوده.

    • mazda

      در اینکه این پسر با استفاده از ماشین و آپشن های دختر گول زن کار کثیفی انجام داده بحثی نیست ولی این دختر حتما میدونسته که پنجاه درصد احتمال این وجود داره که چنین اتفاقی بیفته وخودش حتما اینقدر تجربه داشته که به شهریار رفته پسر خانواده اش را کلاه گذاشته و بقیه ادعا ها داستان سرایی است و بیچاره اون پدر ومادری که با این گروهی از خودشون میزنند و بچه بزرگ میکنند !!!!البته جامعه ای که شهر نو نداشته باشه دخترانش در معرض تعرض هستند ولاغیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما با این افکار زیباتون رفتید سوئد رو هم به زیبایی ایران کنید؟!

    • محمد

      مقصراصلی خود دختره بوده، از قدیم گفتن کرم از درخته

    • علی

      آخه وقتی گوشت با پای خودش میره جلوی گربه چطوری انتظار داره خورده نشه !!!

      دلیل این اتفاق ها عدم آگاهی و تربیت درست دخترهاست !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اگه آگاهی داشتی در قرن بیست و یک زن و مرد رو به گوشت و گربه تشبیه نمی کردی! آگاهی شما مال قرن دوم هجری به قبله!

    • بدون نام

      خدا هم تو قران گفته قلب مردها مریضه. خداروشکر سعی میکنم از صد فرسخی اشون هم رد نشم که جز ضرر و مصیبت هیچی ندارن. پولشون هم بخوره تو فرق سرشون. خودم شل نیستم کار میکنم دستمو جلوی هیچ مردی دراز نمیکنم

    • بدون نام

      متاسفانه اکثر دخترا همینکه می بینند طرف سوار بر یه ماشین آنچنانی هست خودشون و گم میکنند

    • بی نام

      ۱۵ ۲۰ چون قرن بیست ویکم است باید هر کثافت کاری بکنند پس اگر اینطور است دیگه هر اتفاقی که برای خانواده ات افتاد انتظار نداشته باش چون قرن بیست ویکم است در ضمن ضرب المثالها از قدیم مونده اند وهریک پندی دارند خیلی هم خوب وبجا استفاده می شوند تو برو اهنگ تتلو گوش کن قرن بیست ویکم است

    • امیرعرفان

      اونجا خبر جالبه که دختره میگه ما ترسیدیم اسیر بشیم تن به خواسته اش دادیم

    • دختر کُرد

      با سلام .
      من خودم دختر هستم . ۱۴ سال بیشتر ندارم ولی با این حال میفهمم که کرم از خود درخته ...یعنی این دختر حتما خودش زیاد بی میل نبوده وگرنه خودشو به آب و اتیش میزد تا اون پسر کاری باهاش نداشته باشه و حتی اسارت رو هم به از بین رفتن شرف خود و خانوادش ترجیح میداده .
      حتما با خودش فکر کرده که شاید با این کار بتونه با من ازدواج کنه .
      دختران حیله گر زیادی در جامعه وجود دارند که البته دو برابر پسر حیله گر در مقابلشون هست .
      و این قضیه تا از بن و ریشه حل نشه فایده نداره که نداره.
      اگر دختران خودشون رو احمق جلوه ندن که با سگ های گرون قیمت و
      خرگوش سخن گو ...گول بخورن کسی هم نمیتونه به اونها دست درازی کنه...و این نت فروشی متاسفانه تبدیل به افتخار شده هم برای پسر و هم دختر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج