۵۸۱۰۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیا بارتومئو برای بارسا مناسب است؟

۳ سال پیش جوزپ ماریا بارتومئو با شعار (به صلاح بارسا) برای ریاست باشگاه کاندیدا شد. او حالا مدعی است که در دوران ریاستش بارسا سه‎گانه اروپا را کسب کرده و به لطف جذب سوارس تیمش بهترین خط حمله سه‎گانه دنیا را داشته است. در واقع او برای بارسا گزینه مناسبی بوده است.

آی اسپورت: ۳ سال پیش جوزپ ماریا بارتومئو با شعار (به صلاح بارسا) برای ریاست باشگاه کاندیدا شد. او حالا مدعی است که در دوران ریاستش بارسا سه‎گانه اروپا را کسب کرده و به لطف جذب سوارس تیمش بهترین خط حمله سه‎گانه دنیا را داشته است. در واقع او برای بارسا گزینه مناسبی بوده است.

اما 3 سال از انتصاب او به عنوان مدیر باشگاه می‎گذرد و حالا یک سوال مطرح است، آیا هنوز هم او برای بارسا مفید است؟ مخصوصا که دیگر خبری از مهاجمان سه‎گانه و کسب عناوین سه‎گانه هم نیست. هرچند حالا چیزی دارند که قبلا هرگز نداشتند، 222 میلیون یورو پول نقد. فقط مشکل اینجاست که نمی‎دانند چطور آن را استفاده کنند. اگر کرویف بود مطمئنا پیشنهاد می‎داد که همه‎اش را صرف خرید بازیکن کنند. شاید هم بهترین راه این باشد که بدهی‎های باشگاه را سبک کنند. چطور است آن را برای نیوکمپ خرج کنند؟ چه دوست داشته باشید چه نه تصمیم آخر را بارتومئو می‏گیرد و تصمیمش هرچه باشد تاثیر مستقیم بر وضعیت بارسا در 3 سال آینده خواهد داشت.

این طور که به نظر می‏‌رسد تصمیم او این است که این مبلغ را صرف خرید بازیکن کند و هیچ کس هم نمی‎تواند او را از نظرش منصرف کند. البته تصمیم‎گیری در این مورد کار آسانی هم نیست و این موضوع را این طور می‏‌توان فهمید که هریک از هواداران هم نظر خاص خودشان را دارند. شاید بهترین راه در این شرایط این باشد که به رئیس باشگاهشان اعتماد کنند و هر تصمیمی که او می‏گیرد از تصمیمش حمایت کنند.

طبیعی است که هنوز در بارسا تابوهایی وجود دارد، اما مطمئنا برای باشگاه مفیدت است که گروهی را استخدام کنند تا شرایط آینده بارسا را آنالیز کنند. بارسلونا باشگاهی است که اگر شرایطش در آکادمی خوب پیش برود و بتواند بازیکنان خوبی تولید کند، از نظر مالی شبیه به تیم‎‏های روس یا خاور میانه خواهد بود. اما زمانش رسیده تا مدیر تصمیم بگیرد. همه چیز بستگی به او دارد. اگر تصمیم درست بگیرد هنوز هم می‏توان ادعا کرد که بارتومئو گزینه مناسبی برای باشگاه است. اما اگر تصمیمش مناسب نباشد باید در انتظار روزها و دقایق سختی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج